skravletråd 12 juli

tonky

Forelsket i forumet
Godmorgen  snuppe dupper
Då e der vel snart en juli baby te.......såg Maiki va i gang....You go girl[8D]
Ellers så får eg rett og slett ikkje sova ,he halsbrann i dag.Virke som om kvær dag he et tema..Uansett så e dette den store halsbrann dagen,får kle meg å gå å kjøpa love hearts[:)]He ikkje så mye mer på hjerta,ikkje så mange som hadde stått opp ennå...Ingen å snakka med....syvsovere[:D][:D]hehe

God morgen! Det er ikke bare du som er tidlig oppe... Har vært våken siden 6-tiden, uten noen spesiell grunn, for jeg er kjempe trøtt. Men fikk ikke sove mer, så jeg sto opp tilslutt. Har planer om å finne igjen sengen min om en liten stund  [;)] Orker ikke begynne dagen helt ennå...

Hellu ladies...[:D]

Smerte smerte smerte... Men skjer det noe mer enn det??? Nope... Så det blir vente vente vente.. Men er i godt humør for det... Ut å shoppe litt snart og få lillejenta klippet...

Ha en superb formiddag girls... Vi snakkes senere..

KLem

ORIGINAL: schnuppa

Smerte smerte smerte... Men skjer det noe mer enn det??? Nope... Så det blir vente vente vente.. Men er i godt humør for det... Ut å shoppe litt snart og få lillejenta klippet...

KLem

Hei, hei!

He d akkurat sånn so dej, berre at ej ikkje e i godt humør.. Våkna ta at d striregna ute å forloveden min hadde hatt ut bosse UTEN å ha nåke over. Masse måsa å kråke so hadde reve i stykke bossekken, ej ut me store kulemagen, BØYE mej ned å plokke opp kvar minste lissje matrest!!! ÆSJ Å FYSJ [:'(] Ingen go start på dagen her nei... [:(]

God morgen damer!!
Atter en dag, og ingen smerter [&:] Fan ass... Slenger meg herved på LEI-klubben!
Hva skal man så prøve å finne på i dag da, for å få tiden til å gå litt raskere?? Det regner ute, så utelivet begrenser seg litt. Kan vel alltids vaske her inne, men det er jo såååååååå morsomt [8|] Det trengs da...

Ahhh, der kommer min kjære hjem [:D] Får kose litt med han før jeg legger planer for resten av dagen [;)]

Har vært mer eller mindre våken siden 3, men lå til 8. Da måtte jeg stå opp og ta av senga til sønnen min, for han hadde tissa på seg[&:]
Vel, vel, slikt skjer jo.
Har levert han i barnehagen.
Var i Sverige i går, men kjøpte kun mat og vin. Ingen babyting, kom liksom ikke på noe jeg trengte[:@]
I dag skal jeg ordne litt her hjemme, får besøk til middag. Kusina mi kommer. Hun er førstegangsgravid, ca 20 uker på vei, og velidg søt. Hun går i mammabukser, selv om jeg ikke kan se at hun er gravid (men hun var jo VELDIG tynn før da). Sånn var jeg også første gangen jeg var gravid, ville at det skulle synes med en gang. Denne gangen syntes det virkelig med en gang (12 uker), og da ville jeg jo hels skjule det så lenge som mulig....
Noen som vet hvor tråden med stelevesker ligger?

halloen damer!!
nok en dag nærmere baby[:D][:D]selv om INGENTING tyder på at den vil ut!!
endelig fått sovet nesten en hel natt! Har lett influensa,,,så har vært så vanskelig å puste, og dermed å sove..!! Men ahh,,,denne nannet var heeeeeerlich!!![;)][;)]

Jaja,,,,dagen i dag kommer til å bli sååå kjedelig..ingen planer, ingen bil, ingen hjemme rundtom,,,så er vel bare å vente til noen kommer hjem fra jobb og underholder meg..sambo er ferdi kl 3...men det er jo så leeenge til det!!![&o]

jaja, ha en fin dag snuppelurer!!
klem..

Så bra!
Slik skal det være. Du får ringe tilbake, om det tar for lang tid!

Hvorfor er det så rolig her i dag? Nå går jeg og legger meg!

Ja det va virkelig rolig her inne i dag,,,,,,Någe på gang kanskje???
Eg trur eg he blitt en litn slave av bv,må liksom innom litt heile veien for å se ke som skjer[:D]
Og nå e eg nysgjerrige øpå korfor det e så rolig?????

Er rolig her inne ja. Merker selv at jeg bare er innom sånn dann og vann... Må prøve å gjøre  noe i huset også, så lenge jeg orker [&:] I dag har det begrenset seg til å vaske hundeburet og rundt om der det står ( lort og hundehår overalt), skiftet pledd i buret til han også. Ble såååå pent! Helt til han legger seg og roter det til [;)] Nå er jeg helt pumpa! Tar på å stå bøyd med magen i veien ja... Trøster meg med litt sjokolade nå [:D]

jeg har holdt sengen idag,,,,gjør det jeg kan for å bli raskt frisk så jeg skal slippe å føde med tett nese og hals....da går det hvertfall til hel.... med den berømte pustingen!![:D]

ellers så holder jeg på å lage redet mitt klart, så har masse å henge fingrene i..men av og til må jeg jo innom å snike litt da,,så jeg ikke går glipp av noe stooort!!

savner monicus og chello her inne.,,.men skjønner sikkert selv når babyen kommer hvor mye arbeid det kan være med en slik..!!

Lykke til idag rosapute! Håper du får komme inn å se at alt er bra, så du slipper engste deg en hel natt til, eller mere!

kleeeeeeeeeem til alle sammen[;)]

Er det noen her nå da???????
Jeg brukte gårdagen på å bake, det var egentlig veldig kjekt. Så nå kan jeg i alle fall by på dime is kake og kanelboller når noen kommer på besøk......

god dag!

I dag har jeg gjort masse, tror jeg [&:] Sto opp kl 9, og har ikke hatt tid til å være her før nå, så da må jeg ha gjort noe fornuftig [8D]
Vi prøvde oss på å ha sex i går for at det kanskje skulle skje noe i natt..-har vært redd for å sette i gang tulle rier med å ha sex..-men, neida her skjedde det INGENTING!! Får nok bare fortsette med sex og ruging [:D]

Vært en tur på senteret i dag, møtt noen kjente som syns det er rart jeg bare har 11 dager igjen til termin og fortsatt er like sprek, det er gode ord som klinger bra i mine ører [:D][:D]

Sykla en tur i dag også, det var utrolig deilig!!Tror jeg skal begynne å sykle hver dag nå, komme i form til fødselen [8D] hihi..-akkurat som det noen gang kommer til å gå....

ORIGINAL: bss85

ORIGINAL: schnuppa

KLem

Hei, hei!

He d akkurat sånn so dej, berre at ej ikkje e i godt humør.. Våkna ta at d striregna ute å forloveden min hadde hatt ut bosse UTEN å ha nåke over. Masse måsa å kråke so hadde reve i stykke bossekken, ej ut me store kulemagen, BØYE mej ned å plokke opp kvar minste lissje matrest!!! ÆSJ Å FYSJ [:'(] Ingen go start på dagen her nei... [:(]

Æsj, hadde ikke vært så innmari glad og godt humør selv da nei...

Juhuuuu... vi har kjøpt oss bil i dag Denne bilen er vår på fredag.
Im so happy!!!

I dag har Kian og jeg vært på trilletur alene og det var så koselig!
Nå begynner mammarollen og bli bedre.

Til helgen skal jeg ta meg et glass hvitvin Chablis..namnam[:'(]
Må nok ta meg en pils også, for det har jo vært det største savnet.

Schnuppa, nå er det 2 uker igjen til termin[:D][:D]
Nå er det like før altså.
I dag betalte jeg for den stellevesken vet du, de sender den i dag.
Håper den er på posten i morgen eller overimorgen.

ÅÅÅå så spennende Chello!!
Har dere snakket med banken ang huset eller?
Jenta di er så nydeligog gutten selvfølgelig, må ikke glemme han oppi det hele.

Back
Topp