Skravletråd 12 april:)

tinejento

Elsker forumet
Jaja, jenter...-da var det en ny dag[:D][8D]
Alene på forumet her igjen ser jeg..-hmmm, ingen andre som er tissetrengte eller sultne i natt?[;)]

Tralalalala....!!

Hva skal dere idag da jenter?? noe planer?[:D]

Er oppe ennå! Har spist og ser nå på Oprah![:D]
I dag skal jeg sove en stund, hvis det går. Så skal jeg på KappAhl ( takk for tips Fiorelina[;)]) og kjøpe inn litt babytøy. Dessuten skal jeg skru ferdig et skap + ei hylle som skal på babyrommet. Med formen nå så er vel det nok for i dag[8|]  Resten av dagen blir kosestund med sambo, middag og Prison Break[:)][:)]

ORIGINAL: Pivi

Er oppe ennå! Har spist og ser nå på Oprah![:D]
I dag skal jeg sove en stund, hvis det går. Så skal jeg på KappAhl ( takk for tips Fiorelina[;)]) og kjøpe inn litt babytøy. Dessuten skal jeg skru ferdig et skap + ei hylle som skal på babyrommet. Med formen nå så er vel det nok for i dag[8|]  Resten av dagen blir kosestund med sambo, middag og Prison Break[:)][:)]

Oi, syns det var masse på en dag jeg!![8|][;)]
åh, ja...-Prison break!!!! i love...[:)][:)]

Nei, Pivi..-nå er klokka snart 4...[8|] -kanskje på tide å prøve å sove litt?[:D][8D]
Du får kose deg m Oprah!! [:)]
nattinatti[;)]

Jeg har bare vært opp for å tisse EN gang i natt!! Tjoho!!! Sto opp 5.30, men føler meg kvikk og fin (så langt..[;)])! Ha en fin dag jenter!![:)]

Måtte spise ei brødskive kl 5.30, men gikk å la meg igjen, både datteren og kællen lå inne å snorket, men jeg sovnet til slutt, idag blir det å skifte på senger og sånnt[;)]

Har heldigvis ikke trang til å gå på do om natta!Sover veldig godt!Skal til jordmor i dag,gleder meg!!!!!!!!!!!!!!

må innrømme at når eg på do midt på natta, så åpne eg berre ett øye, slik at eg skal sleppe å våkne så voldsomt utav[:D] blir ett par turer no, og viss eg ikkje får min søvn, så er mitt humør ingenting positivt å snakke om[8|]

Jeg er ofte på tisseturer om natta ,men jeg går rett og legger meg igjen ...Den eneste som spiser hver gang jeg er oppe er den ene katta vår [:)]

Jaja enda en dag med kjede seg.. Har ikke sovet så mye som 1time i natt...fikk sove litt tidlig idag..har hatt så syke smerter i hele natt..kom med 10mins mellomrom..MEN som vanlig gir de seg, og da er det enda mer bortkastet energi...Begynner å bli temmelig lei disse "liksom" riene.. VIL HA SKIKKELIGE...

Så masse dere sliter med å sove her da jenter...uffa! Jeg er heldig der faktisk..og i natt har jeg og kjæresten sovet på suite i grimstad....solen skinner her nede ved havna..men reiser hjemover om et par timer...han er på jobb til da...[:)]
Skulle egentlig på kveldsvakt i kveld jeg, men jippi, takk herlige permisjon, hihi [:)]

da har meg og mini vært på babysvømming. Det er absolutt og anbefale, han storkoser seg[:D] jeg derimot synes ikke det er så kjempe stas med den herlige kroppen min.. med en 9 mnd gml gutt på armen og en 8 mnd kul på magen[:D]

ORIGINAL: iris25

da har meg og mini vært på babysvømming. Det er absolutt og anbefale, han storkoser seg[:D] jeg derimot synes ikke det er så kjempe stas med den herlige kroppen min.. med en 9 mnd gml gutt på armen og en 8 mnd kul på magen[:D]

ka tid er det vanlig å begynne på babysvømming?

vi har ikke giddet å kaste bort pengene på babysvømming, men vi har vært å badet i svømmehaller alikevel, jenta mi på 2 år elsker det, hun og pappaen går nesten hver uke[;)]

Ja, det koster ganske masse, det hadde jeg ikke trodd..men jeg skal likevel melde meg på jeg da, moro [:)] 

derfor jeg ikke gadd til å begynne med var at mange sa til meg at det er bortkasta penger, så fortalte de meg hva de hadde lært. så vi ble vel selvlærte vi da[:)] men vet det er mange som tar de kursa og syns det er kjempe fint[;)]

tror du kan begynne når de er 8 uker... men vi begynte når han var ca 6 mnd, syns liksom det var tidlig nok. minien elsker det[:D]
jeg synes det er verdt hver krone.. kommer til å ta en runde med nestemann også.. så får vi se om vi tar flere kurs[:)]

ORIGINAL: MsMarte

ORIGINAL: iris25

gikk kjapt i svingene med deg med andre ord?[:D]

det kan man si[:D]

Back
Topp