Skravletråd 11. april

er 1time og 15 min å kjøre. Er sykepleier selv og er sikkert derfor redd for å mase hehe, skikkelig teit. Men hadde jeg kommi dit hadde det sikkert stoppa opp hehe. men samtidig er jeg veldig nysgjerrig og skulle gjerne hatt en sjekk for å sjekke livmorhalsen. Skal uansett ringe føden for å avtale en omvisning. Så jeg ringer nok imorgen uansett...

Nå må jeg skynde meg ser jeg.. Skal stå klar til sambo henter meg kl 14.35, og jeg har ikke kledd meg eller noe!![&:] (går litt sakte med sokker o.l[;)])

Snakkes senere jenter!!!![:D]

ORIGINAL: Trine82

idag var det NESTEN så jeg ringte føden. Er lei disse mensesmertene. Etter jeg sto opp har det murret litt hele tiden, men 3 ganger idag har jeg fått takvise skikkelige murringer. La meg på sofaen og sa til meg selv at om det kom en til så skulle jeg ringe. Ikke kommet enda så da ser jeg det an. Lurer på om det er hodet som driver å fester seg eller om det er modning.....

Du kan jo ringe jordmora som du går hos i morgen. Kanskje hun tar deg inn på en sjekk. Greit å få avklart hva det er... Kanskje du begynner å få åpning??![8|]

Back
Topp