Skravletråd 11. april

jealie26

Gift med forumet
Ingen som har startet denne i dag? hm...hvor er alle [:)]
Jeg har min første fridag i permisjonstiden min i dag jeg, det er så deilig så....men er fortsatt verdens lateste enda...sitter pakket inn i dyna foran pc'n... Skal til grimstad senere i dag, og bli til i morgen... (kjæresten min jobber der en dag i uka, så da får vi ha suite å sove på de gangene, så deilig så...og nå får jeg vært med hver uke siden jeg ikke lenger må på noe jobb som står i veien, jippii )
Hva er deres plan da jenter? [:)]

ORIGINAL: jealie24

Ingen som har startet denne i dag? hm...hvor er alle [:)]
Jeg har min første fridag i permisjonstiden min i dag jeg, det er så deilig så....men er fortsatt verdens lateste enda...sitter pakket inn i dyna foran pc'n... Skal til grimstad senere i dag, og bli til i morgen... (kjæresten min jobber der en dag i uka, så da får vi ha suite å sove på de gangene, så deilig så...og nå får jeg vært med hver uke siden jeg ikke lenger må på noe jobb som står i veien, jippii )
Hva er deres plan da jenter? [:)]

Det hørtes ubeskrivelig deilig ut!!!!![:D][:D]
vi skal til helsesøster idag kl 14.45. sånn bli-kjent-møte[;)]
-gruer meg egentli litt... liker egentlig ikke å sitte å snakke om meg selv med totalt fremmede.. [8|]

[:)]Åh, det hørtes deilig ut med en natt på suite nå[:)][:)] Dere må jo virkelig kose dere[:D] Her skjer det ikke stort idag, samboer jobber til kl 19 ikveld og jeg må ta det med ro pga høyt BT og protein i urin, så her blir det sofaen det meste av dagen tenker jeg[:'(][:(] Tvillingsøsteren min kommer kanskje en tur senere idag etter jobb, det er vel det eneste..Men kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg ikke å holde meg unna litt pakking, må jo bli ferdig til fredag da vi flytter[8|]
Kos dere i Grimstad, skulle gjerne hatt tid til en liten tur på spa el.l før guttene kommer, men det går nok ikke nå[:(]

Tinejento....bli kjent med helsesøster? hm...det har ikke jeg hørt noe om enda...så rart [8|] 

Majea..ta deg en skikkelig spaweekend når guttene kommer til verden da vettu....så passer din kjære på de mens du ligger å godter deg med massasje og rare bad...så kommer dere litt vekk sammen samtidig...tror jeg er herlig [:)]

Ja, fikk tilbud om å bli kjent m henne før fødselen.. [:)]
Har slitt endel med angst da jeg var yngre, og vert litt plaga med det nå i svangerskapet.. -Jeg er med andre ord en "god" kandidat til å få fødselsdepresjon[8|]
Jm mente at ved å bli kjent med henne på forhånd ville dette senke terskelen min til å ta kontakt med henne dersom det skulle skje noe..[;)]

hei alle, i dag skal vi henge opp stellebordet (kjøpt sånn veggstellebord), dra en tur på down town (vårt o`store kjøpesenter her i porsgrunn hehe) å kjøpe vår-sko til Kasper tenkte vi,er visst tilbud der i dag[:D]  og en tur på wearhouse for å se på mer babytøy, har sett det meste i de andre butikkene, og kom plutselig på at OOOJ, har glemt å dra på wearhouse!! og der som det er så billig oxo, finner sikkert noe nudelig der oxo....! jippi, er så happy om dagen når det er så fint å deilig vår-vær!! [:D] eneste skår i gleden er at jeg har fått no greier i isjas-nerven i ryggen, så jeg klarer nesten ikke gå, det er dritt..[:@][:@]føler meg helt handikappa, å vagger som ei and med alvorlig overvekt-problemer...hehe klems til alle[:)]

ORIGINAL: tinejento

Har slitt endel med angst da jeg var yngre, og vert litt plaga med det nå i svangerskapet.. -Jeg er med andre ord en "god" kandidat til å få fødselsdepresjon[8|]
Jm mente at ved å bli kjent med henne på forhånd ville dette senke terskelen min til å ta kontakt med henne dersom det skulle skje noe..[;)]
0

Ah...jeg skjønner...da er jo det et fint tilbud det da snuppa [:)] Håper ikke du kommer ut for fødselsdepresjon da....eller noen andre av oss i det hele tatt...
Vi regner vel med at det går bra for alle oss gjør vi vel ikke [:)]

Kansje vi kunne hatt en sånn "opprops-tråd" som vi hadde på Termin i Januar i fjor[8|][8|][8|]

Dvs - alle som vil være med får jo lov, da - 

Alle melder seg på en eller annen måte hver dag - og gir en kort rapport om hva som evt skjer..
(enten så skriver man inn selv, eller så sender man beskjed til sladrevenn og ber henne rapportere at alt er vel, og fortsatt ingen tegn på fødsel - eller evt, kansje det ER det [;)][:D])

ORIGINAL: lenis

hei alle, i dag skal vi henge opp stellebordet (kjøpt sånn veggstellebord), dra en tur på down town (vårt o`store kjøpesenter her i porsgrunn hehe) å kjøpe vår-sko til Kasper tenkte vi,er visst tilbud der i dag[:D]  og en tur på wearhouse for å se på mer babytøy, har sett det meste i de andre butikkene, og kom plutselig på at OOOJ, har glemt å dra på wearhouse!! og der som det er så billig oxo, finner sikkert noe nudelig der oxo....! jippi, er så happy om dagen når det er så fint å deilig vår-vær!! [:D] eneste skår i gleden er at jeg har fått no greier i isjas-nerven i ryggen, så jeg klarer nesten ikke gå, det er dritt..[:@][:@]føler meg helt handikappa, å vagger som ei and med alvorlig overvekt-problemer...hehe klems til alle[:)]

Hvor er det det ligger hen? hm...jeg burde vel vite det...men er det utenfor downtown? [8|]
Synes det er så mye fint på barn og utstyr jeg [:)] Der handler jeg masse...

Ingen dum idè Fiorrelina...fødselene har jo satt i gang alt så....Lager du en tråd om det? du som har en idè om hvordan den ser ut allerede? [:)]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Kansje vi kunne hatt en sånn "opprops-tråd" som vi hadde på Termin i Januar i fjor[8|][8|][8|]

Alle melder seg på en eller annen måte hver dag - og gir en kort rapport om hva som evt skjer..
(enten så skriver man inn selv, eller så sender man beskjed til sladrevenn og ber henne rapportere at alt er vel, og fortsatt ingen tegn på fødsel - eller evt, kansje det ER det [;)][:D])

jeg er med[:D][:D] Høres greit ut, så får vi litt oversikt om hvordan det står til med alle sammen...Men f.o.m. lørdag er nok ikke jeg på nett på en stund, skal flytte[&:] Men skulle det skje noe veldig spesielt, så er Tante Sofie og Pivi mine sladrevenner[;)]

0

Ah...jeg skjønner...da er jo det et fint tilbud det da snuppa [:)] Håper ikke du kommer ut for fødselsdepresjon da....eller noen andre av oss i det hele tatt...
Vi regner vel med at det går bra for alle oss gjør vi vel ikke [:)]

Det gjør vi vettu!!![:D][:D]
Tør faktisk å påstå at mai-forumet allerede har hjulpet meg masse!![:)] Lett å bli litt "smågal" av å gå rundt i en tom leilighet hele dagene uten å ha noen å snakke med..

ORIGINAL: majea

jeg er med[:D][:D] Høres greit ut, så får vi litt oversikt om hvordan det står til med alle sammen...Men f.o.m. lørdag er nok ikke jeg på nett på en stund, skal flytte[&:] Men skulle det skje noe veldig spesielt, så er Tante Sofie og Pivi mine sladrevenner[;)]

Jeg også!![:D][;)]
Ordner du en sånn tråd du da Fiorellina?[8D]

Hvor er det det ligger hen? hm...jeg burde vel vite det...men er det utenfor downtown? [8|]
Wearhouse ligger oppe ved Herkules i Skien, rett ved siden av el-kjøp der! derhar de masse søtt, og det er billigere enn andre butikker...[;)]det er mye fint på barn&utstyr oxo, men i en litt annen prisklasse....[&:] jeg elsker å gjøre kupp på klær,får nesten dobbelt så mye på wearhouse for samme summen på barn&utstyr....[:D][:D]

Wearhouse ligger oppe ved Herkules i Skien, rett ved siden av el-kjøp der! derhar de masse søtt, og det er billigere enn andre butikker...[;)]det er mye fint på barn&utstyr oxo, men i en litt annen prisklasse....[&:] jeg elsker å gjøre kupp på klær,får nesten dobbelt så mye på wearhouse for samme summen på barn&utstyr....[:D][:D]

Såpass ja...da vet jeg hvor jeg skal dra å kikke snart [:)] Takk for tipset....
Er sant, det er dyrt på barn&utstyr, men fy så masse lekkert de har der og...
Men jeg har brukt altfor mye mer penger enn jeg trenger vettu...fått helt dilla jeg....hihi [:)]

ORIGINAL: majea

Jeg også!![:D][;)]
Ordner du en sånn tråd du da Fiorellina?[8D]

Jepp - jeg kan fikse det..
Majea - sender du daglig melding til sladrevennene dine, da? så vi får sjekka at du ikke ligger og føder uten at vi har fått det med oss[;)][:D]

Heisann..blir nok mer sitting på meg..[:@] dette ufattelige IRRITERENDE bekkenet begynner å ta knekken på meg..Noe drit altså.. Bare håper på at hun kan komme ut snart sånn at jeg har NOE krefter til fødselen og den tid etterpå.. Jaja ellers er det sol og fint vær her som jeg må sitte å se på igjennom ruten..

ORIGINAL: Sandra21

Heisann..blir nok mer sitting på meg..[:@] dette ufattelige IRRITERENDE bekkenet begynner å ta knekken på meg..Noe drit altså.. Bare håper på at hun kan komme ut snart sånn at jeg har NOE krefter til fødselen og den tid etterpå.. Jaja ellers er det sol og fint vær her som jeg må sitte å se på igjennom ruten..

Huff..-føler med deg sandra!!!! Jeg hadde en sånn dag igår...-ikke noe trivelig nei..[&:][:(]
Håper det kommer seg litt!!
*Trøsteklem*

idag var det NESTEN så jeg ringte føden. Er lei disse mensesmertene. Etter jeg sto opp har det murret litt hele tiden, men 3 ganger idag har jeg fått takvise skikkelige murringer. La meg på sofaen og sa til meg selv at om det kom en til så skulle jeg ringe. Ikke kommet enda så da ser jeg det an. Lurer på om det er hodet som driver å fester seg eller om det er modning.....

Usj da Trine....kan du ikke heller ringe da? Det er jo bedre det? Så får du kanskje tatt deg en tur og sett hvordan det står til? De kan jo fort finne ut om det er noe på gang...det "verste" som kan skje er jo at de sender deg hjem igjen med en gladmelding om at alt er fint [:)]

Back
Topp