Skravletråd 10.aug.

Monkaponka

Forumet er livet
Hei jenter.

Nå har gutten min det så mye bedre.
Kuttet ut hele malten og han sluttet å trykke.
HAr akkurat fyllt opp ei bleie og han er stor fornøyd.
Deilig at ting endelig har blitt bedre, håper det fortsetter sånn.

Vi har vært på en lang trilletur allerede, i 1 time og 45 min.
Mor ble sliten gitt[:o] men det er det som er hele cluet[:D]

Hva skjer' a jenter??

Først nå har jeg fått tid til frokost og en kopp grønn te, ååhh.. det var lenge siden og utrolig godt.. mmm[8D]

Heisann!

Fikk han vondt i magen av malten?
Har du begynt med noe annet i stedet da eller?

Casper hadde skikkelig vondt i går, men vet ikke helt hva det kom av.
Drakk mye BonAqua i går, så kan jo være kullsyren.
Har brukt veldig lite malt, så tror egentlig ikke det er det.
Får se åssen det går i dag da.

Skal ut og trille en liten tur på butikken snart vi...
Ellers ingen planer.

Ha en fin dag jenter.

Ja, han fikk skikkelig trøbbel av malten. Prøvde å trappe ned, men samm trykkingen. Kuttet ut i noen dager og han sluttet å trykke. Prøvde en skje i går tidlig og han trykket halve dagen. Han blir sutrete og sliten av det der.
Han jobbet hardt for å fylle opp bleia i dag, men han klarte det fint uten denne malten.
Jeg gir han 10 dråper med minifom, 2-5 ml ammete eller fennikelte før hver flaske + at han får tran. (tran hjelper med avføringen)
Jeg tar triomega selv og når jeg ikke gjør det kommer jeg ikke på dossen[&:]

okei, jeg fikk en flaske med tran på helsesatsjon i går som jeg skal begynne med snart.
er så redd han skal få masse magetrøbbel![:(]
det har egentlig gått veldig bra hittill da, så får håpe det går bra framover også.
ellers får jeg vel prøve minifom jeg også.
når du sier det, så har jeg vel merka det med omega3 selv, men aldri tenkt noe over det.[8|]

idag stod vi opp rundt kl 10 og begynte å amme og skifte bleie.kl 12 kom en venninne av meg for å klippe meg og meningen var at vi skulle gå lang tur og jeg skulle en tur på biltilsynet for å endre etternavnet mitt på førerkortet.kl 1530 var vi ferdig.da hadde venninnen klippet meg kjapt og passet vår lille datter mens jeg fikk gått i dusjen.gikk 1 time på tur og dvs rakk ikke biltilsynet fordi om 1/2 time skal jeg møte pappaen til min datter og vi skal til fotografen og hente bilder som vi har tatt av vår lille familie[:D]
etter det må vi handle for pappaen får besøk av en kamerat som er fisker og som skal overnatte så vi skal lage noe middag og kose oss.først nå fikk jeg satt meg ned å spist et eple blandet med yoghurt.namnam....sulten nå gitt. min lille prinsesse er mammadalt for alle pengene og lager hun så mye som et knust plukker jeg henne opp, og dvs jeg går nesten rundt å bærer på henne hele tiden for hun hater å ligge alene. men med en gang jeg tar henne opp er det stille.
i natt holdt jeg på å få sjokk....vi samsover og hun aler seg mot meg (hun ligger innerst mot veggen, jeg i midten og pappaen ytterst.har stor seng 180).iallefall, i natt hadde hun alt seg mot meg mens jeg lå med ryggen til....våknet rett før jeg holdt på å snu meg og da lå hun med hodet sitt helt inntil meg.....kosejenta...men jeg tenkte shit ass....tenk om jeg hadde snudd meg nå....så i natt spørs det om hun ikke må ligge i sin egen seng. verken røyker eller er overvektig så legene har sagt det er greit, men likevel...ble skremt i natt gitt....nå må jeg skynde meg videre...ha en fortsatt fortreffelig dag jenter[:D]

ORIGINAL: Monicus

Ja, han fikk skikkelig trøbbel av malten. Prøvde å trappe ned, men samm trykkingen. Kuttet ut i noen dager og han sluttet å trykke. Prøvde en skje i går tidlig og han trykket halve dagen. Han blir sutrete og sliten av det der.
Han jobbet hardt for å fylle opp bleia i dag, men han klarte det fint uten denne malten.
Jeg gir han 10 dråper med minifom, 2-5 ml ammete eller fennikelte før hver flaske + at han får tran. (tran hjelper med avføringen)

Sniker inn her fra mai&juni/klubben jeg .. Hadde termin 28juni, men fodte 24.mai.

Begynner aa lure paa om det samme skjer med nurket mitt.
Har redusert mye paa malten naa og han ser ut til aa trykke mindre som du beskriver. Kan det virkelig vaere malten sin skyld.. Hadde liksom aldri tenkt paa det...[8|] 
Men fremdeles baiser han ikke uten hjelp da..

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: Monicus

Sniker inn her fra mai&juni/klubben jeg .. Hadde termin 28juni, men fodte 24.mai.

Begynner aa lure paa om det samme skjer med nurket mitt.
Har redusert mye paa malten naa og han ser ut til aa trykke mindre som du beskriver. Kan det virkelig vaere malten sin skyld.. Hadde liksom aldri tenkt paa det...[8|] 
Men fremdeles baiser han ikke uten hjelp da..

Jeg er helt overbevist om at det er malten. Kian er en ny gutt etter at vi sluttet med det. Ingen trykking i det hele tatt i dag[:D] Han trykket hele døgnet til og med når han sov, fikk ikke noe særlig kontakt med han heller. Men nå.. nå pludrer vi og gjeiper til hverandre.

Det går over en døgn før han bæsjer,men han plages ikke av det.
Og når han ikke får det til så tar jeg tempen i rompa på han.

Heisann girls!

Helt utrolig hvor fort dagene bare flyr avgårde i amming, raping og bleieskift [;)]. Her har vi slitt litt med luftplager de siste tre dagene, så nå har jeg sendt sambo avgårde for å kjøpe minifom og amme/fennikelte! Er ikke godt å se veslejenta vår trykke og ha vondt [:(]..... Blir ikke mye sammenhengende søvn av det, for noen av oss! Så da får vi bare håpe på at det hjelper!

Ellers må jeg se å få kommet meg ut på en trilletur en dag, men hun ammer så hyppig ennå, så jeg har liksom ikke helt kommet meg dit! Man blir litt daff og lat av å bare sitte inne og amme sånn! [8|] Skal bli godt å få bevegd ordentlig på kroppen igjen, er altfor lenge siden det nå [;)]

Ellers storkoser jeg meg med Leah, er så deilig å bli mamma igjen [:)]

Ha en fortsatt fin kveld, jenter!!

heisann!!
Her har det ikke skjedd stort med oss i dag..
Lille gullet har vært endel mer våken i natt enn han pleier, men tror ikke han har spist nok mellom sovepausene, og da blir han fortere sulten..[8D]
I dag har vi vært å ordnet med farskaps greier, for sykehuset hadde selvfølgelig ikke ordnet det..[:'(]
Men nå er det i orden [:D]

Også har vi vært i avisen i dag, så da måtte jeg ut å kjøpe den...
Nå ligger Adrian å sover, men det er nok ikke lenge til han våkner, har sovet over tre timer nå..- og puppene mine har fylt seg opp kjenner jeg..

Jeg har sliti endel med å finne ut om han sliter med noe jeg har spist, eller om han får luft ved å ikke rape..
Prøver å ikke spise eller drikke noe han kan reagere på, men han ligger da å trykker i et par timer på morgenen..[&:] syns så synd på han..-men det ser ut som det ikke gjør han noe..han sover selv om han trykker han, og ikke griner han heller..-så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre jeg...

Får vel bare prøve oss fram..

Back
Topp