Skravletråd 08.10.11

Miss Independent

Elsker forumet

Hei!

Kjeder meg litt faktisk på en lørdagskveld. Er på helgetur hos min mor med guttungen, og de ser på skal vi danse, og det er ikke noe jeg pleier å følge med på. Så her sitter jeg...

Hva driver dere med på?

Ser på mannen som sover på sofaen :) og skal vi danse

Ikke stort som skjer her. Tenkte å se en film når mannfolket har badet ferdig, så imens sitter jeg her

Akkurat spist en digg wok, og nå bare suller jeg litt her inne 
Så på Quizdan (digger quiz), men nå vet jeg ikke hva jeg skal finne på.

Hali skrev:
Er det flere som merker at tiden går så utrolig seint for tiden...

JAA!!!
Hærremin, den går sååå sakte!

Mhm!! Tror det kan bli noen laaange uker frem mot jul Iallefall frem til midten av November, for DA skal jeg senke skuldrene :)

Heihei!
Sitter her inne jeg også og kjenner etter symptomer på at jeg virkelig er gravid.
Er ikke overbevist ennå, selv om mensen ikke har kommet. Men tiden kommer til å
gå sakte framover ja.

Huff, nå har jeg sett rundt på nettet på mamma-klær. Er kanskje litt i tidligste laget, men jeg fikk såååå lyst til å bestille. Forrige svangerskap kjøpte jeg nesten ingenting, for da ville jeg ikke bruke masse penger på klær jeg bare fikk brukt noen få måneder ... Men de klærne jeg brukte da, ble jo så strekt at jeg har jo ikke kunnet brukt de etterpå uansett!!! Kan dere ikke banke litt vett inn i meg, slik at jeg ikke plutselig sitter her med skapet fullt av svangerskapsklær før jeg har kommet til uke 6 engang

Flangre skrev:
Huff, nå har jeg sett rundt på nettet på mamma-klær. Er kanskje litt i tidligste laget, men jeg fikk såååå lyst til å bestille. Forrige svangerskap kjøpte jeg nesten ingenting, for da ville jeg ikke bruke masse penger på klær jeg bare fikk brukt noen få måneder ... Men de klærne jeg brukte da, ble jo så strekt at jeg har jo ikke kunnet brukt de etterpå uansett!!! Kan dere ikke banke litt vett inn i meg, slik at jeg ikke plutselig sitter her med skapet fullt av svangerskapsklær før jeg har kommet til uke 6 engang

hehe, så langt har jeg ikke kommet ennå. Men er det mye fint der ute da?
Kjøpe egentlig bare bukser sist gang jeg, og tror kanskje jeg kommer til å gjøre det
denne gangen også. Men vi får se. Men du har jo rett at man ødelegger klærne slik at man må ha nytt etter graviditeten da. Klarte ikke å se på gensrene mine jeg for jeg ble
bare påmint magen.

Prøv å hold ut litt til før du bestiller da Flangre

Hei alle sammen ! Hører visst til her :) Babyverden er helt nytt for meg, så er nok litt klønete på mange ting ....
Så det er det jeg bedriver kvelden med, utforsker babyverden. Er jo ikke så ille det!

Jeg er heller ikke overbevisst på at jeg gravid - det har helt ikke gått opp for meg ennå..hehe..selv mensen uteblir

Men ja, tiden flyr så sakte. Fikk bestille min første legekontroll igår; om 4 uker (8uker på vei da).  Flere som har bestilt time?

Tror jeg må finne på noe annet å fokusere på, slik at den første tiden kan fly litt. Jeg har jo skole da, men kjenner det frister lite...hehe

sitter her å føler meg utroooolig rastløs!! Huff.... Er veldig enig i at tiden går aaaaalt for sakte!! Kommer nok ikke til å bli kvitt den rastløsheten før uke 12! Skal bli så deilig når jeg er kommet så langt!! 

Har forresten sett dokumentaren om Grace Kelly på nrk2, trodde jeg visste litt om henne, men viste seg at jeg hadde ikke peiling!! Var utrolig fin dokumentar! Skal gå hver lørdag fremover, på nrk2, med en kjent kvinne i hvert program. Tror jeg må få med meg dette fremover  Girlpower!!

Skal til legen på mandagen faktisk, men ikke pga graviditeten, men må vel fortelle det til legen da. Regner med at jeg får time til henne for kontroll senere igjen.

Hehe, nei det ble ingen shopping. Må jo vente til jeg iallefall har fått litt mage Vi kom halvveis i filmen, så sovnet mannen. Så nå ser jeg ungkarskvinnen istedet, så får vi fortsette filmen imorgen kveld...

Gubben og jeg har kost oss alene i kveld med god mat og film.
Lillesnuppen har vært hos mormor og morfar i helgen og storkost seg :D

~Damen~ skrev:

Hali skrev:
Er det flere som merker at tiden går så utrolig seint for tiden...

JAA!!!
Hærremin, den går sååå sakte!

JAAA, merker den går sykt sakte!!!! 

Back
Topp