Miss Independent
Elsker forumet
Hei!
Kjeder meg litt faktisk på en lørdagskveld. Er på helgetur hos min mor med guttungen, og de ser på skal vi danse, og det er ikke noe jeg pleier å følge med på. Så her sitter jeg...
Hva driver dere med på?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Kjeder meg litt faktisk på en lørdagskveld. Er på helgetur hos min mor med guttungen, og de ser på skal vi danse, og det er ikke noe jeg pleier å følge med på. Så her sitter jeg...
Hva driver dere med på?![]()
Huff, nå har jeg sett rundt på nettet på mamma-klær. Er kanskje litt i tidligste laget, men jeg fikk såååå lyst til å bestille.Flangre skrev:Forrige svangerskap kjøpte jeg nesten ingenting, for da ville jeg ikke bruke masse penger på klær jeg bare fikk brukt noen få måneder ... Men de klærne jeg brukte da, ble jo så strekt at jeg har jo ikke kunnet brukt de etterpå uansett!!! Kan dere ikke banke litt vett inn i meg, slik at jeg ikke plutselig sitter her med skapet fullt av svangerskapsklær før jeg har kommet til uke 6 engang
![]()
Jeg er heller ikke overbevisst på at jeg gravid - det har helt ikke gått opp for meg ennå..hehe..selv mensen uteblir![]()
Men ja, tiden flyr så sakte. Fikk bestille min første legekontroll igår; om 4 uker (8uker på vei da). Flere som har bestilt time?
Tror jeg må finne på noe annet å fokusere på, slik at den første tiden kan fly litt. Jeg har jo skole da, men kjenner det frister lite...hehe
~Damen~ skrev:
Er det flere som merker at tiden går så utrolig seint for tiden...Hali skrev:
JAA!!!
Hærremin, den går sååå sakte!