Skravletråd 06.07

Vi har nettopp kommet hjem fra ei uke i Stockholm, veldig sliten så det blir tidlig kveld..
Jeg kjenner på kroppen at byferie var ikke helt tingen så langt ute i svangerskapet med dårlig bekken Nå blir det rolige dager fremover.

sukkersnusk skrev:
Vi har nettopp kommet hjem fra ei uke i Stockholm, veldig sliten så det blir tidlig kveld..
Jeg kjenner på kroppen at byferie var ikke helt tingen så langt ute i svangerskapet med dårlig bekken Nå blir det rolige dager fremover.

Skjønner hva du mener. Var i London 25 uker på vei, og det kjentes godt for å si det sånn! Det var godt å komme hjem da!

Vi slapper av etter en litt hektisk, men fin dag!
Begynte med legetime i morges mens mannen leverte guttungen til bestefaren. Så reiste vi for å helte vår nye bil, skrive under papirer og ordne litt før vi hentet guttungen igjen. 
Så handlet vi før vi dro hjem og slappet av og lekte med nabogutten. 
Jeg måtte ordne endel papirer til arbeidsgiver etter legetimen og begynte samtidig å gjøre klart papirene som skal til NAV etterhvert. 
Og i kveld måtte vi bare kjøre oss en tur med nybilen, kjøpte oss en is og T sovnet etterhvert før vi rakk å komme oss hjem igjen =) 
En som er fornøyd med ny bil da =)

Tja... Vi ønsket oss noe større (nyere, bedre osv...), og kunne egentlig ventet. Men bilen vi hadde synker kraftig i verdi så det måtte nesten gjøres nå om vi skulle ha noe særlig i egenkapital for å kjøpe ny bil =) 

Back
Topp