Skravletråd *åpen*

Stille her ute på åpent, hvordan går med dere? :love017

Henger med august-gjengen.

Ut i fra det dere beskriver merker jeg at vi fikk ei prematur.
Enda ikke fått smil, enda myyye soving og akkurat begynt å få litt kontakt med henne. Men man regner jo ut fra korrigert, så hun er bare 3 uker og ikke 11 uker
 
Henger med august-gjengen.

Ut i fra det dere beskriver merker jeg at vi fikk ei prematur.
Enda ikke fått smil, enda myyye soving og akkurat begynt å få litt kontakt med henne. Men man regner jo ut fra korrigert, så hun er bare 3 uker og ikke 11 uker
Det har mye å si, stor forskjell på 11 uker og tre uker :Heartred
 
Vurderer sleepytroll også, for vogna hater hun. Må ha kalesjen nede og underholde henne konstant.. blir godt å gå over til sittedel si :laughing002 Hun er alt for nysgjerrig! Hjemme fungerer Moonboon godt. Men kun 20-30 min.. hatt en ekstremt trøblete start med amming. Fullammer endelig nå, men hun blir fort sulten og går ikke ideelt opp i vekt, så det er slitsomt :banghead:

Kanskje jeg skal lure meg inn i skjult juni! :Heartred
Blir godt med sittedel da ja :hilarious: Sleepytroll virket ikke idag, men igår fikk jeg dusjet takket være den!
 
Blir godt med sittedel da ja :hilarious: Sleepytroll virket ikke idag, men igår fikk jeg dusjet takket være den!
Woohoo! Jeg får til å dusje ved å ha henne i vippestol, da sitter hun og stirrer på meg (så lenge jeg synger og danser litt). Også sikler hun og stikker ut tunga i det jeg går ut, for da ser hun matfatene :laughing002 :Heartred
 
Back
Topp