* SKRAVLETRÅDEN *

Mangler alt som har med sengeplass og stelleplass å gjøre, ellers har vi vel alt annet.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Hva med magene da jenter? Begynner de å komme på plass. Jeg var hos jordmor i dag og symfysemålet mitt er littegrann under snittet. Men det var det sist også så følger min egen kurve.
 
Magen kommer seg den! :) var hos jm i går, og ble målt for første gang da. Og lå helt fint på sf da :D

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Jeg er helt på gjennomsnittet! Men føler meg enorm. Vet jeg ikke er det, men det føles sånn ;p


Sent from my iPhone
 
Huff.. I går skulle jeg virkelig ønske jeg hadde en klar og tydelig gravidmage.. Dugnad i borettslaget.. Og siden det ikke synes spesielt godt at jeg er gravid og jeg lider av flink pike syndromet sto jeg på og fikk straffen i går kveld og i dag.. Ellers er jeg jo selvsagt glad for at jeg ikke er så stor ennå da jeg skjønner at det er veldig tungt for de som er det og at jeg skal prise meg lykkelig for den bevegeligheten jeg har:)
 
Mitt SF-mål er litt høyere enn gjennomsnittet. Har litt for mye fostervann, så det påvirker nok. Magen er god og rund. Synes den er litt høy.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp