* SKRAVLETRÅDEN *

Har deltatt i utallige konkurranser i livet mitt, og ALDRI vunnet noe som helst :p haha. Har ikke vinnerflaks i det hele tatt.

Men å skravle litt ekstra kan jeg jo gjøre fordi om :)

Har vunnet en konkurranse en gang. Og det var fordi jeg skrev som "gunnen til at du bør vinne" at jeg ALDRI har vunnet så mye som en liten marsipangris - ikke engang på "juksemåten" der mamma eller pappa sørger for at den "tilfeldigvis" havnet i bollen din. Neida, i min barndomsheim skulle en fort lære seg livets harde realiteter.

Det var biletter til Tusenfryd jeg fikk. Og de skrev et personlig brev tilbake! HAHA. <3 ENDELIG!

Dette er det eneste stedet på jorden der skravling blir ratet som noe positivt. Man kan få PREMIER for det!! Haha, hadde mannen visst det... ;)

Jaaa, mange som skulle visst det ;)

Har vunnet en konkurranse en gang. Og det var fordi jeg skrev som "gunnen til at du bør vinne" at jeg ALDRI har vunnet så mye som en liten marsipangris - ikke engang på "juksemåten" der mamma eller pappa sørger for at den "tilfeldigvis" havnet i bollen din. Neida, i min barndomsheim skulle en fort lære seg livets harde realiteter.

Det var biletter til Tusenfryd jeg fikk. Og de skrev et personlig brev tilbake! HAHA. <3 ENDELIG!

Åh, så herlig! ;)

Jøss ;) jeg tror ikke på at jeg kan vinne før jeg får se det!

Skjønner det. :) Bare topp 100 gir jo lite vinnersjanse da, 3 premier tilfeldig fordelt på 100 personer. MEN om man får 2000 innlegg så blir vinnersjansen større. Da er man både med på 3 av 100 trekningen OG ekstratrekning med 2 gaver trukket ut blant de med 2000 innlegg. Kanskje det blir 20 personer? Vi får se... Større sjanse hvert fall, for det blir mye mindre enn 100 personer.

Dette er det eneste stedet på jorden der skravling blir ratet som noe positivt. Man kan få PREMIER for det!! Haha, hadde mannen visst det... ;)

Sikkert et par andre forum som også forsøker å få høyere aktivitet ved ulike lokkemiddel. :p

Skjønner det. :) Bare topp 100 gir jo lite vinnersjanse da, 3 premier tilfeldig fordelt på 100 personer. MEN om man får 2000 innlegg så blir vinnersjansen større. Da er man både med på 3 av 100 trekningen OG ekstratrekning med 2 gaver trukket ut blant de med 2000 innlegg. Kanskje det blir 20 personer? Vi får se... Større sjanse hvert fall, for det blir mye mindre enn 100 personer.

Oi, 2000 er mye :p det er nesten dobbelt så mye som jeg noen gang har skrevet her på bv det?? :å

Oi, 2000 er mye :p det er nesten dobbelt så mye som jeg noen gang har skrevet her på bv det?? :å

Derfor jeg har laget den hurtig-skravletråden. Da fikk jeg nesten 200 innlegg i går. :)

Shit, jeg har vært medlem siden 2010 og har enda ikke 2000 innlegg, haha :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha ;) nei, det er mye!

Da har endelig jeg hørt hjertelyden til lille i magen også! <3 herlig lyd :D

Nå er det bittelitt helg :)

mye svimmel for tiden :/ positive med det: for første gang noensinne fikk jeg raskt legetime. Skal inn på Tirsdag allerede å ta blodprøver for blant annet sjekke jernnivå :-) (hatt lavt nivå i flere år å gått på jerntabletter fast pga det).

Nå står gulrotkake på avkjøling før jeg skal lage krem, og ser på OL-åpninga mens jeg venter. Deilig med helg :-)

Haha.. hvilket barnerom :p her må nok den stakkars babyen dele rom med mammaen sin, jaaa!
Kanskje når vi skal flytte etterhvert (blir ikke før etter babyen er født…) så får den sitt eget rom ;p

Haha.. hvilket barnerom :p her må nok den stakkars babyen dele rom med mammaen sin, jaaa!
Kanskje når vi skal flytte etterhvert (blir ikke før etter babyen er født…) så får den sitt eget rom ;p
Hehehehe :p ja, er mange ulike situasjoner her inne. Ei venninne skal flytte nå, og gruer seg til barnet får et eget rom, ungene r tre år og de har delt rom, hun synes det har vært såååå koselig <3

Men når begynner du innkjøp av barneseng, vogn, osv ?

mye svimmel for tiden :/ positive med det: for første gang noensinne fikk jeg raskt legetime. Skal inn på Tirsdag allerede å ta blodprøver for blant annet sjekke jernnivå :) (hatt lavt nivå i flere år å gått på jerntabletter fast pga det).

Nå står gulrotkake på avkjøling før jeg skal lage krem, og ser på OL-åpninga mens jeg venter. Deilig med helg :)
Har du laget gulrotkake selv?? Ønsker gjerne oppskrift på gode gulrotkaker...e r såååå godt <3 kanskje jeg skal lage en tråd med oppskrifter som man kan dele?? Ja!!!

Lykke til til legen, jernbanelinjen er heldigvis lett å gjøre noe med ;)

Barnerommet blir når vi får flyttet til et sted med to soverom, da blir det storesøster som får det først, og så får hun dele med lille i magen etter hvert :)

Vogn kjøpte vi vel ca tre måneder før termin forrige runde :) da begynte vi med de andre store tingene også.

Når skal dere begynne på barnerommet? :)

Her skal babyen ligge på rom med oss i begynnelsen. Har bare to soverom, og snuppa har det ene. Så blir spennende å se hvordan det blir når de skal dele rom etterhvert. Ikke sikkert det er så populært for en 5åring å dele rom med en bror eller søster på 1 år :p

Back
Topp