* SKRAVLETRÅDEN *

Dere har forøvrig fått "Våre bilder", de ligger under "våre dagbøker" hovedsiden av August 2014.

Det kommer et innlegg hvordan vi skal gjøre det ifht skjult gruppe i morgen :)

Jeg ser ikke "Våre bilder" på app på mobilen. Så det på PC.

*Taster på app på mobilen*

Har helt sinnsykt ømme pupper i dag! Bare jeg så vidt kommer borti, kjenner jeg det veeeeldig godt!

Du skal klare deg helt fint uten Crinonen nå og slipper dermed ekstra-symptomene også. Vinn-vinn. :) :D

Håper du har rett.
Men det at jeg trengte det sist, og ikke får det nå gjør meg litt stresset.
Spesielt ved tanke på at det er MA'er jeg har hatt, og ikke SA'er.
Jeg kan liksom ikke vite om spiren min lever eller ikke uten UL

Håper du har rett.
Men det at jeg trengte det sist, og ikke får det nå gjør meg litt stresset.
Spesielt ved tanke på at det er MA'er jeg har hatt, og ikke SA'er.
Jeg kan liksom ikke vite om spiren min lever eller ikke uten UL

Hormoner endrer seg stadig vekk i kroppen så det at man trenger det en gang betyr ikke at man alltid har lite progesteron. Noen får tre barn på første forsøk og klarer liksom aldri å få til fjerdemann, mens andre bruker lang tid på første, mens nummer to sitter raskt. Det er jo også et tegn på at hormoner ikke er helt stabilt. Jeg forstår deg veldig godt da, men ønsker bare å prøve å hjelpe til med å berolige deg litt. :-)

Har du noen avtale om tidlig UL? :-)

Last edited:
Hormoner endrer seg stadig vekk i kroppen så det at man trenger det en gang betyr ikke at man alltid har lite progesteron. Noen får tre barn på første forsøk og klarer liksom aldri å få til fjerdemann, mens andre bruker lang tid på første, mens nummer to sitter raskt. Det er jo også et tegn på at hormoner ikke er helt stabilt. Jeg forstår deg veldig godt da, men ønsker bare å prøve å hjelpe til med å berolige deg litt. :-)

Har du noen avtale om tidlig UL? :-)

Ja, jeg skal ha tidlig ul, må bare få ringt sykehuset å bestilt time

Ny uke, nye muligheter! Skal på jobb, men selv om jeg la meg grytidlig i går, så er jeg trøtt som bare det, likevel!!
Håpet den verste trøttheten forsvinner snart. Kan bli vanskelig å holde svangerskapet skjult da man er så trøtt hele tlden

:D5uker:D

Satser på at denne uken går like fort som forje!xsmile9

I det siste har jeg hatt VELDIG mange sanndrømmer, hadde vært ille stas om nattens drøm også var det, da var jeg nemlig 3 uker lenger på vei enn jeg trodde i tillegg til at det var tvillinger!

Jeg har fridag fra jobb, fantastisk deilig! :) blir litt julegaver i dag også, i tillegg skal jeg ha egenpleie :D

Faen. Voknet i natt av skikkelig vondt i korsryggen. Spredte seg tiø magen og kjentes ut som det brant inni. Det var så vondt at jeg var heeelt sikker på jeg mistet. Det gikk over helt etter 10-15 min, og det har ikke kommet blod enda, men bare venter åå det. Bestiller legetime med en gang det åpner. Æææææ vil ikke ha mista nå!!!!!! :(:(:(:(:(

Faen. Voknet i natt av skikkelig vondt i korsryggen. Spredte seg tiø magen og kjentes ut som det brant inni. Det var så vondt at jeg var heeelt sikker på jeg mistet. Det gikk over helt etter 10-15 min, og det har ikke kommet blod enda, men bare venter åå det. Bestiller legetime med en gang det åpner. Æææææ vil ikke ha mista nå!!!!!! :(:(:(:(:(

Sikkert bare ligamentsmerter :)

Back
Topp