SKRAVLETRÅD 19 JUNI

Legetermin 1 juli
UL termin 5 juli

Har ikke den dag idag kjent noen som helst vondter,ingen mensenmurringer,ingen kynnere eller noen ting......

Vil gjerne begynne å kjenne noe snart jeg oxo,vil gjerne ha ut gutten snart,,,,,,,,så lei...

Takk og pris for regnværet idag :))))))

ORIGINAL: *Maria*

Hei julidamer! har vært borte i helga, og har lest gjennom trådene for helgen... Her skjer det mye!... Vi er en skravlesyk gjeng[;)][8|]

FirstTime: Den stolen du hadde kjøpt på IKEA.. husker du hva den heter, og på hvilken butikk var du? Varer tilbudet lenge, forresten? Fant den ikke på nettet, nemlig! Leter etter to godstoler til TV-kroken selv, men vi greier ikke bli enige om hvilke stoler vi vil ha... Hehe.. Ikke lett det der!

Føler med alle dere som sliter med ulike plager! Får trøste oss med at når fødselen er over, blir det bare bedre og bedre[:)] (Veel... Etter noen uker, om ikke annet[;)]) her er det også halvstygt vær, noe som igrunn er ganske godt for en vannfylt, gretten høygravid[:)] *klageklage*

Skal til byen en tur og møte sambo, som har lagt igjen mobilen sin hjemme... Surrekopp!
Snakkes senere, jenter[:D]

Helu snuppelura! Må først si er veldig fornøyd med stolen. Har kost meg og sitti godt for første gang på lenge i helga. Dette er ett restparti på Ikea som skal ut av produskjon. På lørdag hadde de iafllall 56 stk igjen på Furuseth, vel 55 etter jeg kjøpte min. Stolen heter: Muren hvilestol Kungsvik (brun). Kjøpte den på Furuseth i Oslo illefall

De hadde en til på salg og..den ligger på nettsiden dems...skal vi se...Nyboda heter den...sort...litt annen form og kanskje ett hakk bredere..... den ligger her ett sted
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=16&catalogId=10103&langId=-14&topcategoryId=15585&parentCats=15585*15768*15940&categoryId=15940&cattype=sub
Men synes det nå var finere og bedre komfort i den brune..

Lykke til!

ORIGINAL: *Maria*

Takk for svar, FirstTime! Da får jeg bare vente på at sambo kommer hjem og høre hva han sier om stolen![:D]

Har vært en tur i byen nå, og fant norske jordbær.. Gjett hvem som skal kose seg nå[:)]

Må bare si att det er ikke ekte skinn da. Men fikk testa ut noe igår. Det står jo det er polyester som er behandlet for å frastøte flekker og slikt. Igår smurte jeg armene med noe kremt shit...og fikk jo seff på armlena. Tok en klut med vann og tørke. Ble helt borte. Så er man flink ta flekken med en gang går det nok greit. men fyttrakkarn den er godt sitte med huden rett på. Er som semska skinn...[:)]

Godmorgen alle sammen....Hærlig me litt kjøligere vær i dag[:)]Klarte fakyisk å vær på jobb uten å svetta ut alle klenå[:)]Ellers så he eg en litt triste dag idag, det e nøyaktig ett år siden eg fødte min lille elias som aldri fekk sett verden[:(][:(]Off det e så trist å tenka på,e ganske så deprimerte ja...Men ska iallefall trøstespisa litt jordbær og gå te minnesmerke me litt fine blomsta,hjelpe nok litt på.. snakkes alle sammen,ha en fin dag

ORIGINAL: tonky

Godmorgen alle sammen....Hærlig me litt kjøligere vær i dag[:)]Klarte fakyisk å vær på jobb uten å svetta ut alle klenå[:)]Ellers så he eg en litt triste dag idag, det e nøyaktig ett år siden eg fødte min lille elias som aldri fekk sett verden[:(][:(]Off det e så trist å tenka på,e ganske så deprimerte ja...Men ska iallefall trøstespisa litt jordbær og gå te minnesmerke me litt fine blomsta,hjelpe nok litt på.. snakkes alle sammen,ha en fin dag

Sender over en klem Uffattelig trist må det være...Håper dine tanker farer av sted til den lille i magen din...en lykkespire!

Må høre her: henger BV litt hos dere i dag og`?? eller er det internettlinja her hos meg.??

Henger litt kanskje[8|] nå har jeg litt lite minne på laptoppen så det kan være det og..

Tonky- Det er forferdelig trist å lese...Som FirstTime sier håper du finner trøst i den lille i magen din...

Ellers så må jeg si at det er herlig å lese om deres hverdag, jenter! Ser at jeg ikke er alene om stikkinger, mensmurringer, hovne bein, vondt bekken og ikke minst det å ha tanker rundt igangsetting av fødsel
Min har vært på "vei ut" (teoretisk)flere ganger, men så stoppet det opp og det er jeg glad for, for det var litt for tidlig. Men nå tror jeg at han begynner å bli klar og stor...Og mammaen hans er temmelig lei av å være en RUGEKASSE!!!!Det frister med sex (spesielt fordi vi har hatt sexforbud siden dag 1!!!Mannen min er snart gal), men samtidig er det litt skremmende igangsette før ungen er helt klar...

Ellers er det ganske stille her i gården i dag. Hun på 13 er på skolen, hunden sover oppå foten min, mannen er på jobb og mor mi er i lufta en plass.
Har altså mamma på besøk. Ei uke etter at hun kom til oss fikk vi melding om at mormora mi døde og mamma måtte i begravelse i Tyskland i dag....Selv om hun var gammel og ganske syk for tiden er det vondt å miste noen i familien. Særlig når en ikke kan være med i begravelsen.....Sist gang jeg var 8mnd.på vei med mi datter, døde farmor......Snakke om skjebne eller....

Får masse kynnere hele veien mens jeg sitter ved PC-en....Slitsomt

ORIGINAL: Mandarin

Tonky- Det er forferdelig trist å lese...Som FirstTime sier håper du finner trøst i den lille i magen din...

Ellers så må jeg si at det er herlig å lese om deres hverdag, jenter! Ser at jeg ikke er alene om stikkinger, mensmurringer, hovne bein, vondt bekken og ikke minst det å ha tanker rundt igangsetting av fødsel
Min har vært på "vei ut" (teoretisk)flere ganger, men så stoppet det opp og det er jeg glad for, for det var litt for tidlig. Men nå tror jeg at han begynner å bli klar og stor...Og mammaen hans er temmelig lei av å være en RUGEKASSE!!!!Det frister med sex (spesielt fordi vi har hatt sexforbud siden dag 1!!!Mannen min er snart gal), men samtidig er det litt skremmende igangsette før ungen er helt klar...

Ellers er det ganske stille her i gården i dag. Hun på 13 er på skolen, hunden sover oppå foten min, mannen er på jobb og mor mi er i lufta en plass.
Har altså mamma på besøk. Ei uke etter at hun kom til oss fikk vi melding om at mormora mi døde og mamma måtte i begravelse i Tyskland i dag....Selv om hun var gammel og ganske syk for tiden er det vondt å miste noen i familien. Særlig når en ikke kan være med i begravelsen.....Sist gang jeg var 8mnd.på vei med mi datter, døde farmor......Snakke om skjebne eller....

Olalal!Må først si respekt for å overleve uten sex så lenge..vræl!Men er vel bare samleie det er snakk om regner jeg med og da går det jo...[:)]... men jaggu ikke lett nå ned heller..hihi...fysj irene
Heldi du som har en kosehund! Har ønska meg det lenge nå!Hvordan hund har du? Jeg får ikke lov få noen hund for jeg har "omplassert" katten min til foreldra mine..så jeg må vel vente litt men skaffe flere dyr. Men om ett par år kanskje. Gøy for lillemor imagen og da... Må bli en snill biskis da. En familie hund..golden retriever kankej...hmm...får "forske" litt på det..

Hmm....Mandarin ja..fikk lyst på en appelsin jeg nå..hihi..*gåhenteseg*[:D][:D] ..men mandarin er bedre..men har ikke det :S

Klems

ORIGINAL: chello

ORIGINAL: tonky

Huff.. trist tonky!!!!!!!!

Får jeg lov til å spørre hvor langt du var på vei...?? Hvordan det skjedde??

Unner ingen å miste sitt barn, har gjort det 2 ganger før... og det er helt forferdelig!!!!!!!!!!!!!!

SUPERDUPERKLEM TIL DEG!!!!

Eg va 20 uker på vei,det va urin røyret hans som plutselig tetta seg.Veldig sjelden at sånt skjer så me va i trondhjem å sko prøva å opperera inni magen,men då hadde nyrene au blitt ødelagte under presset av urin blærå...så då fekk eg valget mellom å gå ut svangerskapet og han ville dø underveis,eller å setta i gang fødselen med ei gong...Valgte det sista då,men det va ikkje någe lett valg.Hadde jo sitt an ligga å suga på tommelen inni magen og sparka rundt[>:]Eg fekk holda den lille kroppen etterpå,heilt utrulig at han va så utvikla,en liten mini baby....E livredde for at någe ska sje galt med min lille i magen nå,men he jo komt ganske langt...Kos langt på vei va du når du missta???He du vore inne te ekstra samtale på sykehuset,eg syns egentlig at de he ganske dårlig tilbud i stavanger når sånne ting skjer

Goe du så fortsatte å prøva då..En miste jo litt motet når sånne ting skjer,og blir redde..Jaja det e iallefall en trøst at me kan få onga.Tenke på alle dei som aldri får oppleva det å gå gravide..Nå ska eg bare bita tennene sammen og håpa på at alt går godt med hu lilla tullå i magen [:)]Heldige du som forhåpentligvis snart får treffa di[:)]

ORIGINAL: FirstTime

ORIGINAL: Mandarin

Olalal!Må først si respekt for å overleve uten sex så lenge..vræl!Men er vel bare samleie det er snakk om regner jeg med og da går det jo...[:)]... men jaggu ikke lett nå ned heller..hihi...fysj irene
Heldi du som har en kosehund! Har ønska meg det lenge nå!Hvordan hund har du? Jeg får ikke lov få noen hund for jeg har "omplassert" katten min til foreldra mine..så jeg må vel vente litt men skaffe flere dyr. Men om ett par år kanskje. Gøy for lillemor imagen og da... Må bli en snill biskis da. En familie hund..golden retriever kankej...hmm...får "forske" litt på det..

Hmm....Mandarin ja..fikk lyst på en appelsin jeg nå..hihi..*gåhenteseg*[:D][:D] ..men mandarin er bedre..men har ikke det :S

Klems

Vi har en Cotton de Toulare-sånnen liten kose/bjeffe sak med masse hvitt hår som henger ned. Han er utrolig utskjemt og mammadalt så det blir en riktig utfordring med en liten baby i hus. Han er allergi og røytefri og er UTROLIG glad i folk. Nesten for glad...Blir forelska med en gang...Skal kastrera han snart fordi han hadde stakkars kun 1 testikkel. Håper han roer seg litt da..

Vi hadde Golden tidligere og var kjempe fornøyde med den, men vi flyttet og måtte selge den

For øyeblikket klarer jeg ikke tenke meg noe sex eller kontakt med det området der nede fordi jeg har hatt UTROLIG MANGE UBEHAGELIGE KYNNERE i flere timer nå!!!

Fy så ekkel følelse!

Har helst lyst på jordbær og vannmelon jeg....nam

Hei hei alle!

Jeg er vel hjemme fra sykehuset. Slapp å bli innlagt, for alle prøvene i dag var superfine!! Åh...letta 15 kg jeg! Så da er det bare å vente litt til [;)]

Håper alle dere andre rugende har hatt en flott dag??
Fikk bestilt vogn, regntrekk og insektsnett også i dag, samt kjøpt en nyyyyyyyyydelig stellepute [:)] Med hester på [:)] Tjihi! Koser meg nå ja. Jaggu godt å være hjemmeeeeeeeeeeeeeee!

ORIGINAL: ildrii

Hei hei alle!

Jeg er vel hjemme fra sykehuset. Slapp å bli innlagt, for alle prøvene i dag var superfine!! Åh...letta 15 kg jeg! Så da er det bare å vente litt til [;)]

Håper alle dere andre rugende har hatt en flott dag??
Fikk bestilt vogn, regntrekk og insektsnett også i dag, samt kjøpt en nyyyyyyyyydelig stellepute [:)] Med hester på [:)] Tjihi! Koser meg nå ja. Jaggu godt å være hjemmeeeeeeeeeeeeeee!

Ååh.. det var godt å høre ildrii!!
Nå kan du slappe av igjen, deilig!
Jeg har lyst til å shoppe snart igjen[:D] er sååå gøy og det er første gang sambo har att meg få lov til å shoppe så ofte[:D][:D][8|][:D]

Så bra da Ildrii!!!

jepp, shopping er GØY! Jaggu bra skattepengene snart kommer... [&:]
Håper jeg får vogna snart også. Ååååååå gleder meg nå, kommet over sjokket [:D]

Det skjer virkelig ting her idag. Mye slimpropp prat! Rart...for idag har jeg nemlig hatt en mystisk følelse. Jeg klarer ikke helt sette fingern på det. Men er noe trolsk over denne dagen. Når jeg satt ute på hverandaen i regnet i sta fikk jeg en fornemmlse det kommer til skje en endel ikveld. Og de kan jo gjelde oss her på BV....
Merkelig...tror jeg satt drømte litt enda jeg var våken og...hmm....håper det ikke har klikka for meg pga lite søvn. Fikk nesten litt ut av kroppen følelse.. synes jeg hører mye rare lyder idag og!

Back
Topp