Tonky-
Det er forferdelig trist å lese...Som FirstTime sier håper du finner trøst i den lille i magen din...
Ellers så må jeg si at det er herlig å lese om deres hverdag, jenter! Ser at jeg ikke er alene om stikkinger, mensmurringer, hovne bein, vondt bekken og ikke minst det å ha tanker rundt igangsetting av fødsel

Min har vært på "vei ut" (teoretisk)flere ganger, men så stoppet det opp og det er jeg glad for, for det var litt for tidlig. Men nå tror jeg at han begynner å bli klar og stor...Og mammaen hans er temmelig lei av å være en RUGEKASSE!!!!Det frister med sex (spesielt fordi vi har hatt sexforbud siden dag 1!!!Mannen min er snart gal

), men samtidig er det litt skremmende igangsette før ungen er helt klar...
Ellers er det ganske stille her i gården i dag. Hun på 13 er på skolen, hunden sover oppå foten min, mannen er på jobb og mor mi er i lufta en plass.
Har altså mamma på besøk. Ei uke etter at hun kom til oss fikk vi melding om at mormora mi døde og mamma måtte i begravelse i Tyskland i dag....Selv om hun var gammel og ganske syk for tiden er det vondt å miste noen i familien. Særlig når en ikke kan være med i begravelsen.....Sist gang jeg var 8mnd.på vei med mi datter, døde farmor......Snakke om skjebne eller....
Får masse kynnere hele veien mens jeg sitter ved PC-en....Slitsomt