SKRAVLETRÅD 19 JUNI

Monkaponka

Forumet er livet
God morgen babes

Våknet av at det plasket ute, frrrrr... så deilig!!
Håper på et par kjølige dager nå for da kan jeg sette mer pris på solen igjen.

Min kjære reiste på jobb i dag til brevik og jeg sto igjen å gråt digre krokkodilletårer[:(] *vilikkevilikkevilikke*
Når det har vært så mye vondter og rare ting som har skjedd med kroppen i de siste dagene, har jeg ikke lyst til at han skal jobbe så langt unna.

Men, men.. han lovte meg å ta toget hjem i kveld så da er vel alt greit da.

Dagensgjøremål: Vasking av tøy[;)]

Plans today ladies?

I DAG SKAL DET SKRAVLES JENTER!!!!

Planen min er at jeg IKKE skal bli innlagt i dag [:D] Men får se om det går min vei... Ellers skal jeg dra og bestille vogn, og kjøpe stellepute. Hva dagen ellers bringer, vil tiden vise.
Kos dere alle sammen!! [:)]

God morgen...

I dag har jeg og min kjære jammen vært gift i 2 år[:D] det må jeg si har gått fort... men det er nok fordi det har vært 2 helt fantastisk år på kjærlighetsfronten[:D] Det er deilig å være gift altså, gleder meg masse til det neste året som fru Bryne.. det blir jo et nytt kapitel i livet ettersom vi får en liten sønn i familien vår[:D] 

I kveld skal det feires.. etter at vi har vært på visnig på et hus...
Da er det ut å spise, tror jeg skal skeie ut med en deilig biff i dag.. nam nam.. gleder meg[:)]

Monicus: Huff.. aldri noe greit når mannen drar avgårde, hvertfall ikke når du ikke er i form[:(]
Men jeg håper du virkelig får en god dag i dag!!Lykke til med vasking av tøy..og skravling[;)] før du vet ord av det er det kveld!!

Ildrii: Håper alt går din vei.. så moro å bestille vogn og handle stellepute[:D]
Kos deg med å handle til babyen din! Krysser fingrene for at du ikke blir innlagt jeg.. ha en god dag!!

takk Chello[:)]

Huff.. hørtes ikke ut som du hadde det noe godt.. du får ta deg en så rolig dag som mulig! Prøve å slappe av og kose deg som best du kan!! Sender gode bedring tanker til deg!!!
Godt det var en bra film du så i går da[:D]

AB
Gratulerer med 2 års bryllupsdag!!

*skal løpe litt opp og ned trapper*

Hallo i luken damer[:D]

Skal ikke gjør så altfor mye i dag heller jeg.
Sliter med tak i ryggen og i magen, i går var jeg skikkelig dårlig hele dagen.
Var kvalm og uggen[:'(]
Har et sann press neden til også.

Blir nokk sittende her på Bv eller ligge på sofaen og slappe av, har ikke lyst at fødselen
skal starte enda....

Håper dere andre for en strålandes dag[:)]

Ps: prøvde et par sanne øvelser i går får å få nurket vårt til å snu seg i rett leie, men
alt til ingen nytte[&:]

Edvine.

Skjønner godt at du ikke vil at fødselen skal starte nå.
Har sykehuset snakket om snuing eller gjør dem ikke det der du skal?
Godt du blir hengene her på bv for det gjør jeg med[;)]

Takk for den Monicus[:)]
Har ikke snakket om snuing...vet ikke om de gjør det??
Skal på kontroll på fredag så da for jeg vel høre med legen min hva som skjer!?
Irriterer meg bare at hun er så rolig rundt dette med seteleie og fødsel[&:]
Er redd og føler at ingen forstår hvordan jeg har det, masse angst.
Alt jeg for høre er bare ..."slapp av du har jo født barn før, detta ordner seg vettu"
Ikke så veldig beroligende akkurat[&:]
Sukkkkk er så oppgitt, mest lyst å bare legge meg ned å grine[&o]

Sorry sytinga mi!!!!!!

Har du fått tilbud om KS eller er det helt uaktuellt for deg?
De sier jo så at det skal gå fint å føde barn i seteleie, men jeg hadde nok ikke gjort det. Men, nå er det slik at jeg har ikke født før heller og vet ikke hva kroppen tåler i motsetning til de som har født før..

HALLO ALLE JULISNUPPELUPPER.. [;)][;)]

Ja så er jeg her på jobb igjen da.. Få dager igjen, men dette er den tøffeste uka mi. I morgen skal jeg holde kurs hele dagen!! Jippi [:'(]

Onsdag er jeg i arbeidsmøte hele dagen.. Woho, så morro.[8|]

Torsdag og fredag skal jeg ta det så slakt så mulig om dere forstår hva jeg mener.. [;)]

Det var så mye letter å stå opp i dag. Tror det må være været jeg.. Mye lettere. Takk og lov for at regnet er kommet for å renske opp litt!!!

Har sovet dåårlig i natt grunnet kribling i beina.. I tillegg har jeg vell liggesår på siden ettersom jeg kun kan ligge på høyre side.. [8|][&:]

Men ellers er jeg i topp slag!!!

Enn hva med dere girls????

Har ikke fått tilbud om KS enda.
Er bare det at jeg har tatt mage oprasjon etter slanking(full bukplastikk)
Det vil jo si at jeg har en del arr allerede(det er 2 og et halvt år siden)
Og vis jeg da prøver å føde i sete og det ikke går ....må jeg jo ta haste KS.
Dette blir da fra navelen og rett ned til skambeine....dette er uaktuelt fra min side.
Bare tenk deg hvordan magen min vil se ut[8|]
Fra hoftekam ned til skambein opp igjen til hoftekam og rundt navelen.
Og vis haste KS blir det fra navelen og ned til skambein igjen [8|]
Åhhh jeg blir gal av å tenke sånn................[&o]

Bare han kunne snudd seg..............................
Så egentlig har jeg bare et valg ,å det er planlagt KS for da blir arret der nede ved skambeine
der er jo arr allerede....

Sorry rotet håper noen forstår hva jeg mener.

Kribling i beina er noe j@vla hærk!! men mine har blitt mye bedre[8|]
Vet ikke hvorfor, men gud så takknemlig jeg er for det!!!

Wrrrpurrpurrr digg med regn i dag ja[;)]

Det stemmer det Edvine, leste jo om det i går[:(]
Fy flate hvor uheldig kan man bli på det området!
Skulle ønske jeg hadde et utrolig godt tips om hva de kunne gjøre med arrene dine, men.... [&o]

Det går vel ikke ann å gå inn i tidligere arr, de blir vel kanskje bare værre..??
Huff!! Du må be om en samtale hvor dere går igjennom mulighetene, kan ikke gå å lure sånn som det her.
Fødselen nærmer seg jo!

Ja jeg må bare få snakket med noen om det her før jeg blir små gal!!!
Men med hvem???
Legen min vet jo om det, men hun sier ingen ting.
Har ikke vært til jordmor ennå.....kansje hun kan hjelpe meg mer...???
Eller burde jeg snakke med noen på sykehuset kansje en lege eller spesialist som hadde litt
kunnskap om sånne ting!!

Uffamei Edvine dette er ikke enkelt. Har dem heller ikke sagt dem skal prøve å snu ham?? Føler sånn med deg, er selv livredd for seteleiefødsel, selv om jeg ikke har tatt bukplastikk. Det er selvsagt 1000 ganger værre for deg, men jeg er selv redd for hva som venter om min ikke ligger rett vei[&:][&:]

ORIGINAL: edvine

Ja jeg må bare få snakket med noen om det her før jeg blir små gal!!!
Men med hvem???
Legen min vet jo om det, men hun sier ingen ting.
Har ikke vært til jordmor ennå.....kansje hun kan hjelpe meg mer...???
Eller burde jeg snakke med noen på sykehuset kansje en lege eller spesialist som hadde litt
kunnskap om sånne ting!!

Jeg har jo som mange her inne vet, vært jævlig redd for denne fødselen!!!
Dette er ikke noe legen og meg har brukt tiden til å snakke om.
Tok tilslutt kontakt med jordmor på sykehuset og ble tatt inn til samtale med en gang.
Og faktisk så har det hjulpet meg enormt!! har vært der 3 ganger og skal dit snart igjen.
Blir litt sånn motivering osv nå.

Og kan ikke jordmor hjelpe deg vil hun finne en annen som kan.
Bruk sykehuset og personalet til det det er Edvine og gjør det med en gang!!

ORIGINAL: chello

Har vært å kjørt min søster en plass. Hun skal til drammen denne uka. Skal vist være noe Drammen horseshow der.
Men anyway da jeg gikk ut av bilen var det som et lyyyyn som slo ned i baken på meg. Torde ikke å reise meg.. bare satt der... [:(][:(][:(].. Klarte å kare meg inn døra og inn i senga... Har kasta opp et par ganger for jeg har så vondt.. og skal ikke til fysio før torsdag. Overdreiv jeg vinduvaskinga i går montro[8|]....

En mager trøst er at det er 1 uke og 1 dag til jeg blir vurdert igangsatt. Jordmora sa at de kunne vist bare si ja du blir igangsatt nå... Men da bør jeg være moden og klar. [8|][8|].. Sambo skal ikke være med den dagen.. så det blir kjempe stress med å ringe til han... ect ect..
Sorri jenter, jeg vil ikke vente til juli og tar den dagen jeg får. Men selv om hun kommer 28 juni.. så sniker jeg meg inn på født juli fordeom[;)][:D] 

Oi så heldig du er da.. Får møte nurket snar snart du da[;)].. Vil du skal være i juliklubben selv om du får 28 juni.. Det er her du hører hjemme. Blir ikke det samme uten deg her snuppa.. Håper i tillegg jeg får være i juliklubben selv om jeg går over tiden og føder i august.. [8|][8|] Vil kun være her med dere jenter...

ORIGINAL: schnuppa

Har vært å kjørt min søster en plass. Hun skal til drammen denne uka. Skal vist være noe Drammen horseshow der.
Men anyway da jeg gikk ut av bilen var det som et lyyyyn som slo ned i baken på meg. Torde ikke å reise meg.. bare satt der... [:(][:(][:(].. Klarte å kare meg inn døra og inn i senga... Har kasta opp et par ganger for jeg har så vondt.. og skal ikke til fysio før torsdag. Overdreiv jeg vinduvaskinga i går montro[8|]....

En mager trøst er at det er 1 uke og 1 dag til jeg blir vurdert igangsatt. Jordmora sa at de kunne vist bare si ja du blir igangsatt nå... Men da bør jeg være moden og klar. [8|][8|].. Sambo skal ikke være med den dagen.. så det blir kjempe stress med å ringe til han... ect ect..
Sorri jenter, jeg vil ikke vente til juli og tar den dagen jeg får. Men selv om hun kommer 28 juni.. så sniker jeg meg inn på født juli fordeom[;)][:D] 

Oi så heldig du er da.. Får møte nurket snar snart du da[;)].. Vil du skal være i juliklubben selv om du får 28 juni.. Det er her du hører hjemme. Blir ikke det samme uten deg her snuppa.. Håper i tillegg jeg får være i juliklubben selv om jeg går over tiden og føder i august.. [8|][8|] Vil kun være her med dere jenter...

Alle som har opprinnelig termin i juli klubben SKAL være i barseljuliklubben!!!!!!!!
Jeg regner med du får før august!!!!! [;)][:D]... Men uansett skal du være i juli[:)]..

Nå blir jeg bare vurdert... MEN GUUU, jeg skal gjøre alt for at de kommer til å synes at jeg bør settes igang... (eller bli sendt på psykriatisk[;)])...

He he jo takk, men samboer hjemme sier jeg får 3 august.. [:'(][:'(][:@][:@]
Jeg tror selv den kommer før, men har lært meg at den kommer når den kommer.. Uanett it`s here i belong.. [;)] oG vil være med dere i julibarsel også.. [;)]

Heier på deg Chello, Lea får du se ganske så snart det er jeg sikker på...

Godmorgen alle sammen (eller - god formiddag kanskje?? [8|])

Ah, deilig å sove leeeenge i dag, og jeg ble jo nesten euforisk lykkelig når jeg så det regnet litt [:D] (Tror det er første gang jeg har sagt noe sånt.....[8|])

Nå nærmer det seg med stormskritt her, blir spennende å se hvem som "knærter" først! Har sms'et litt med Minnimor da, og hun ligger ennå inne med sf. Skulle til en lege litt senere i dag, så da får hun kanskje vite noe mer om hva som skjer!! Jeg kommer med oppdateringer der utover uken [:)]

Planer for i dag? Hm, tenkte jeg skulle ta sjansen og montere opp et skap på snuppa sitt rom.....får se hva kroppen tåler (den er vond om dagen [:@], virker som om de fleste av oss sliter litt med smerter og murringer om dagen???) Bra det bare er et par dager igjen på jobb, for der er det ikke noe godt å være nå [&o]

Ha en flotters dag, alleflottejuligravide [:D]

Back
Topp