Skravletirsdag..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Var ikke skravletråd her, så da starter jeg..
Har fått levert Sindre og Maren er lagt igjen, så nå er det datas og en kopp med te.. [:D]
Satte på en maskin med klær før vi gikk, så den er vel snart ferdig.. Herlig med litt arbeidslyst.. [:)]
Sambo skulle egentlig hatt fri i dag, men så måtte han dra på jobb likevel.. Men det blir penger av det..!

Nå er gamlebilen vår ENDELIG fiksa!!! Så nå kan vi begynne å tenke på å selge.. [:D]

Og middag i dag da? Hva spennende skal dere damer diske opp med hjemme? [:D]
Her blir det Baligryte med fullkornsris og nanbrød..

Her startet dagen klokka halv åtte i dag - våknet av at G åpnet døra og spurte hvorfor jeg ikke hadde gjort klar Johanna til å reise i barnehagen. Jeg ble helt forvirret og sa at jeg ikke var klar over at de var oppe engang, og det kunne han ikke skjønne, for han hadde snakket med meg da han var inne på rommet og hentet seg klær... så jadda, mor har sovet så tungt at hun snakker i søvne [:D]

Kom meg opp og fikk gjort henne klar, så la jeg meg igjen, og sov til klokka var nesten ni - ga A litt mat så han sovnet igjen, og nå har jeg så masse energi med en god natts søvn at jeg har strøket klær, merket nye klær, ryddet, og skal igang med å vaske gulv - må bare spise frokost først.

Har ingen planer for dagen, annet en å ta en tur på Europris og handle smågodt.. de har tilbud i dag og det er greit å ha litt liggende til halloween-helgen... det kan jo dukke opp noen knask-eller-knep'ere

Middag? Aner ikke - Baligryte er godt, men etter tre år med mageproblemer for G og vurderinger for å se om han har matallergier har vi kun avdekket EN ting han alltid blir dårlig av; toro-produkter. Trist egentlig, for Toro lager mye godt, men vi har bare måttet kutte det ut

Her var det opp klokken 06! Koste oss og spiste frokost!
Oliver kledde på seg alle klærne selv!! (flinke gutten, han som aldri har giddi å prøve engang!!)
Nå er de i barnehagen, og jeg sitter her!

Skal sies at jeg har ryddet og støvsuget alt da! Og til middag blir det kjøttkaker! (middag til 4 til under 100- lappen)[:)]

God formiddag.

Marcus sov hele natten i natt, og vi våknet 8, uthvilte begge to. Sambo er på jobb som vanlig.
Marcus er i bhg, jeg har støvsuget og handlet på morran i dag.

Snart gjøre meg klar te frisøren, klippe meg litt.

Ellers lite planer i dag.

God tirsdag jenter

I dag hadde vi en litt vanskelig start på dagen chr ville ikke kle på seg å han vile ikke dra i barnehagen. men k fikk levert han til slutt.
Jeg har tatt meg en tur på jobben.

Til middag i dag blir det biffstroganoff med ris og salat.

eller så skal jeg og Chr lage bursdagsskort til maren og Henriette i dag, detter er kusinen til chr . Maren er 2 år i dag og storesøster er 6 år den 29 okt.
Vi har samlet alle barne i okt i familien min [:)]

kondolerer ..H.. - kreft er en forferdelig sykdom, alt for mange går bort for tidlig på grunn av den!!

silje - her i familien er det også mange oktoberbarn, og de siste årene har det blitt mange i september også

chaba: så flink han var i dag - så rart når de plutselig blir selvstendige. Johanna hadde en del gjennombrudd i påkledning når jeg var på sykehuset, men hun veksler mellom å ville gjøre alt selv, og å hevde at hun ikke klarer selv..

Så er jeg halvferdig med gulvvask (eller, mer 1/4 ferdig), har fått vasket litt klær, ryddet masse, og nå tar jeg en kaffepause. August ser ut til å våkne hvert øyeblikk, og da blir det litt kos på sofaen før vi må komme oss ut i butikken

Jeg og barna sto opp litt før 7, aner ikke hvor mange ganger William har vært våken i natt, også har skrikingen hans vekket Leah, så har hun holdt han våken igjen - for om man sier hysj er hun i allefall ikke stille [8|] Giud hjelpe meg så fint det hadde vært med flere kvadrat [:-] Men får vel heller satse på at barna vil sove bedre igjen [8D][:)] Jeg har ligget på sofan å sovet, men skal snaaart rydde litt før jeg heenter barna i bhg'en [:)]

God ettermiddag.

Jeg har vært hos frisøren, klippet tuppene litt, hentet Marcus i bhg, laget middag.

Nå ser han på tv og ville ha teppet sitt (koseteppet).

Sambo er på kurs og han ser jeg ikke før i morra.

Marcus er sliten, hentet han litt senere enn vanlig i bhg i dag. Natta om en time på han.

Puh.. er hektisk og tøft her hos oss for tiden! Aslak er som han pleier... Og Solveig savner far! Han kommer hjem på fredag! [&:] Det er tøft å høre henne når hun roper på far! I dag var løsningen å leke at far var her! Det hjalp på leggingen!

Nå sitter jeg her og kobler av! Vet ikke hvor lenge Aslak sover nå. Burde vel egentlig ha ryddet, men orker ikke! Må pleie helsa også! Så får husarbeidet bare skure å gå litt! [8D] 

Aslak var til fysio i dag og det har vert en enorm fremgang!!! Det er godt når man ser resultater av trening og behandling.

I morgen skal jeg få rettet opp en låsning i bekkenet og så skal vi til sykehuset for å ta røntgen av lungene til Aslak!

Her var det morgen halv 7 som alltid... Kan jo stille klokka etter lillemor, selv etter vi justerte den en time[8|]
Kjenner det skal bli godt å få mannen hjem så vi kan dele litt på arbeidsoppgaver i huset og ikke minst underholde ungene! Nesten så jeg får dårlig samvittighet overfor snuppa for HS har virkelig fått fart på seg de siste dagene og trenger konstant overvåkning, så det blir lite fokus på snuppa da[:(] Nå er det heldigvis bare 5 dager igjen, det klarer vi! Stresser litt med den oppgaven min som skal leveres midt i november for jeg har bare gjort litt, og siden jeg og veilederen min plutselig fant ut at vi skulle gjøre litt om på problemstillingen så har jeg enda mindre stoff ferdig. Planen var jo å skrive på kveldstid etter ungene var i seng, men da er jeg sliten og trett selv så jeg har enda ikke fått gjort det[&o]

I morgen må jeg ut å finne kostyme til snuppa, gudmora hennes og familien skal arrangere halloween party for ungene i snuppas barnehage på lørdag så da må hun jo kle seg ut![:D] tenkte litt på pulverheksa for det skal ikke være for skummelt siden det er så mange små som kommer og prinsesser er vel ikke akkurat halloween!

Og jeg har handlet masse julegaver i dag![:D] var tilfeldigvis innom jobb en tur og der var det kommet masse nye spill og småting som passer ypperlig til alle ungene vi gir gaver til[:D]

nå blir det sløving på sofaen til jeg finner senga, ikke noe oppgave i kveld heller med andre ord[8D]

Back
Topp