Skravleskravleskravletråd

Altså, folkens! Dette her ikke spirelitens og min sin private skravletråd altså, selv om det ser sånn ut! [emoji14] Bare å hive seg på! Alt er tillat! (kommer jeg til å angre på at jeg sa det tru?)

Ja veldig... Hadde vært så sykt deilig å få tennene i den. Ha ha ha
Hahaha du får lukte seg fram til hvor den er knabbe den, rope "My precious!!" mens du løper sammenkrøpet bakover og bussen og hive den i deg"

Altså, folkens! Dette her ikke spirelitens og min sin private skravletråd altså, selv om det ser sånn ut! [emoji14] Bare å hive seg på! Alt er tillat! (kommer jeg til å angre på at jeg sa det tru?)
Ha ha.. Syns vi hadde det koselig her jeg :D

Ja da havner jeg sikkert på glattcella etter hvert også [emoji14]
Det er jo bare en kylling! Sleng en 50lapp i fanget på vedkommende så har du tilogmed betalt!

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bestille en tidlig ultralyd til eller ikke! For og imot annenhver dag ;-p Blir gal av meg selv! Føles lenge siden den vi var på i uke 8, og skulle jo gjerne sett at det var liv der en gang til før OUL :-p Men så er det jo ingen spesiell grunn til at det ikke skal være det heller! Så dette er de to motargumenterende tankene i hodet mitt om dagen :p Er 12 + 3 idag ;)

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bestille en tidlig ultralyd til eller ikke! For og imot annenhver dag ;-p Blir gal av meg selv! Føles lenge siden den vi var på i uke 8, og skulle jo gjerne sett at det var liv der en gang til før OUL :-p Men så er det jo ingen spesiell grunn til at det ikke skal være det heller! Så dette er de to motargumenterende tankene i hodet mitt om dagen :p Er 12 + 3 idag ;)
For min del har jeg tenkt at det er altfor dyrt.

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bestille en tidlig ultralyd til eller ikke! For og imot annenhver dag ;-p Blir gal av meg selv! Føles lenge siden den vi var på i uke 8, og skulle jo gjerne sett at det var liv der en gang til før OUL :-p Men så er det jo ingen spesiell grunn til at det ikke skal være det heller! Så dette er de to motargumenterende tankene i hodet mitt om dagen [emoji14] Er 12 + 3 idag ;)
Hadde ikke jeg fått av den kjempe ålreite gynekologen min så hadde nok ikke jeg tatt fler etter den første. Gjorde ikke det sist heller :) du får høre hjertelyden hos jordmor :)

Ja det hjelper jo å høre hjertelyd :) Finner nemlig ikke noe med doppleren, så den gidder jeg ikke prøve engang :p Har første svangerskapskontroll hos lege neste uke, så får vel høre om hvor jeg bestiller time til jordmor og sånn da... Er førstegangs, så aner jo ingenting :p

Ja det hjelper jo å høre hjertelyd :) Finner nemlig ikke noe med doppleren, så den gidder jeg ikke prøve engang [emoji14] Har første svangerskapskontroll hos lege neste uke, så får vel høre om hvor jeg bestiller time til jordmor og sånn da... Er førstegangs, så aner jo ingenting [emoji14]
Jordmor ringer du til selv :) Hun holder til på din lokale helsestasjon. Google jordmortjeneste eller jordmor i din kommune så finner du nok et nummer :)

God tirsdag heldige marsjenter!! :D Planer for dagen?

Her har morgenen gått fort, og skal på jobb om en time. Har klart å duppet av en halvtimes tid så satser på at jeg klarer å holde meg våken på jobb [emoji14]
Enn dine planer?
Prøver å gjenerobre huset, men det er ikke så lett når kroppen motarbeider meg [emoji14] Nå er det lunsj på meg og lillemor så skal jeg se om jeg ikke får satt på en vask til!

Kos deg på jobb!

Ubesvart anrop fra Nasjonalt Folkehelseinstitutt, er det noen grunn til at jeg trenger snakke med dem, som har med dette å gjøre? Hvis ikke ringer jeg ikke oppe igjen. :cool:

Back
Topp