Jeg finner ikke noen skravletråd her på åpen! Det må vi ha!!
Så- how u doin'?
Så- how u doin'?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Han som fikk Norgwegian spirit award sist gang er så søt!!Fint med det! Sitter og ser på "Alt for Norge"
Jeg også! Han som fikk Norgwegian spirit award sist gang er så søt!!
Noen som skal se Adam søker Eva på TVNorge Ha ha jeg må jo bare se det!
Ha ha jeg må se første episode iallefall også må jeg få med meg Gift ved første blikk igjen!Ja veldig!!
Nei.... et sted går grensa... [emoji14]
Når begynner det?Ha ha jeg må se første episode iallefall også må jeg få med meg Gift ved første blikk igjen!
De sier bare "Kommer" -.-Når begynner det?
Teit.. Kanskje til uka da?De sier bare "Kommer" -.-
Tror de reklamerer med dato en ukes tid i forveien.. Vi får bare følge med! Jeg ser mye på TVNorge når jeg først ser på tv så får det vel med meg [emoji14]Teit.. Kanskje til uka da?
Skulle ønske jeg kunne ta opp programmer. Ikke alltid jeg får med meg det jeg vil se.Tror de reklamerer med dato en ukes tid i forveien.. Vi får bare følge med! Jeg ser mye på TVNorge når jeg først ser på tv så får det vel med meg [emoji14]
Det kan vi, også blir det liggende der uten at vi ser [emoji14] He he ikke alltid da, men har en del greier som ikke er blitt sett som vi bare har sletta igjen.Skulle ønske jeg kunne ta opp programmer. Ikke alltid jeg får med meg det jeg vil se.
Ha ha ha!! Hadde droppa detHa ha mannen sendte meg akkurat melding "du *navn på niese* har bursdag snart. Skal vi kjøpe blokkfløyte? 80 kr på BR leker!"
Det der en krig han neppe vil starte med søstra si [emoji14]
Ha ha ha!! Hadde droppa det [emoji14]
Ha ha! Uff!Ha ha ja hu har artig humor hu også, så det kunne blitt noen ubehagelige høylytte gaver!
Haha dårlig gjort!Noen har nystekt kylling på bussen... Sykt lyst på
Ja veldig... Hadde vært så sykt deilig å få tennene i den. Ha ha haHaha dårlig gjort!