*Skravleskravle* generelt:)

hehe, hadde jeg tenkt så langt når jeg fikk det spm i slengt i trynet, så ja! hahaha..
herre, flau jeg nå!

Hallo :-)

Her sitter jeg å nerder med pcn mens mannen lager hjemmelaga pizza :-) Deilig at han for en gangs skyld kan lage maten her i huste, 99% er meg..

Ellers er jeg er i husgroov for tiden..huset er ikke bygd engang og skal ikke være ferdig før mars men nesten alt er planlagt allerede, hehe...kjøkkenet, gulvet, fargene på veggene,romløsningene osv...gøy!

Ellers er det 6 mnd siden Samuel døde idag..han ville blitt 8 mnd om få dager...og isteden er det altså 6 mnd til jeg blir mamma til mitt tredje barn..

Samuels hjertemamma skrev:
Hallo :-)

Her sitter jeg å nerder med pcn mens mannen lager hjemmelaga pizza :-) Deilig at han for en gangs skyld kan lage maten her i huste, 99% er meg..

Ellers er jeg er i husgroov for tiden..huset er ikke bygd engang og skal ikke være ferdig før mars men nesten alt er planlagt allerede, hehe...kjøkkenet, gulvet, fargene på veggene,romløsningene osv...gøy!

Ellers er det 6 mnd siden Samuel døde idag..han ville blitt 8 mnd om få dager...og isteden er det altså 6 mnd til jeg blir mamma til mitt tredje barn..

heihei!:)

hehe, så bra! med oss er det mest mannen som lager mat, for jeg er helt fantastisk dårlig til å lage mat! hehehe!

å så deeeilig å være ferdig planlagt!:D 

huff.. :( dette er noe jeg ikke kan sette meg inn i uten å ha opplevd det selv, og jeg sender mine gode tanker, og varme klemmer over til deg! Håper du får en fin dag, tross alt! emoticon
du får nyte tiden  med det nye barnet  i magen, og se frem til en fin tid:) 

Tittei fra sofakroken her 
Flinke mannen min som er lærer har tatt seg sommerjobb, siden han har så mye ferie og litt ekstra penger hadde vært godt.
Jeg er hos svigers denne helga og blir varta opp etter alle kunstens regler. Vært sånn daffevær i dag, så har ikke orka så mye pluss at svimmelheten har vært her i dag. Men fikk gått meg en lang tur og handla litt nytt undertøy på senteret tidligere i dag. Nå er det tv og kos resten av kvelden 
Oog i morgen er jeg 12 uker! Wee 

Så koselig med en skravle tråd! Her har det nok ikke helt gått opp for meg ennå at det faktisk er en BABY til på veg, men regner med det synker litt mer inn etter UL på tirsdag. Eneste som er dumt er at mannen ikke rekker hjem. Han jobber offshore og må stå over tiden denne gangen. Men, men tar med meg en vennine så funker vel det også :) Her er det en veldig rolig helg siden jeg og gutta er hjemme alene. Foreldrene mine skal ta de med på Istid 4 i morgen så da får jeg meg ett lite pusterom hvertfall. Ellers gleder jeg meg til FERIE på torsdag!!!!! Da skal jeg kose meg med gutta i tre uker :))

Jeg sitter her oppe i natten, og tenker på å legge fra meg PCen og legge meg, men først måtte jeg inn her og kikke litt på trådene.
Jeg hater å være gravid. Er det lov å si det?
Jeg synes det er null og niks gøy. Men jeg vet at det er verdt det og derfor gjør jeg det jo...
Jeg synes Januar virker eeeeeevig langt unna... Men den kommer. Og når den kommer så blir alt "glemt".. eller i allefall forbi. Så da holder jeg ut, i viten om at jeg blir et fantastisk familiemedlem rikere :)
Jeg skjønner ikke hvordan noen kvinner kan få... 13 barn... Stålkvinner.
Bare jeg som er litt melankolsk/deprimert i kveld. Sorry. :P
Don't let me spoil the fun.

~Rosa~ skrev:
Jeg sitter her oppe i natten, og tenker på å legge fra meg PCen og legge meg, men først måtte jeg inn her og kikke litt på trådene.
Jeg hater å være gravid. Er det lov å si det?
Jeg synes det er null og niks gøy. Men jeg vet at det er verdt det og derfor gjør jeg det jo...
Jeg synes Januar virker eeeeeevig langt unna... Men den kommer. Og når den kommer så blir alt "glemt".. eller i allefall forbi. Så da holder jeg ut, i viten om at jeg blir et fantastisk familiemedlem rikere :)
Jeg skjønner ikke hvordan noen kvinner kan få... 13 barn... Stålkvinner.
Bare jeg som er litt melankolsk/deprimert i kveld. Sorry. :P
Don't let me spoil the fun.

Jeg forstår deg veldig godt! Om dette svangerskapet blir som det forrige, så er jeg ferdig med 2, selv om jeg ønsker meg 3-4... Når folk har sagt at de ikke liker å gå gravid, har jeg tenkt "what the fuck?" - det er jo så koselig. Men det er jo ikke koselig før sparkene er der - av og til, ikke turning hele natten osv...
Heldigvis kommer det noe godt ut av det, og man skal ikke gå gravid mer enn 9 mnd av gangen ;D

Back
Topp