Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hallo :-)Samuels hjertemamma skrev:
Her sitter jeg å nerder med pcn mens mannen lager hjemmelaga pizza :-) Deilig at han for en gangs skyld kan lage maten her i huste, 99% er meg..
Ellers er jeg er i husgroov for tiden..huset er ikke bygd engang og skal ikke være ferdig før mars men nesten alt er planlagt allerede, hehe...kjøkkenet, gulvet, fargene på veggene,romløsningene osv...gøy!
Ellers er det 6 mnd siden Samuel døde idag..han ville blitt 8 mnd om få dager...og isteden er det altså 6 mnd til jeg blir mamma til mitt tredje barn..

Jeg sitter her oppe i natten, og tenker på å legge fra meg PCen og legge meg, men først måtte jeg inn her og kikke litt på trådene.~Rosa~ skrev:
Jeg hater å være gravid. Er det lov å si det?
Jeg synes det er null og niks gøy. Men jeg vet at det er verdt det og derfor gjør jeg det jo...
Jeg synes Januar virker eeeeeevig langt unna... Men den kommer. Og når den kommer så blir alt "glemt".. eller i allefall forbi. Så da holder jeg ut, i viten om at jeg blir et fantastisk familiemedlem rikere :)
Jeg skjønner ikke hvordan noen kvinner kan få... 13 barn... Stålkvinner.
Bare jeg som er litt melankolsk/deprimert i kveld. Sorry. :P
Don't let me spoil the fun.