kailin
Glad i forumet
jeg bare gleeeder meg virkelig til Januar nå! Jeg kan sitte å lese opp og ned i mente, om alt mulig. fra barneklær str, til gulping etc.. altså, det er helt uvirkelig at jeg bærer på et pittelite barn, som skal bli min første! Mitt første barn! jeg, MAMMA? herlighet! det er overveldende, og jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere på første ordinære UL engang! Jeg blir sikkert helt stille, regner jeg med. er ikke av den typen som griner å hyler og smiler når noe er vanvittig bra ! jeg er den som blir stille, og uten mimikk i ansikte!hahaha!:P
Det må hvert fall vokse nedi der, for puppene mine har blitt ti ganger hardere og større. å gå i fra A-cup til C-cup er wow for meg. morsomt da!:p Samtidig som kvalmen fortsatt ligger å regjerer i ny og ne.. :) så ser på det som positivt jeg, og mannen min sa her en dag at magen min har vokst!:) Det er noe jeg gleder meg til. å gå rundt med mage og kunne vise alle at jeg venter barn!ha ha!
huff, dette ble mye frem og tilbake.
Tenkte at jeg kunne lage en liten skravletråd igjen, som ble gjort sist. Om dere er ivrige på det, så er det jo bare hyggelig det!:) Tenkeskravletråd:)
Jeg har jo ikke så mange å skravle til, for min mann er litt lei av alt gnålet, så da er det litt kjekkere å kunne skrive her :)
takk for dere leste:P hihi!
GOD HELG!
Det må hvert fall vokse nedi der, for puppene mine har blitt ti ganger hardere og større. å gå i fra A-cup til C-cup er wow for meg. morsomt da!:p Samtidig som kvalmen fortsatt ligger å regjerer i ny og ne.. :) så ser på det som positivt jeg, og mannen min sa her en dag at magen min har vokst!:) Det er noe jeg gleder meg til. å gå rundt med mage og kunne vise alle at jeg venter barn!ha ha!
huff, dette ble mye frem og tilbake.
Tenkte at jeg kunne lage en liten skravletråd igjen, som ble gjort sist. Om dere er ivrige på det, så er det jo bare hyggelig det!:) Tenkeskravletråd:)
Jeg har jo ikke så mange å skravle til, for min mann er litt lei av alt gnålet, så da er det litt kjekkere å kunne skrive her :)
takk for dere leste:P hihi!
GOD HELG!