Skravleskravle 26 juli

schnuppa

Forumet er livet
Hepp hepp girls.... 

Jeg er så varm!!!! Får ikke sove. Holder på å dø [:@][:@][:'(][:'(]

Men ellers alt bra[;)][;)]. I dag er det 2 dager til min termin... Ah spennende om den lille har tenkt seg ut snart... [8|][8|]

Håper alt går bra med deg lillejenta, tenker på deg og heier på deg.[:D]

Og jeg håper det går bra med dere andre julisnupper... Sov godt videre vi bables i morgen...[:)]

Skal prøve å legge meg igjen, men det er så jævelig klamt..

Klem

Godmorgen[:)]
Eg våkna faktisk med rier i dag,13 min imellom de....Stod opp med en gong og rett i dusjen,så nå sitte eg nydusja og ferdig påkledd....Håpe det ikkje bare e tull i dag au........vente i spenning,gjør iallefall syyyyykt vondt...Litt skummelt å vær aleina[&:][&:][&:][&:]

Hvordan går det tonky? Kjempespennende!! Krysser fingrene.
Jeg har heller ikke fått sove stort i natt schnuppa-da klokka ble 02 orket jeg ikke å ligge i senga mer, så jeg hoppet i sofaen på verandaen og gud det var deilig og "kaldt"Sov ikke så veldig godt da, men har vel fått et par timer på øyet. Våkna av samboers vekkerklokke-hans siste dag på jobb før den store dagen i morgen-og har nå vondt i magen-tror det er magen magen og ikke baby.. Er kvalm [:'(]også og har litt vondt i hodet[&:]. Så nå synes jeg ganske synd på meg selv...  Etter en sånn natt er det deilig å vite at det snart er over.
Lykke til alle jenter og håper mange føder i dag!! Håper det går bra med LilleJenta også.

Jo eg he ennå voondt.he akkurat spist litt,missta syltetøyet i golvet for eg begynnte å skjelva sånn[&:]sinnsykt varmt her au,trur eg må inn te viftå litt.,någen som vett kos lenge riene ska vara før det e alvor..Vil ikkje ringa samboeren heim hvis det bare e tull...ÅÅÅÅ ikkje godt å veda når en he blitt lurt et par gonge med disse riene..

må legga meg litt nerpå,ska gje oppdatering om det skjer någe.Klare ikkje heilt å tru at der skjer någe..

Hold oss oppdatert da! Tror jeg prøver meg på en liten blund igjen jeg.. er trøtt altså..

Oi oi Tonky.. Spennende... Heldig du er som snart har den lille i armana dine...

Riene skal vel vare 40-60 sek sek og komme med 5 min mellomrom...

God morgen!
I dag tror jeg det er min tur også... På termindagen!! [:D] Har hatt rier siden midnatt, veeeldig vonde [&:] Startet med 20-30 min mellom. Kl 03 klarte jeg ikke ligge i senga lenger, og så var jeg nyskjerrig på om det ville slutte når jeg sto opp. (ønsket egentlig det, for det var så vondt) Men de bare fortsatte. De har vært uregelmessige hele tiden, men fra ca 05 har de kommet med 4-10 min. mellomrom. Men oftest 4-6 min og har hele tiden vart ca 45-60 sek. Men fy så vondt det er, klarer nesten ikke puste når de står på.
Tonky: Kanskje vi treffest der inne i dag... Hvordan går det med deg?? 

Heisann og hoppsann!

En ny dag, nye muligheter [:)]
Tonky så spennende da! Du skal se at du snart har gullet i armenen dine! Krepsen også [;)] jøye meg, her foregår det gitt! Lykke til begge to!

6 dager over termin nå. Skal på kontroll i dag, og skal få de til å sjekke om jeg er moden snart eller ikke. Og det skal jaggu TØYES!!! Jeg vil, jeg vil!!!! Men det spørs om DE vil da [&:]

Håper alle får en nydelig dag i dag!

ORIGINAL: Krepsen

God morgen!
I dag tror jeg det er min tur også... På termindagen!! [:D] Har hatt rier siden midnatt, veeeldig vonde [&:] Startet med 20-30 min mellom. Kl 03 klarte jeg ikke ligge i senga lenger, og så var jeg nyskjerrig på om det ville slutte når jeg sto opp. (ønsket egentlig det, for det var så vondt) Men de bare fortsatte. De har vært uregelmessige hele tiden, men fra ca 05 har de kommet med 4-10 min. mellomrom. Men oftest 4-6 min og har hele tiden vart ca 45-60 sek. Men fy så vondt det er, klarer nesten ikke puste når de står på.
Tonky: Kanskje vi treffest der inne i dag... Hvordan går det med deg?? 

Spennende krepsen..

Håper du får nurket i dag..

Heier masse på deg og Tonky...

Tonky: ÅÅÅHHHH lykke til! Håper inderlig de øker på og blir sterkere og vondere (det var jo en fin lykkeønskning?)! Håper det skjer noe i dag!

Krepsen: men deg er det vel ikke tvil, du er vel på føden du nå? Lykke til i alle fall!  Må innrømme at jeg misunner deg selv om jeg vet det gjør sinnsykt vondt!

Er hjemme ennå, for de er ikke helt regelmessige. Prøver å holde ut så lenge som mulig her hjemme, men det er helt forferdelig vondt, så vi tar ei ri om gangen...[;)] 

Halla babes!!

Hva er det med denne dagen som er så spesiell mon tro? Jeg også våknet med rier i dag!! De var først uregelmessige, men så kom de med 5-8 minutters mellomrom og varte i 40-60 sekunder!! Jippi, tenkte jeg, endelig skjer det noe her!!! Men, siden de ikke var så vonde, klarte jeg å sovne, og nå er de borte . Går det an, da???? [8|] (Dumme kroppen.....)  Får virkelig håpe det tar seg opp igjen i løpet av dagen!

Lykke til, Tonky og Krepsen, blir nok baby på dere i dag, heia heia....

Og til alle andre som må holde ut i denne varmen......stay strong! Snaaaaart over nå, og vi har  utenfor magen! [:D]

I`m back-klarte å sove i hele 3 timer-det var deilig. Men har litt vondt i ryggen da-lurer på om det er fordi jeg har sovet på sofaen i natt (og nå) eller om det kanskje skjer noe i kroppen.. hmm.
I dag skal jeg nyte min kanskje siste dag som gravid-veldig rart å tenke på.. Jeg skal vaske litt gulv, ellers skal jeg gå ut og kjøpe is og sladreblad og kose meg. Så skal jeg legge på sengetøy i barnesenga og når samboer kommer hjem skal vi sette inn senga på vårt rom. Og flytte vuggen ut i stua-det blir spesielt å se det stå fremme der det skal stå i lang tid fremover nå-men jeg gleder meg jo også vilt til å se den lille. Det er ingen som vet at jeg skal settes igang, bortsett fra min mor og søster som nå bor på Karmøy. De kommer til byen fredag kveld, så de kommer til sykehuset lørdag. Ellers er det bare min bestevenninde som vet det. Gud dette blir spennende.

Også så er det action her i dag også-kom igjen julijenter-lykke til alle sammen.
Jeg kommer ikke til å være så mye på bv i dag, men kommer vel en tur innom i kveld og kanskje en tur i morgen tidlig hvis jeg rekker.  Jeg har dyreglad85 som sladrevenn så jeg regner med hun holder dere oppdatert i morgen.

ORIGINAL: lucky2

Halla babes!!

Hva er det med denne dagen som er så spesiell mon tro? Jeg også våknet med rier i dag!! De var først uregelmessige, men så kom de med 5-8 minutters mellomrom og varte i 40-60 sekunder!! Jippi, tenkte jeg, endelig skjer det noe her!!! Men, siden de ikke var så vonde, klarte jeg å sovne, og nå er de borte . Går det an, da???? [8|] (Dumme kroppen.....)  Får virkelig håpe det tar seg opp igjen i løpet av dagen!

Lykke til, Tonky og Krepsen, blir nok baby på dere i dag, heia heia....

Og til alle andre som må holde ut i denne varmen......stay strong! Snaaaaart over nå, og vi har  utenfor magen! [:D]

Nei nei nei, det var ikke riktig.. Du skulle være i gang og føde du nå!!! Åsjamei. Håper og ber om at de tar seg opp vennen..

tenker og heier på deg, men det vet du alt.. [;)][;)] Er i Fan klubben din... he he he he

Vi får besøk av mamma og pappa i dag så vi har endel å fikse. Rydde og vaske litt...Juhu..

Har også vært å kjøpt bærplukkere i dag.. I morgen blir det blåbærtur på familien i skogen....Gleder  meg... [;)][;)]

Ha en fin dag jenter og lykke til alle og enhver... [:)]

heisann alle sammen,nå he eg sove litt imellom riene,fortsatt går det sånn ca20 min imellom,,,,,går tregt dette[:@][:@][:@][:@]Ska på akkupunktur om någen få tima så håpe det virkelig sette i gang då....Håpe me treffes på sykehuset krepsen[:)][:)]
Hvis det ikkje skjer någe i dag så trur eg at eg blir galen.Då begynne eg å lura på ke som skjer med denne kroppen....

E der forresten någen som he testa seg for den streptokokk b bakterien som e så farlige nå????fekk heilt angst når eg såg det i avisen....
Uansett kryss fingrane for at kroppen minikkje lure meg i dag,...

Lykke til Tonky og Krepsen- håper dere får treffe deres søte små i dag!! [:D]

Lucky2- krysser fingre og tær for at det tar seg opp igjen så du også får
møte din søte lille i dag [:)]

Jaja, jeg er her ennå [8|]. Har hatt smårier siden halv ett, men de "er liksom bare der", gjør ikke vondt og øker ikke i intensitet heller.....så dette kommer vel til å vare en god stund!! Går det an da, at kroppen er sååååå treig????  

Men blir spennende å se om det skjer noe for dere andre, da [:D]

Schnuppa: Så kult med min egen fanklubb, hehe....[:D] Heier på hverandre vi nå [:)]. Kos dere på blåbærtur i morgen, det hørtes faktisk fristende ut med en dag i sval skogs-skygge!!

Håper riene dine tar seg opp Lucky2 og at jenta di kommer ut snart... Det er på tide[8|][8|]. Er det noen som fortjener det nå, så er det du.... [;)]

Heia heia.

Jepp gleder meg til blåbærturen må jeg si... Det er så varmt at jeg kreperer snart... [:-][:-]

Huset er vaska og jeg er klar til å ta imot mamma og pappa.. Og jeg krysser fingrene for at det ikke skjer noen fødsel eller noe før fredag, for da får jeg ro og fred... [8D][8D]

Lurer fælt på hvordan det går med Tonky og krepsen... De har vel sladrevenn så vi blir oppdatert...????

Good luck ladies...

Eg e her ennå,he vore å fått akkupunktur,og så va eg heilt moden sa jordmorå.....JIPPI+ at riene blir bare værre og værre.....Håpe at de bare blir endå værre[:)][:)]Trur ikkje det blir baby før i natt uansett....He ca15min imellom nå,alt går litt tregt med meg..
Men det gjør ingenting bare hu komme....Bare det ikkje stoppe igjen...Lure på kossen det går med krepsen????

Back
Topp