skravleskravle 23 juli

[&o][&o]Jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt smårar, og kanskje en smule deprimert!  Av en eller annen grunn, har både jeg og alle rundt meg trodd jeg skulle føde et par uker før termin, så  det føles ut som om jeg går på overtid nå.  Griner for alt og ingenting[&o] (vet ikke helt hva som er værst), og jeg tror jeg begynner å irritere samberen min litt med disse overfølsomme taktene. Men som jeg sier til han også; det er bare litt til!!!![&o]

Hjelper hvertfall litt å vite at vi ikke er alene[:D]  Høres ut som alle er like lei nå, og heldigvis så er det ikke lenge igjen nå for noen av oss - men som det ble sagt, så hadde det jo vært fint å fått ut den lille i juli, og ikke i august[;)][;)]  Dagene går med til underholdning av min skjønne tre-åring, som så gjerne vil ha tilbake moren som både kan hoppe, danse, leke- og ikke bare være redd for magen[:)]  Er nok ikke bare meg og sambo som er utålmodig her nå.  Heldigvis er været her og akkurat passe varmt og fint, så vi koser oss så godt vi kan, mens vi for n'te gang tenker "kanskje i natt?"[;)][;)]  Ha en fortsatt fin kveld, jenter[:D]

så vi koser oss så godt vi kan, mens vi for n'te gang tenker "kanskje i natt?"

Den hørtes kjent ut!!!!!! Prøver å la være å vente, men jo mer jeg prøver, jo vanskeligere blir det! Jeg gir meg selv "oppdrag" for å få tiden til å gå, men det hjelper heller lite! Nå skal jeg legge sønnen min!

ORIGINAL: Ole Brumm

ORIGINAL: lucky2

Hellu snupper [:)]

Vi er jo de siste igjen i Mafiatrillegjengen som ikke har fått....føles rart!!! Men - snart har vi et nurk å legge i vogna vi også, må bare holde ut pittelittegranne til!!!!!

Jeg vil også være med i Mafiatrillegjengen altså, selv om jeg ikke har fått vært på et eneste "gravide"møte. Jeg kan jo dessuten risikere å komme blant augustgjengen med termin 31/7, men vil veldig gjerne være med å trille i Lillestrøm altså.... please...

Så klaaart du er velkommen i trillegjengen [:D]. Jo flere jo bedre  Herlig!!!

ORIGINAL: schnuppa

ORIGINAL: lucky2

Hellu snupper [:)]

Ah, så deilig med litt "avkjølende" vær, nå pleier ikke jeg å klage på varmen altså, men det blir litt tungt å gå høygravid og ventende når det er såååå varmt! Blir liksom bare liggende i skyggen og ikke orke å gjøre noenting! Føler meg superdaff om dagen, tror den ventingen tar enormt på psyken, hehe [:D]. Sambo også, stakkar..... [8|], han er jo like utslitt som meg!! [;)]

Har gitt opp alle kjerringråd jeg nå, hun får komme når hun er klar! Når jeg ikke har noen modning, så funker jo heller ikke alt det morsomme jeg prøver [8|]....

Schnuppa: er lov å klage nå altså, merker jeg har snudd selv den siste uken fra optimismen selv, til "alt er vondt og fælt og stakkars meg...."!!! Av en eller annen grunn, så hjelper det å syte litt [;)]. 
Får håpe disse smertene dine indikerer at ting skjer snart , kanskje vi får baby på samme dag?? Hehe, hadde vel vært noe det [:D]. Vi er jo de siste igjen i Mafiatrillegjengen som ikke har fått....føles rart!!! Men - snart har vi et nurk å legge i vogna vi også , må bare holde ut pittelittegranne til!!!!!

Ha en fin dag!
Sommerklem....[:D]

Jepp, holder ut.. For det kommer noe fantastisk ut av det... Du er bare så tøff Lucky2. Håper vi føder likt. Hadde vært noe det[;)]. Jeg bøyer meg iallefall i støvet for deg. Takk for gode ord. Ble i mye bedre humør...[;)][;)]

Smertene forsvant igjen[&:]. Og nå har jeg vært på en 1 time og 20 min tur i skogen..Hjalp det? Hm, nei kjerringråd om aktivitet er tull sier nå jeg for jeg går laaange turer hver dag. og i går drakk jeg vann med kanel. Og ble en løpetur på en plenslette, ja en liten løpetur. Jeg er gal, men det hjalp nada.[&:]
Jeg gjør som du gir opp de små rådene jeg har fulgt å tar det hele med ro. Vi får holde motet til hverandre oppe vi som er igjen så godt det er mulig.. juhu... [8D][8D]

Hehe, løpetur Schnuppa?? Synes jeg ser det for meg ikke desperat høygravid i det hele tatt [:D]
Føler meg absolutt ikke tøff, bare daff og kjip [8|]. Føles nesten litt deilig å "kapitulere" til naturkreftene, [:D] blir ikke så mye stress lenger! Men ting er uansett ikke langt unna nå, tenker som så at ting må jo skje denne uken uansett [;)]. Også føler jeg på meg at det blir julibarn på deg også - I just know it [:D]!!!!
Keep strong, baby - dette er vår uke, eller hva [;)]

hei..
lurte på en ting jeg åssen vaskepulver og mykemidel er det dete bruker til å vaske klærne til babyene deres......????
vi gjerne ha svar av så mange som mulig...
klem

Jeg har brukt det samme som til oss hele tiden (OMO eller BIOTEX, alt ettersom, og comfort mykemiddel). Men nå har aldri sønnen min hatt ømfintlig hud, da! Men jeg vasket han aldri med såpe før han begynte å leke ute og bli skitten. Brukte kun olje i badevannet. Svigerinnen min har vasket alle barna sine med såpe hver dag, og de har tørr og sart hud alle sammen. Tror faktisk det har større betydning.    Men, hadde sønnen min hatt sart hud, eller reagert på noen måte, ville jeg byttet til sensitiv, parfymefri på dagen!

Back
Topp