skravleskravle 23 juli

schnuppa

Forumet er livet
Hellu girls...

Ja da har enda en julibaby kommet. Gratulerer så mye Rosapute.

Jeg har hatt en ok natt, men har stikkinger som bare det nederst i skambenet. Og mensmurringer, men som vanlig er det vel ingenting[&:][&:] Har jo hatt endel av dette den siste tiden, men nå er det litt anderledes føler jeg.. ( helt sikkert bare innbilning[8D][8D][8|])

Lucky2: Du må være sååå frustret når det ikke er modent engang hos deg. Det må være helt grusomt nå når du allerede er på overtid med ganske mange dager. 8 om jeg ikke husker feil. Uff synes sååå synd på deg, håper ikke det er det samme med meg... [:-][:-], men man vet aldri. Nå har jeg sterke smerter da så ,man kan jo håpe. Tenker masse på deg og håper det snart skjer ting. [:)]

Er litt tungt at alle rundt en føder. Ei veninne av min søster fødte i går. Hun hadde termin samtidig som meg og er førstegangsfødende.. [&:][&:] Hva skjer???

I dag er der rydde, beise, gå tur dag

Kose dere jenter og jeg håper ikke det blir samme varme som i går..[:'(][:'(][:o]

Da døøør jeg... Var helt grusomt for meg iallefall.. [&:][:(]

Have a nice day tupper. Og lykke til dere alle om dere havner på føden[:)]. Vi har ikke mange dagene igjen av juli og jeg vil så gjerne ha et juli barn denne gangen.... [8|][8|]

KLem

Jeg vil også at du skal ha julibarn!![;)]
Så fantastisk at du har begynt å kjenne noe nå!
Det er helt sikkert noe, jeg heier på deg!!

Selv om jeg ikke er gravid lengre så var den dagen i går helt for j@vlig varm. Så deilig og kaldt i dag!![8D]
Tror jeg må ut å trille snart, få innhalert litt kjølig luft mm..mm..

ORIGINAL: Monicus

Jeg vil også at du skal ha julibarn!![;)]
Så fantastisk at du har begynt å kjenne noe nå!
Det er helt sikkert noe, jeg heier på deg!!

Selv om jeg ikke er gravid lengre så var den dagen i går helt for j@vlig varm. Så deilig og kaldt i dag!![8D]
Tror jeg må ut å trille snart, få innhalert litt kjølig luft mm..mm..

Ja vi kan jo håpe.. [;)][;)]
Sms får du så snart noe skjer vennen... [:)][:)]

ÅÅÅ du er så heldig som kan gå ut å trille.. Jeg og vil... [8|][8|]

Please lille skatt kom ut til mamma...

Hei jenter!! Jeg slet også med varmen i går....det var helt forferdelig. Godt med overskyet i dag. Håper på slikt vær i dagene som kommer.... [:)] Kjenner ingenting i dag. [:(]

Ha en fin dag da.

Jeg har også termin 28. juli! Det ser dårlig ut for oss jenter!  Prøver å være i aktivitet, men det gjør jo så forbanna vondt!

ORIGINAL: Andi06

Jeg har også termin 28. juli! Det ser dårlig ut for oss jenter!  Prøver å være i aktivitet, men det gjør jo så forbanna vondt!

Vi har termin samme dag og signerer alt du har skrevet. Er i aktivitet, men det begynner å gjøre vondt. Bare å reise seg!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ. Nå klager jeg, men fader det har jeg lov til Mange klaga fra dem var i uke 32( og leenge før det også). Nå er jeg snart ved termin og da føler jeg at jeg har lov!!!!

Og nå har jeg fått vann i kroppen også[&:][:@][:'(]... Uææææ. Det bare eser ut!!! Nå vil jeg ha denne ungen ut!!!!!

Ja, jeg føler også at vi kan begynne å klage litt nå. Jeg så også mange som var lei allerede i uke 32 ja, jeg har hele tiden vært glad for at den ikke har kommet ut for tidlig. Det er best at babyen er i magen til ihvertfall fullgåtte 37 uker. Så alle dere som er på overtid og alle som bare har noen dager til terminen: Vi må være glade for at vi ikke har født fortidlig. Tenk på det når vi blir ekstra ekstra leie...snart er vi nybakte mødre allesammen [:)]

Jeg klaget vel fra uke 35, så det er bare å klage dere!
Det er lov nå. Syns dere er super sterke jeg[;)]

Bring it ooooon Schnuppa! Det er helt komplett umulig å unngå å klage når en er kommet så langt, har vondt og attpåtil er det VARMT!! Her har høyvannet atter kommet, og føttene ser ut som tømmerstokker igjen. SUKK!
3. dag over termin nå.. Har faktisk tørket støv og vasket stue, kjøkken og gang nå. Får se om DET hjelper på?? Det eneste det hjelper mot er nok alle hybelkaninene [&:]  Jaggu ikke enkelt å skulle holde humøret oppe i en sådan tid nei. Samboern min må jo bli gal av sytingen min snart. Men han sier ingenting, bless him [8D]

Monicus grattis med dagen i dag!!! [:D]

Hellu snupper [:)]

Ah, så deilig med litt "avkjølende" vær, nå pleier ikke jeg å klage på varmen altså, men det blir litt tungt å gå høygravid og ventende når det er såååå varmt! Blir liksom bare liggende i skyggen og ikke orke å gjøre noenting! Føler meg superdaff om dagen, tror den ventingen tar enormt på psyken, hehe [:D]. Sambo også, stakkar..... [8|], han er jo like utslitt som meg!! [;)]

Har gitt opp alle kjerringråd jeg nå, hun får komme når hun er klar! Når jeg ikke har noen modning, så funker jo heller ikke alt det morsomme jeg prøver [8|]....

Schnuppa: er lov å klage nå altså, merker jeg har snudd selv den siste uken fra optimismen selv, til "alt er vondt og fælt og stakkars meg...."!!! Av en eller annen grunn, så hjelper det å syte litt [;)]. 
Får håpe disse smertene dine indikerer at ting skjer snart , kanskje vi får baby på samme dag?? Hehe, hadde vel vært noe det [:D]. Vi er jo de siste igjen i Mafiatrillegjengen som ikke har fått....føles rart!!! Men - snart har vi et nurk å legge i vogna vi også , må bare holde ut pittelittegranne til!!!!!

Ha en fin dag!
Sommerklem....[:D]

ORIGINAL: lucky2

Vi er jo de siste igjen i Mafiatrillegjengen som ikke har fått....føles rart!!! Men - snart har vi et nurk å legge i vogna vi også, må bare holde ut pittelittegranne til!!!!!

Jeg vil også være med i Mafiatrillegjengen altså, selv om jeg ikke har fått vært på et eneste "gravide"møte. Jeg kan jo dessuten risikere å komme blant augustgjengen med termin 31/7, men vil veldig gjerne være med å trille i Lillestrøm altså.... please...

Heisann snupper [:D]
Vil bare hilse på dere jeg [:D] Er ikke så ofte her om dagen, er et lite vesen som krever ganske mye tid med mammaen sin [:)]

Men, den varmen som var i går var helt jævlig!!!Og stakkars lille gullet syns det var helt pyton, han sov nesten ingenting i går, bare grein og grein [:(]
Men, i dag er det mye bedre!!!

Håper dere juli damer føder snart!!Sender dere masse fødestøv alle sammen [:D]

I dag er min termin, og tenk lille junior er allerde en uke..-skjønner ikke hvor disse dagene har blitt av jeg..

ORIGINAL: rosenjenta

Ja, jeg føler også at vi kan begynne å klage litt nå. Jeg så også mange som var lei allerede i uke 32 ja, jeg har hele tiden vært glad for at den ikke har kommet ut for tidlig. Det er best at babyen er i magen til ihvertfall fullgåtte 37 uker. Så alle dere som er på overtid og alle som bare har noen dager til terminen: Vi må være glade for at vi ikke har født fortidlig. Tenk på det når vi blir ekstra ekstra leie...snart er vi nybakte mødre allesammen [:)]

Ja er sjeleglad den ikke kom lenge før altså.... Men nå begynner det å tære litt på.. Men det er også mye p.g.a at alle rundt en føder...

ORIGINAL: ildrii

Bring it ooooon Schnuppa! Det er helt komplett umulig å unngå å klage når en er kommet så langt, har vondt og attpåtil er det VARMT!! Her har høyvannet atter kommet, og føttene ser ut som tømmerstokker igjen. SUKK!
3. dag over termin nå.. Har faktisk tørket støv og vasket stue, kjøkken og gang nå. Får se om DET hjelper på?? Det eneste det hjelper mot er nok alle hybelkaninene [&:]  Jaggu ikke enkelt å skulle holde humøret oppe i en sådan tid nei. Samboern min må jo bli gal av sytingen min snart. Men han sier ingenting, bless him [8D]

Monicus grattis med dagen i dag!!! [:D]

Må bare få sagt at dere jenter som er over tiden jeg beundrer deres mot. Bøyer meg i støvet..

Ah, så deilig med litt "avkjølende" vær, nå pleier ikke jeg å klage på varmen altså, men det blir litt tungt å gå høygravid og ventende når det er såååå varmt! Blir liksom bare liggende i skyggen og ikke orke å gjøre noenting! Føler meg superdaff om dagen, tror den ventingen tar enormt på psyken, hehe [:D]. Sambo også, stakkar..... [8|], han er jo like utslitt som meg!! [;)]

Har gitt opp alle kjerringråd jeg nå, hun får komme når hun er klar! Når jeg ikke har noen modning, så funker jo heller ikke alt det morsomme jeg prøver [8|]....

Schnuppa: er lov å klage nå altså, merker jeg har snudd selv den siste uken fra optimismen selv, til "alt er vondt og fælt og stakkars meg...."!!! Av en eller annen grunn, så hjelper det å syte litt [;)]. 
Får håpe disse smertene dine indikerer at ting skjer snart , kanskje vi får baby på samme dag?? Hehe, hadde vel vært noe det [:D]. Vi er jo de siste igjen i Mafiatrillegjengen som ikke har fått....føles rart!!! Men - snart har vi et nurk å legge i vogna vi også , må bare holde ut pittelittegranne til!!!!!

Ha en fin dag!
Sommerklem....[:D]

Jepp, holder ut.. For det kommer noe fantastisk ut av det... Du er bare så tøff Lucky2. Håper vi føder likt. Hadde vært noe det[;)]. Jeg bøyer meg iallefall i støvet for deg. Takk for gode ord. Ble i mye bedre humør...[;)][;)]

Smertene forsvant igjen[&:]. Og nå har jeg vært på en 1 time og 20 min tur i skogen..Hjalp det? Hm, nei kjerringråd om aktivitet er tull sier nå jeg for jeg går laaange turer hver dag. og i går drakk jeg vann med kanel. Og ble en løpetur på en plenslette, ja en liten løpetur. Jeg er gal, men det hjalp nada.[&:]
Jeg gjør som du gir opp de små rådene jeg har fulgt å tar det hele med ro. Vi får holde motet til hverandre oppe vi som er igjen så godt det er mulig.. juhu... [8D][8D]

ORIGINAL: Ole Brumm

Vi er jo de siste igjen i Mafiatrillegjengen som ikke har fått....føles rart!!! Men - snart har vi et nurk å legge i vogna vi også, må bare holde ut pittelittegranne til!!!!!

Jeg vil også være med i Mafiatrillegjengen altså, selv om jeg ikke har fått vært på et eneste "gravide"møte. Jeg kan jo dessuten risikere å komme blant augustgjengen med termin 31/7, men vil veldig gjerne være med å trille i Lillestrøm altså.... please...

Selvsagt skal du være med oss[:)]. Jeg havner sikkert også inn i august[:'(][:'(] , men ser på meg som en i juligjenen for det. Har aldri vært innom august engang...Vi har jo termin i juli og holder oss her... [;)][;)]

ORIGINAL: schnuppa

ORIGINAL: Ole Brumm

Selvsagt skal du være med oss[:)]. Jeg havner sikkert også inn i august[:'(][:'(] , men ser på meg som en i juligjenen for det. Har aldri vært innom august engang...Vi har jo termin i juli og holder oss her... [;)][;)]

TAKK for det altså. Vil så gjerne ha en liten baby å putte oppi vogna snart.. nå har den stått til pynt lenge nok.. Ser frem til å møte dere alle og deres små nurk!

Halloen alle sammen[:)]ska prøva å vær litt positive i dag[:)][:)]Været e iallefall fint og det nærme seg uansett slutten av juli..En liten trøst e at det iallefall ikkje kan gå mer enn tre uke for de aller fleste av oss som he termin i slutten av juli..Så jenter innen tre uker e babyane garantert ute....
He jo venta i 9 mnd nå,så kan vel venta litt te[8|]
E heilt enige med deg Lucky 2 babyen komme nok når den skjøl e klar,nytte ikkje å slita seg ut med alt slags mulige kjerringråd...

ellers snupper ha en fortsatt fortreffelig søndag

Juhuuu!

Dæven Schnuppa, har du gått helt fra konseptene?? LØPT?? Det hadde ikke jeg klart om jeg hadde villet enn så masse. Fysisk umulig på dette tidspunktet det joooo... Ser jo knapt bakken foran meg [&:] Har vært oppi trampolina en tur da, men det hjalp heller ikke. Nei, alle de kjærringrådene kan de ta og stappe en viss plass for meg. Ikke noe som fungerer, bebis kommer ikke før den er klar uansett. Men det hadde jo vært fint om den hadde blitt klar i løpet av dagen [8|][:D]

ORIGINAL: ildrii

Juhuuu!

Dæven Schnuppa, har du gått helt fra konseptene?? LØPT?? Det hadde ikke jeg klart om jeg hadde villet enn så masse. Fysisk umulig på dette tidspunktet det joooo... Ser jo knapt bakken foran meg [&:] Har vært oppi trampolina en tur da, men det hjalp heller ikke. Nei, alle de kjærringrådene kan de ta og stappe en viss plass for meg. Ikke noe som fungerer, bebis kommer ikke før den er klar uansett. Men det hadde jo vært fint om den hadde blitt klar i løpet av dagen [8|][:D]

He he de vi var på besøk hos i går trodde kanskje jeg var en smule gal. Var livredde for at jeg skulle føde der og da kanskje???[8D][;)]

Nei enig med deg.. Kjerringrådene får bare være. Våre tasser kommer når de er klare...  pLEASE La det være i natt.. [:)]

Back
Topp