Blir gjerne med hvis formen tillater det
Vært litt lite på forumet her de siste dagene, for går med en konstant uggenhet...helt utkjørt av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tar gjerne en dag eller to før det skjulte forumet er oppe å går, etter at man har nådd 5000 innleggTror dere at vi får til skjult forum iløpet av kvelden?![]()
Forumansvarlig pleier vel også å skrive et innlegg her med litt info, rart det ikke har kommet enda 
Hvem er forumansvarlige? Ja sant nok!Det tar gjerne en dag eller to før det skjulte forumet er oppe å går, etter at man har nådd 5000 innleggForumansvarlig pleier vel også å skrive et innlegg her med litt info, rart det ikke har kommet enda
![]()
men gleder meg sånn 
Hvem er forumansvarlige? Ja sant nok!men gleder meg sånn
![]()
Vi må også velge tilgangsansvarlige Ååh ja mente tilgangsansvarligeHun Tamara tror jeg. Eller han vikaren Steffen muligensVi må også velge tilgangsansvarlige
![]()

Syns vi har vært veldig flinke i dagVi kan hvertfall prøve!
Er bare å skravle i vei!jeg har laget en tråd der jeg etterspør etter noen som kan være tilgangsansvarlig siden vi må velge det også!
Er de som bestemmer i skjult gruppe, hjelper til i den skjulte gruppen og følger med at brukerne følger reglene osvsorry men hva er det??