Skravlehønene fra august 2018

Mamma 22.08.18 <3

Elsker forumet
Sommerfuglene
Jeg kom så plutselig på et gammelt innlegg om nøyaktig hvor skravlete vi egentlig er, og den tråden handlet vel om at vi skulle ta igjen juli 2018-gruppa. Det har vi jo gjort for leeeeeenge siden, men da måtte jeg jo sjekke hvordan vi lå an nå. Og det er faktisk bare fire termingrupper som i skrivende stund har skravla mer enn oss. Og siden jeg vet flere enn meg har rare forhold til tall og konkurranser, ville jeg dele det med dere;

Vi har i dette øyeblikk delt 120.980 innlegg med hverandre. Og disse er de som har skravla mer enn oss;
151.522 - November 2015
168.229 - Juni 2013
267.988 - April 2013
277.147 - Juni 2012

Så med tid og stunder skal vi nok havne på toppen.

Må og nevne at en kjapp titt på topp 100-lista viser veldig tydelig at augustgjengen har fått småttiser i armene! Er ikke like mange augustiser der nå som det var i sommer! Men det tar vi igjen når armene er litt mer fri, tenker jeg. :happy:
 
Elsker den listen og det faktum at jeg tilhører både juni 12 og august 18 [emoji56][emoji33][emoji23][emoji23]. Merker at det blir mindre tid til å henge på forum de ukene jeg jobber. Men skal prøve å skjerpe meg, for det er gull verd å ha et aktivt forum hvor man kan spørre om ting som er aktuelt for baby på akkurat din alder. Man glemmer så raskt!
 
Elsker den listen og det faktum at jeg tilhører både juni 12 og august 18 [emoji56][emoji33][emoji23][emoji23]. Merker at det blir mindre tid til å henge på forum de ukene jeg jobber. Men skal prøve å skjerpe meg, for det er gull verd å ha et aktivt forum hvor man kan spørre om ting som er aktuelt for baby på akkurat din alder. Man glemmer så raskt!

Altså. Med at du både har tre barn, jobber og skriver bok (les: Rolf-tråden), er jeg imponert over at du i det hele tatt har tid til forumet.

Men ja. Jeg er helt enig. Ønsker å ha et aktivt forum i mange år fremover.[emoji4] Prøver å i det minste stikke innom før jeg legger meg, og blir nok mer hvis hun her får litt rutiner etterhvert.
 
Helt sinnsykt lekre tall altså :D
 
Er gøy å se at vi fortsatt holder koken selv om vi har dabbet litt av. Jeg skal gi jernet for å holde meg på topp 50 lista ihvertfall.
 
Jeg har pleid å være på topp 100 uten å være aktiv på leker eller å prøve aktivt, men nå har jeg ramla rett av. Fra topp 20 til ikke med.
 
Back
Topp