skravlediskravel 16 juli

schnuppa

Forumet er livet
Halloisen girls er dere våkne??? Det er jeg... Har sovet ok, men kunne trengt litt mer søvn, men nå drar samboer på jobb og jeg må ta meg av lillejenta og den rampete valpen vår... Så her er det liv.(rai rai) I dag blir det bare å slappe av å kose seg i sola, det skulle bli vaaarmt i dag.. Ehe glad jeg har et stort basseng på terassen jeg kan duppe meg i...[8D]

Ha en fin dag snupper..[:)][:)]

heya [:)]

ej e våken ja [:)] nettopp gjett nathalie mat [:)]
satsa på at det verte fint vær her oxo idag slik at ej kan ta mej en trilletur [:)] men å be om fint vær på disse kante e litt før mykje å be om før tida virka d som hehe [:)]

haurast godt ut me ett baseng ute , sko gjerne ha hatt ett ej oxo [:)]

ønske alle en go dag [:D]

Været begynner å komme seg ute nå, men det er lite liv her inne må jeg si.... Hvor er alle sammen??? [:o][8|]

*gjeeeesp*
her er jeg....
sovet godt og lenge,,,men flere ganger opp på do...ser været her kommer til å bli bra idag også,,,så dette kan bli fint! snart kommer broderen og sambo ned fra fjellet...de fisket der i natt, og sov under åpen himmel,.,,håper de har overlevd det da[:D]

ha en fin dag alle sammen!![;)]

Hmm.. ingen fødsler i natt???

I går var en forferdelig dag!
Kian kastet opp mesteparten av maten og den siste ladingen i 16 tiden i går..hjelp.. han sluttet å puste. Fikk skikkelig panikk.
Snakket med barselavd så de fikk roet meg ned.
Har visst ikke vært flink nok med rapingen. Så nå har Kian det mye bedre!

Schnuppa, jeg vil ha basseng!!!!
Og en annen ting, stelleveska kom i går[;)] Super fornøyd!

Godmorgen alle sammen [:)]

GUUUUUUUUUUU eg begynne å bli en smule utålmodige[&:][&:][&:][&:]Og så eg eg kjempe snøden au,sko egentlig på strandå meg og samboeren,,,åååå eg hadde gleda meg sånn,te sjøen å duppa dei håvne føttene....MEEEEEEN så måtte han selvfølgelig på jobb,og då komme eg meg ingen plass uten bil[>:]Syns ufattelig synd på meg skjøl gitt...Og så he eg hatt falske rier i tre dager og begynne å få rimelig korte lunta ittekvært..

Stakkar håpe at det lilla golle mitt i magen ikkje merke kos sure eg e for at hu ikkje komme ut,kanskje hu ikkje tåre å komma ut te meg då[:D][:D]neida.
Nok klaging,hadde fått panikk om babyen min hadde slutta å pusta,godt at det bare va så uskyldig som et rap som måtte te MOnicus...

Alle dokke andre ha en god dag,håpe eg ikkje tog heile gnisten fra dokke med det deprimerande innlegget mitt[:)][:)]Gjør det godt igjen med to smil....

Hellluuuu girls!

Ah, andre natten jeg har sovet godt og lenge....virker som om kroppen lader seg opp til våkenetter her [;)]. Flink kropp det [:D]

Ja, i går var min termindato, og NÅ er jeg rastløs nå! Hadde liksom innstilt meg på en fødsel denne helgen jeg da [8|]. Men - den er jo ikke over ennå, så ting kan jo enda skje [8D]. Bare pleeeeeease, la meg slippe å gå 14 dager over!!!!!!

Monicus - huff, man føler seg så hjelpesløs når de små sliter litt! Men godt å høre at det kun er litt real raping som skal til [;)]....

Nei, vi får vel komme oss ut og bade, minstejenta er klar som bare det her [:)].
Ha en fin dag, alle sammen!!! [:D]

ORIGINAL: Monicus

Hmm.. ingen fødsler i natt???

I går var en forferdelig dag!
Kian kastet opp mesteparten av maten og den siste ladingen i 16 tiden i går..hjelp.. han sluttet å puste. Fikk skikkelig panikk.
Snakket med barselavd så de fikk roet meg ned.
Har visst ikke vært flink nok med rapingen. Så nå har Kian det mye bedre!

Schnuppa, jeg vil ha basseng!!!!
Og en annen ting, stelleveska kom i går[;)] Super fornøyd!

Uffamei dette hørtes skremmende ut Monicus... Nikoline hadde sprutbrekninger da hun var liten, det var grusomt. Hun fikk ikke puste for det var spy i nesa og det var ekkelt for henne... Så hun fikk panikk.[&:][8|]

He he, det er et sånn vi blåser opp. 3 m langt og 185 bredt. Plass til hele familien... Deilig... Lillejenta elsker det.[:D]

Bra at du ble fornøyd med veska, den er toppers.[:)]

Sånt stort basseng har vi også....litt kaldt vann til hu' mor [8|], men helt perfekt for Vilde [:)]. Men, godt å kunne avkjøle seg litt på en varm sommerdag.....

Vil bare si at jeg er her i dag, men logger av nå-skal ut i solen! Ha en fin dag tupper!

ORIGINAL: lucky2

Sånt stort basseng har vi også....litt kaldt vann til hu' mor [8|], men helt perfekt for Vilde [:)]. Men, godt å kunne avkjøle seg litt på en varm sommerdag.....

He he juksas litt( tok endel bøtter med varmt vann oppi) he he [8D]

Håper det går bra med deg Lucky 2 Skjønner godt du begynner å bli utålmodig. Er det vanlig å gå over også 2 gangen? Da kan jo jeg bare legge meg ned å grine, for da kommer min i august og jeg VIL ha et julibarn!!!!

ORIGINAL: schnuppa

Håper det går bra med deg Lucky 2 Skjønner godt du begynner å bli utålmodig. Er det vanlig å gå over også 2 gangen? Da kan jo jeg bare legge meg ned å grine, for da kommer min i august og jeg VIL ha et julibarn!!!!

Hm, kanskje jeg skal "jukse litt" jeg også [;)], hørtes ikke dumt ut!!

Joda, går bra, skulle bare ønske jeg fikk noen tegn på ting var i gang....men den gang ei! Hadde masse murringer og greier i forrige uke, men det har gitt seg [:@].
Aner ikke om det er vanlig å gå over to ganger på rad....faktisk trodde jeg at med 2. mann kunne ting starte litt før! Men, nå er det jo noen år siden jeg fødte da, vet ikke om det har noe å si?? [8|] Nei, Schnuppa, vi får håpe vi slipper å gå noe særlig over....kanskje vi føder samtidig om jeg holder igjen litt, og du tjuvstarter? Hehe...[:D] 
Ps: Har du noen tegn om dagen da, på at ting kanskje begynner snart??

Joda, går bra, skulle bare ønske jeg fikk noen tegn på ting var i gang....men den gang ei! Hadde masse murringer og greier i forrige uke, men det har gitt seg [:@].
Aner ikke om det er vanlig å gå over to ganger på rad....faktisk trodde jeg at med 2. mann kunne ting starte litt før! Men, nå er det jo noen år siden jeg fødte da, vet ikke om det har noe å si?? [8|] Nei, Schnuppa, vi får håpe vi slipper å gå noe særlig over....kanskje vi føder samtidig om jeg holder igjen litt, og du tjuvstarter? Hehe...[:D] 

Ja gjør det.. Deilig å ligge å vake i bassenget... [;)][;)]

Vel jeg har tegn iblandt,[8|][:@] men ingen slimpropp eller noe enda så jeg tviler på det skjer noe så veldig før tiden [8|], men kan jo håpe.[8D] Har jo endel murringer og stikkinger, men det stopper som oftes opp etter en stund.. [8|][8|]

Jeg har også hørt at  2 gangs kommer i fødsel ofte før tiden enn etter, men her inne er det mange førstegangsfødende som gjør det..??? [8|][8|] Skjønner ingenting jeg...

Hadde vært kult om vi fødde rundt samme tid, men håper selvsagt du snart er i gang... Og slipper å vente på TREIGE meg.[;)][;)]

Vel jeg har tegn iblandt,[8|][:@] men ingen slimpropp eller noe enda så jeg tviler på det skjer noe så veldig før tiden [8|], men kan jo håpe.[8D] Har jo endel murringer og stikkinger, men det stopper som oftes opp etter en stund.. [8|][8|]

Jeg har også hørt at  2 gangs kommer i fødsel ofte før tiden enn etter, men her inne er det mange førstegangsfødende som gjør det..??? [8|][8|] Skjønner ingenting jeg...

Hadde vært kult om vi fødde rundt samme tid, men håper selvsagt du snart er i gang... Og slipper å vente på TREIGE meg.[;)][;)]

Hehe, du er ikke treig, Scnhuppa - men du har jo tross alt termindatoen to uker etter meg da!!  
Synes også det er rart at det er de førstegangsfødende som føder før tiden her [8|], kanskje det er ny trend i år, hehe...[;)] (Synd for oss [8|], bra for dem!!)

Nei, har nå vært ute i hagen og røsket opp alt som heter ugress, og vurdere å ta en skikkelig husvask i dag! Skal i hvertfall gjøre mitt for at ting skal sette igang her [;)]
Murringer og stikkinger er bra tegn [:)], betyr jo at kroppen din gjør seg klar! Slimproppen min har heller ikke gått, om det er noen trøst for deg [8|]... (Tror den er oppskrytt jeg )

Vi får "peppe" hverandre opp utover, sånn at vi holder ut [:)]

hvem ordner med opprop??
kan ikke det der jeg, men melder meg på opprotet for i dag nå,,,,da jeg sikkert blir uten nett til imorgen.,..

Hehe, du er ikke treig, Scnhuppa - men du har jo tross alt termindatoen to uker etter meg da!!  
Synes også det er rart at det er de førstegangsfødende som føder før tiden her [8|], kanskje det er ny trend i år, hehe...[;)] (Synd for oss [8|], bra for dem!!)

Nei, har nå vært ute i hagen og røsket opp alt som heter ugress, og vurdere å ta en skikkelig husvask i dag! Skal i hvertfall gjøre mitt for at ting skal sette igang her [;)]
Murringer og stikkinger er bra tegn [:)], betyr jo at kroppen din gjør seg klar! Slimproppen min har heller ikke gått, om det er noen trøst for deg [8|]... (Tror den er oppskrytt jeg )

Vi får "peppe" hverandre opp utover, sånn at vi holder ut [:)]

Har aldri sett noe til denne slimproppen heller jeg så ja den er oppskrytt..

Ja det er akkuratt det at du har termin 14 dager før meg...  Heldiggrisen... [8D] Nå har Jas også født gitt... Hipp hurra[;)][;)]
T
ror ikke det hjelper med det der altså, jeg er rimelig aktiv. Og enda har det ikke satt igang en dritt her... [&:][8D][:@]

Så jeg lener meg tilbake og kooooser meg.... Den lille tassen har det best der inne til den er klar[8D]... Selv om jeg begynner å bli en smule utålmodig nå , men det er mye p.g.a at alle føder før tiden her inne( nesten alle iallefall[;)][;)])

Jepp, vi får støtte hverandre jenta, snart har du prinsessa di i armene( heldiggris)[8D][8D]

hm..ikke opprop nei. Hadde tenkt si jeg sier fra meg opprop om dagen. har blitt verre av blemmer. sjukehuset vil ikke jeg skal ringe mer. de sier de har viktiger hastesaker. alt jeg spurte om var få komme til legen litt tidligere en avtalt (torsdag) fordi jeg er helt knekt psyksik av alle plager. fikk da beskjed de ikke har tid. så ja..vet ikke hva jeg gjør jeg. fraskriver meg alt ansvar.

Sender mld til tonje hvis det skjer noe..men jeg må vel vel bli så dårlig att jeg får haste ks først...

Sorry men er oppgitt og alt og alle!

Skla aldri bli gravide ijgen
[:(][:(][:(][:(][:(]

Møkka sykehus[:@][:@]
Du skulle vært på Ahus du vesla, de har mye mer tid der.
Men, man kan ikke tenke på det nå¨for det hjelper ikke en dritt.
Er vel for sent å søke om ny fødeplass[8|]

Trodde virkellig ikke at de kunne være så frekke at du ikke for lov til å ringe dem mer, Skjønner ingenting av det her jeg.
Møkkamøkkasykehus[:'(]

Huff, synes så synd på FirstTime. Kan ikke få sagt mange nok ganger hvor bedritent man behandler folk på på det sykehuset der. At det går an?!?!?

Har vært på trampolina i dag selv. Turte ikke  hoppe, bare sto og gynget litt. Håper det hjelper på uansett [:)] Det er godt og varmt her i dag, men ikke så varmt at det blir for ille.

Holder på å lage middag her nå, seibiff av HELT fersk fisk. NAM NAM gleder meg!!!!

Namnam, det hørtes godt ut Ildrii!
Jeg lager kjøttkaker i brunsause fra bunnen av. Er spent på om Kian kommer til å reagere på dem. Det vil nok natten vise[&:][;)]

Hadde du stått å hoppet på trampolinen ville det vært et syn for gudene.. hehe.. Men høygravid mage.. hehe[:D]

Back
Topp