Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Do it!!Æææ da må jeg lese som en hest frem til tolv!
Flink jente;-) Jeg må ut og ordne med noen papirer i ettermiddag så blir borte litt jeg også, men det ordner seg nok;-)Vi kjører vel rundt ett, men skal skravle Max før vi drar, og skal få til noen innlegg mens vi er på turså får jeg ta igjen i ettermiddag/kveld når vi har kommet frem
![]()
Japp! Og selvfølgelig våkner lillesnuppa nå etter å ha sovet siden frokostNå er vi igang
Det er jo typisk!! Det skjer stort sett alltid på de tidspunkt som passer dårligst!Tror dere ikke nettet klikka da!! Kom meg rett og slett ikke inn! Bah! Nå er vi på tur,så d her kommer til å gå hardt utover mobilnettetbare så teit at det ikke er dekning hele veien!
Ja, lurte på hvor du ble avTror dere ikke nettet klikka da!! Kom meg rett og slett ikke inn! Bah! Nå er vi på tur,så d her kommer til å gå hardt utover mobilnettetbare så teit at det ikke er dekning hele veien!
Denne gangen er det jo bedre muligheter siden det går på snitt hele krigen. De andre gangene var det jo bare ett skravledøgn, og det vant vi jo glatt.Ja, lurte på hvor du ble av
Du får bare poste så mye du kan, så skal vi andre bidra med restenVil så gjerne at vi vinner denne konkurransen.. Vi har jo jobbet kjempehardt alle konkurransene og aldri fått det til skikkelig
![]()
Snitt av hele uka? Trodde det var de som hadde høyest snitt på skravledøgna, jegDenne gangen er det jo bedre muligheter siden det går på snitt hele krigen. De andre gangene var det jo bare ett skravledøgn, og det vant vi jo glatt.
April er vel ikke med denne gangen, heller, men juni 12 er jo noen skravlehøner uten sidestykke.![]()
Kan godt være. Leste ikke så nøye.Snitt av hele uka? Trodde det var de som hadde høyest snitt på skravledøgna, jeg![]()
Vi har jo jobbet kjempehardt alle konkurransene og aldri fått det til skikkelig![]()
Men da må de ha desto fler innlegg for å få bra snitt.Det har vi, men alle andre er så mange! Det er feigt nesten!