Skravledøgn!!!

MTDC

Forumet er livet
VIP
Første skravledøgn starter i dag kl 12, skal prøve å få unna mest mulig til da så jeg får bidratt så mye som overhodet mulig:-)

Are you ready?????!!!!?:-):-):-)

Skal også prøve å få unna alt til 12. Stikker av gårde så fort tassen er levert i bhg.:)

Skal prøve :)

Æææ da må jeg lese som en hest frem til tolv!

Æææ da må jeg lese som en hest frem til tolv!
Do it!!

Nå har jeg støvsugd opp grusen som Dani dro inn i dag tidlig.. Da gjenstår bare å koke flasker og lese 50 shades of grey;-)

Vi kjører vel rundt ett, men skal skravle Max før vi drar, og skal få til noen innlegg mens vi er på tur :) så får jeg ta igjen i ettermiddag/kveld når vi har kommet frem :)

Vi kjører vel rundt ett, men skal skravle Max før vi drar, og skal få til noen innlegg mens vi er på tur :) så får jeg ta igjen i ettermiddag/kveld når vi har kommet frem :)
Flink jente;-) Jeg må ut og ordne med noen papirer i ettermiddag så blir borte litt jeg også, men det ordner seg nok;-)

Nå er vi igang

Nå er vi igang
Japp! Og selvfølgelig våkner lillesnuppa nå etter å ha sovet siden frokost:P Hun koser seg heldigvis med babygymen, så det blir bare å gi henne mat og et skift og legge henne under den;) Snart tilbake :D

Tror dere ikke nettet klikka da!! Kom meg rett og slett ikke inn! Bah! Nå er vi på tur,så d her kommer til å gå hardt utover mobilnettet :P bare så teit at det ikke er dekning hele veien!

Tror dere ikke nettet klikka da!! Kom meg rett og slett ikke inn! Bah! Nå er vi på tur,så d her kommer til å gå hardt utover mobilnettet :p bare så teit at det ikke er dekning hele veien!
Det er jo typisk!! Det skjer stort sett alltid på de tidspunkt som passer dårligst! :p

Tror dere ikke nettet klikka da!! Kom meg rett og slett ikke inn! Bah! Nå er vi på tur,så d her kommer til å gå hardt utover mobilnettet :p bare så teit at det ikke er dekning hele veien!
Ja, lurte på hvor du ble av :P

Du får bare poste så mye du kan, så skal vi andre bidra med resten ;) Vil så gjerne at vi vinner denne konkurransen.. Vi har jo jobbet kjempehardt alle konkurransene og aldri fått det til skikkelig :(

Ja, lurte på hvor du ble av :p

Du får bare poste så mye du kan, så skal vi andre bidra med resten ;) Vil så gjerne at vi vinner denne konkurransen.. Vi har jo jobbet kjempehardt alle konkurransene og aldri fått det til skikkelig :(
Denne gangen er det jo bedre muligheter siden det går på snitt hele krigen. De andre gangene var det jo bare ett skravledøgn, og det vant vi jo glatt. :)
April er vel ikke med denne gangen, heller, men juni 12 er jo noen skravlehøner uten sidestykke. :p

Denne gangen er det jo bedre muligheter siden det går på snitt hele krigen. De andre gangene var det jo bare ett skravledøgn, og det vant vi jo glatt. :)
April er vel ikke med denne gangen, heller, men juni 12 er jo noen skravlehøner uten sidestykke. :p
Snitt av hele uka? Trodde det var de som hadde høyest snitt på skravledøgna, jeg:P

Vi har jo jobbet kjempehardt alle konkurransene og aldri fått det til skikkelig :(

Det har vi, men alle andre er så mange! Det er feigt nesten!

Back
Topp