skravle??

Mortil2venternr3

Forelsket i forumet
Hei jenter :D

Hva driver dere med i kveld da?? og er alt bra? :D

Kjenner jeg trenger å få skravlet litt fra meg :D selv sitter jeg å ser på tv3 , hekler ,skriver her og venter på at sambo skal komme hjem med kebabrulle :D hehe :D
Ser ikke så mange daglig da jeg går hjemme med lillesnupp (vi flyttet i fjor rett etter at vi fikk bhg plass der vi bodde og desverre var det ikke noe ledig her ) så er meget skravlesjuk :P da er det godt å ha dere :D hihi <3

sitter i sofaen og svetter og fryser om hverandre! En av graviditetens gleder er at jeg ikke klarer å regulere temperaturer!

Ellers ser jeg på slankeprogram på tvnorge, passer fint nå som jeg skal bli feit! :p

Jeg leser "politi" og er nå godt over halvvegs. Redd for at det kan bli seint i kveld, for den er så spennende at jeg ikke har tid til å gå på do en gang :)

Termin 20. februar -14

ååhhh, den må jeg få lest snart også! Men må lese den nest siste først:p Lest alle de andre, og har gjenferd(!?) men ikke fått surret meg til å lese den enda! *notorisk treg*

sitter i sofaen og svetter og fryser om hverandre! En av graviditetens gleder er at jeg ikke klarer å regulere temperaturer!

Ellers ser jeg på slankeprogram på tvnorge, passer fint nå som jeg skal bli feit! :p

Slik var jeg de 2 første ukene jeg :)) usælt syns je det er .. nabone her trodde jo jeg var gal for det var knallsol ute og jeg gikk med masse tykke vinterklær på meg :P hehe godt det går over da:))

Ja ikke sant, hehe,, funnet ut at jeg ikke skal se på det jeg, får så dårlig samvittighet :P for nå om dagen må jeg spise det jeg har lyst på og fyser på for ellers blir jeg bare kvalm og brekker meg..

Ekke helt inn i bøker jeg men hører politi til i rekka snømannen og hjerteknekt eller hva den heter??
Ja det er den 10.i rekka av Jo Nesbøs krimbøker om Harry Hole. :) Snømannen er av de tidligere, men det er ingen som heter hjerterknekt ;)

Termin 20. februar -14

Ja det er den 10.i rekka av Jo Nesbøs krimbøker om Harry Hole. :) Snømannen er av de tidligere, men det er ingen som heter hjerterknekt ;)

Termin 20. februar -14

Mener en heter panser hjerte?? redigerte det for kom på at det er en bok av jo nesbø som heter det :D pappan til min datter( vi har gått fra hverandre) han var avhengig av den serien der.. husker han leste snømannen og panser hjerte :D

Mener en heter panser hjerte?? redigerte det for kom på at det er en bok av jo nesbø som heter det :D pappan til min datter( vi har gått fra hverandre) han var avhengig av den serien der.. husker han leste snømannen og panser hjerte :D
Panserhjerte ja! Stemmer ;)
Jeg leser ikke mye bøker, men akkurat disse og triologien til Stieg Larsson har falt i smak. Det må liksom skje noe, helst noe grusomt :-D

Termin 20. februar -14

Da slapp je å komma med litt for pt deg da , snupp... Hmmm... Lakrisal...har jeg lyst på?? Neeh... Egentlig ikke...
Meg har vært flink i dag og klippet plenen... Den er svær altså!! Og så har leieboeren gått med på å heve kontrakten... Weee, så innen 2mnd er jeg kvitt hu...

Og jeg har bestilt privat ul på bursdagen min i august, når jeg er 15-16 uker... :) hos martin lundring på jessheim... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha, de er jo i samme 'gata'. Problemer i det daglige blir bare bagateller i forhold. Mon tro om det er derfor jeg liker de ;)

Termin 20. februar -14

haha, godt å kunne drømme seg bort og tenke at ting kunne vært så mye verre!

Sikkertderfor jeg ser på the biggest loser og luksusfellen. for da kan jeg tenktr at mine 10 ekstra kilo, eller den uventede regninga ikke betyr noe! :p Nei... nå følte jeg meg litt slem:p

Back
Topp