Skravle tråd...

Moira

Glad i forumet
Skulle vi ikke hatt det her inne? En for hver uke?!
Nå er jo uka over snart, men er dere med på at vi lager en ny skravletråd hver uke? Koselig å skravle litt også =) Blir fort en masse masse tråder, som det kan være vanskelig å få lest igjennom :)

Bare en ide =)
 
Skravletråd høres lurt ut :) I'm in!

Denne første får være en helge-stravletråd siden den er startet på en fredag :D

Gjør jo absolutt ikke noe med mer aktivitet her inne nå når flere og flere begynner å teste positivt :D
 
Jeg er gjerne med på skravletråd
KOselig det.
Da blir vi litt kjent utenom "baby spørsmål" også

 
Deilig med helg nå :) 

Har funnet ut at sjokolade gir meg halsbrann.. håper det er tilfeldig.. forrige svangerskap fikk jeg også halsbrann av sjokolade, men jeg hadde kommet litt mer enn 4 uker før det begynte lissom.. 

Kjenner det nærmer seg sovetid her nå. 
 
Da var det lørdag og her jeg bor er det helt grått ute.
Må snart komme meg  ut av huset for å kjøpe en gave. Skal i 30 årslag i dag.
er en time unna så jeg "må" kjøre
 


blåkanin skrev:
Deilig med helg nå :) 

Har funnet ut at sjokolade gir meg halsbrann.. håper det er tilfeldig.. forrige svangerskap fikk jeg også halsbrann av sjokolade, men jeg hadde kommet litt mer enn 4 uker før det begynte lissom.. 

Kjenner det nærmer seg sovetid her nå. 



Å nei. Så kjedelig.
Var utrolig plaga av halsbrann forrige gang, Gruer meg til det kommer tilbake. Prøvde ALT sist. Men sånne halsbranntabletter er jo så ekle. Ugh ugh...
 


babymama81 skrev:


blåkanin skrev:
Deilig med helg nå :) 

Har funnet ut at sjokolade gir meg halsbrann.. håper det er tilfeldig.. forrige svangerskap fikk jeg også halsbrann av sjokolade, men jeg hadde kommet litt mer enn 4 uker før det begynte lissom.. 

Kjenner det nærmer seg sovetid her nå. 



Å nei. Så kjedelig.
Var utrolig plaga av halsbrann forrige gang, Gruer meg til det kommer tilbake. Prøvde ALT sist. Men sånne halsbranntabletter er jo så ekle. Ugh ugh...



Ja,jeg slet også med mye halsbrann sist, da drakk jeg mer melk enn en kalv og knasket mandler og lovehearts..disse apotekhjelpemidlene ble jeg bare kvalm av.. Men om det også denne gangen holder seg til nesten bare halsbrann av symptomer så skal jeg heller være fornøyd :-)
 
Jeg er med på skravletråder når jeg kommer tilbake fra ferien :)
 
Back
Topp