skravle tråd..onsdag 5juli..

tja. ligger som ett belte på en måte, på 10cm rundt fra kors ryggen å rundt nederst på magen.

Det er så stille her inne om dagen, skjønner jo det da de fleste tydligvis er på føden eller er i gang med fødsel eller nettopp har født..[;)][;)]
Vi få som er igjen får vel bare vagge rundt her å vente... Det er enda 3 uker til min termin, men alle føder nesten før her så hvem vet hva som skjer.[8|]

Det er så varmt i dag at jeg holder på å krepere... [&:][&:][&:] Blir faktisk litt uvel av det..Første dagen i dag hvor jeg reagerer på varmen...Så jeg er vel heldig..

Uansett ha en fin aften damer... Og lykke til til dere alle som er i ferd med å føde, dette greier dere.. [:)][:)]

Hallo!!

Jeg sliter også med varmen!!!!!!!! Det er helt forferdelig. ( bor i Oslo). Har sovet ganske bra i natt, men våkner endel og da må jeg som regel opp på do. Nå skal vi kose oss med jordbær, is og vaniljesaus. Det skal bli godt! mange som føder her inne ja. Spørs om vi blir ensomme vi som ikke har termin før i slutten av juli.

Ha en fin kveld jenter.

Klem

Hallo igjen alle sammen...
Er innom en liten tur.. blir helt forvirra av dette jeg, slimproppen har gått å jeg har hatt sterke kynnere i hele dag, men nå ikveld har det tatt seg opp å jeg vil kalle det som kommer nå for rier.. men de kommer så ugjevnt, kan gå timer mellom å plutselig bare 4 minutter... tungvint as!!!
Men det kan jo ikke være falsk alarm heller er jo 5 dager på overtid for søren

Kjedelig å ikke få helt klare å tydelige tegn liksom.........[&:]
Håper vannet ditt går eller noe da så er du i hvertfall sikker![;)]

Fra kl:21,18 å til nå så har jeg hatt tålig regelmessig da... 4,8 og 10 minutter i mellom også varer det i ca. 30 sekunder vær gang.....
Når er det man skal ringe føden da??? Sist gang gikk jo vannet på meg så da var det jo ikke noe å lure på liksom...

Back
Topp