skravle tråd..onsdag 5juli..

mamma til 4 snart5

Flørter med forumet
hallo i natten alle sammen...[;)]
Sitter her å ser atter om det kommer flere bebiser...skal si det går unna..
Håper inderlig at leandora slipper så veldig mye mere smerter..ikke godt å gå sånn lenge nei...
Lykke til til alle dere andre som er på gang eller venter...
natti natt klemmer...

Ja, jaggu er det liv i juliklubben nå!!
Kjempespennende!

Har termin om 3 uker nå,
men vil ikke ha før... Har ikke tid![&:]

Flytting midt oppi det hele... Nesten ferdig da, deilig det!
Har vært på IKEA i kveld, der hadde de ingenting av det jeg skulle ha!![:@][:@][:'(][:'(] (er det mulig!)
Trengte PC-bord, bokhylle, kommode, baderomshylle...

Endte opp med kleshengere og oppbevaringsesker...[8|][8|]
Har alle shoppa masse før ferien nå eller? Også alt jeg trengte da! Faderrullan...

Imorgen skal jeg på sykehuset. Skal se litt på lillegutten min,
ha vanlig kontroll med jordmor, og snakke om fødselsangsten min nok en gang.[:o]

Jaja, får vel komme meg i seng da, så jeg kommer meg på denne timen 09.10. Sååå trøtt om morran...
Sov godt julijenter!

heisann...

Moro med flere juli babyer[:D] Håper jeg snart kan kaste meg på..

Det er så utrolig varmt at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg.. kan bare glemme å få sove.. Jeg er utrolig glad i sommeren, men disse varme nettene tar på[&:]

Ja det er veldig varmt.
Men elsker sommeren da, så klager ikke!![;)]
Er vel xtra varmt for oss som er høygravide nå også!!

Uff, nei, nå er jeg så trøtt.
Får komme meg i seng!

Nok en gang...: god natt! [8D][8D]

Ingen andre her??

Får ikke sove jeg.. har virkelig prøvd,men det er så grufullt varmt.. prøver å få timene til å gå, men tida går fryktelig seint om natta når det ikke er noe å finne på[8|]

Kunne bare fødselen satt i gang, så hadde jeg jo hatt noe å gjøre..hehe.. [:D]
men neida..ingen tegn til noe fødsel her nei.. bare menssmerter og de lager jo ikke noe action...
for surfe litt på nettet og se om jeg kan finne på noe.. eller kanskje jeg skal se en film... hmm...

God morgen jenter

Føler virkelig med dere!! Er så takknemlig for at Kian valgte å hilse på oss 14 dager før termin!
I dag tenkte jeg faktisk at jeg skal dra på lillestrømtreffet med babyen.
Har sovet i natt og Kian har sovet.. Melken har kommet for fullt så han er stor fornøyd.

Ha en strålende dag jenter!!

Sender masse fødestøv til dere.....

god morgen damer [:D]
I dag er jeg tidlig oppe..-måtte kjøre samboeren på jobb, også må jeg farte litt rundt for å handle inn ting vi trenger til oppussing..-LEI AV OPPUSSING NÅ!!!!!!
Kjenner jeg trenger ferie fra det nå snart!!!- Men heldigvis snart ferdig da!![:D]

Her er det utrolig varmt, og til tider er det rett og slett ubehagelig, men jeg er egentlig fornøyd med varmen..-bedre enn den jævla kulda!![:D]

Ønsker dere alle en riktig fin dag i solen [:D]

Hallo alle sammen..
Nå holder jeg på å gjøre meg klar til et besøk hos jordmor, lurer på hva hun sier idag....
Jeg tror slimproppen har gått hos meg nå, har hatt litt slim vær dag i det siste å idag også, men idag var det litt brun rødt så jeg får høre hva hun sier om det, har ei veninne somm blei sendt til sykehuset når det var brun rødt, håpe håpe.....
+ at jeg har hatt kjynnere i hele natt å i hele går ettermiddag/kveld som er sterkere en de har vært før, håper det er min  tur nå... er 5 dager på overtid idag

oi, håper det er noe på gang da, linitus [:D]
Lykke til [:D]

Hvor lang tid på overtid setter de i gang fødselen?
Eller, hvor lenge kan man risikere å gå over??

Hei hei alle sammen!

Ja jeg må si at her skjer det ting! Allerede 2 til som har fått, og flere med rier... Er jo like spennende for hver morgen når jeg logger på [:D]
Skulle bare ønske at jeg var en av de som hadde fått nå så... Men men, den dagen kommer nok [;)]

Skal på UL i dag. Må sjekke veksten til den lille. Jordmor var litt bekymret for at den var stor i forrige uke. Skal bli kos å se lillegull igjen da. Skal ha med meg mamma i dag, har satt sambo til å bygge garasje til meg.. Må jo ha et sted å sette vogna?! [;)] [:D]

En varm klem til dere alle

Godmorgen alle skjønnheter[:)]

Nok en herlig dag til alle oss høygravide! Så deilig! (Selv om det blir mye skyggesitting her [8|], blir liksom litt for varmt nå!!)
Nå gikk det nettopp opp for meg at jeg kun har igjen en uke og tre dager til termin, så herlig [:D]. Begynner liksom å nærme seg for alvor nå! Var hos legen i går, og hun kjente etter om jeg var moden eller ikke....er nok ikke helt fødeklar ennå. Men det er helt greit, har ennå masse å ordne (skrudde sammen stellekommoden i går, så da er i hvertfall den i boks [:)])

Nå skal jeg på treff i Lillestrøm, det blir såååå koselig!!!!

Ha en super dag alle sammen [:D]

Hei, da er jeg tilbake fra JM, slimproppen min har gått.JIPPI, endelig et tegn på at noe er på gang snart, JM regna med at det kom til å skje noe idag eller imorra, hvis ikke har jeg fått time til ultralyd på først kommende fredag for å vurdere igang setting..Så hvertfall kan jeg håpe på å endelig være ferdig i løpet av helga hvertfall.

Jeg får sjokk hver gang jeg skrur på pcen..........[8|]
Dette her er jo helt sinnsykt!!!!!!!!!!!!!!
Ingen igjen etter 15 juli i dette tempoet her[;)]

ORIGINAL: Sofia86

Hvor lang tid på overtid setter de i gang fødselen?
Eller, hvor lenge kan man risikere å gå over??

HEi sofia86
JEg tror det er veldig forskjellig asså, jeghar jo fått  time til kanskje igang setting til fredag å da er jeg akkurat en uke på overtid... men det kommer ann på om de tror barnet er stort eller lite å sånne ting, jeg hadde en lang, tung fødsel sist å fikk en stor gutt, så er vel kanskje derfor jeg har fått time til sjekk såpass fort... For jeg har hørt om andre som ikke har blitt satt igang etter 14 dager engang!

Er du på ovetid eller?

ORIGINAL: Memme

Jeg får sjokk hver gang jeg skrur på pcen..........[8|]
Dette her er jo helt sinnsykt!!!!!!!!!!!!!!
Ingen igjen etter 15 juli i dette tempoet her[;)]

Noen etterslentrere blir det nok skal du se.. er noen som er heldige også kommer det noen på slutten  med samme flaksa som meg som må hoppe over i termin i august forumet...
Men håper alle får til tiden sin så de slipper å vente så....

Halloen alle sammen...Det va lite gang på skravletråden idag...E alle og føde eller??????Nå ska iallefall eg bestilla tid te modningsakkupunktur,kanskje det hjelpe på så eg iallefall sleppe å gå øve termin....Eg e der nik iallefall te slutten,he ikkje termin før 28 juli[:(][:(]Begynne å bli enormt slitsomt i denne varmen,beinane e nesten som bly..EG AU VIL HA BABYEN MIN NÅÅÅÅ SNART...Men ska ikkje sutra,tippe dei som he gått øve termin e mye mer utålmodige en meg[:)]

Neida, er faktisk ikke det. Termin 7, på fredag... Så jeg skal nok holde ut.
Siste ultralyd jeg var på i uke 34 var hun under gjennomsnittet så mest sannsynlig venter de vel i hvert fall to uker da tenker jeg!? [&:][&:]
Jaja, skal vel holde ut. Er fortsatt frisk og rask jeg!! [:)]

hei, jeg har et lite spml som jeg håper kansje noen av dere veit svaret på[:)] de siste dagene har det kjentes ut som om det er noe som strammer seg veldig rundt nederste delen av magen å ryggen, det holder en stund før det slipper, ganske ubehaglig i grunn. noen som har vært borti det??

Rier? Kynnere?

Ville vel vært ganske naturlig i såfall!!

Back
Topp