Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det 30% avslag på barneklær på babyshop og fri frakt i dag! Har du handlet på babyshop tilbudet?
Godt jeg sier i fra daVar ikke klar over det tilbudet engang jeg![]()
hihiHar ikke baby lenger jeg... Plutselig ble han jo en svær slamp uten at jeg sa meg enig!
Men jeg tenkte å shoppe litt klær på motehus![]()
Godt jeg sier i fra daJeg kjøpte noen klær tidligere denne uken men sitter jo å trykker kjøp nå
![]()
![]()

Jeg blir jo helt blind når det er tilbudTilbud er alltid greit![]()
Jeg blir jo helt blind når det er tilbudhar jo egentlig nok barneklær
![]()
hihihi..........................................................................................................nei.................det gjør nok ikke detBlir lett sånnOgså handler man så mye siden det er tilbud, dermed blir sluttsummen brått mye likevel
Får mye klær ja,men blir alt brukt
?
velger en str opp her jeg siden jeg ikke har noe særlig i str 74Hm... kansje jeg også må inn og titte.... Har jo egentlig fått streng beskjed om ikke å handle mer klær, men... kan jo se...![]()
hihihi..........................................................................................................nei.................det gjør nok ikke det![]()
Hehe... Ja, men jeg har en gutt på 4 som har hatt enormt mye tøy (ikke kjøpt så mye av det selv faktisk, men har bla.a. en mor som er helt gal etter barnetøy). Jeg har ubrukt guttetøy av mass liggende da han ikke har rukket å bruke alt (4 store flytteesker opp til 1 år og ganske mye videre oppover tom 4 år også). Og siden lille i magen også ser ut til å være en gutt har min samboer (rimelig berettiget sagt at det er NO-NO å køpe mere klær.....velger en str opp her jeg siden jeg ikke har noe særlig i str 74en unnskyldning på plass her gitt
![]()
Har nok det.....ahahaha da skjønner jeg greia
Men da har du jo kanskje masse spennende klær liggende i esker som du blir glad for å se, samtidig som lommeboka forblir like tykk!
![]()
Du har heldigvis litt tid igjenHar nok det.....Og gleder meg til å gå løs på de.... Men må vente til vi har fått ferdig loftet, for akkurat nå er det litt kaos her....
Så får vel vente en god mnd til....