Skravle torsdag =)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
er det torsdag alt? holdt på å skrive onsdag jeg nå.... :p

Ja,dagene flyr avgårde...Tiden går utrolig fort..Syntes det er deilig at Mina starter å bli større.
Hun ler og tuller dagen lang.Står stødig på bena mine (med støtte selvsagt :)),er utrolig kilen og vi bare koser oss :)

Sååå moro! :D

Tida går så alt for fort:-) Går og venter på at bestevenninna mi skal få bebisen sin, gleder meg til å se hennes lille jente:-) Akkurat nå sover lillemor, godt er det, synes hun sover alt for lite på dagtid.

Tida går så alt for fort:-) Går og venter på at bestevenninna mi skal få bebisen sin, gleder meg til å se hennes lille jente:-) Akkurat nå sover lillemor, godt er det, synes hun sover alt for lite på dagtid.
Så bra hun sover da!! :-)

Så bra hun sover da!! :)

Ja, lurer på om jeg må legge henne i senga si på dagtid, for hun forstyrres i vogga på stua tror jeg. Legger du gutten din inne på rommet hans eller sover han på stua under duppen?:-)

Tida går så alt for fort:) Går og venter på at bestevenninna mi skal få bebisen sin, gleder meg til å se hennes lille jente:) Akkurat nå sover lillemor, godt er det, synes hun sover alt for lite på dagtid.
å, det blir sikkert rart å se en nyfødt baby ved siden av "storbabyen" din, da ser man hvor utrolig stor de er nå i forhold til da de blei født. Synes jo Hermine er så lita enda, men så en 1 ukers gammel baby på helsestasjonen, og da så jeg hvor enorm snuppa mi er blitt :p

Ja, lurer på om jeg må legge henne i senga si på dagtid, for hun forstyrres i vogga på stua tror jeg. Legger du gutten din inne på rommet hans eller sover han på stua under duppen?:)
Hermine sover stort sett kun i vogna, men første luren sover hun på soverommet nå når hun våkner så tidlig. Kurven pakka vi vekk for en måned siden for hun fikk ikke sove i den lengre ;)

Hvis du legger henne på soverommet på dagtid anbefaler jeg å ha det lyst der inne så hun skiller mellom dag og natt ;) Hva med å legge henne i vogna inne? F.eks. i gangen eller på et rom hvor du kan ha det litt kjølig. Da kan du rugge henne i søvn, og hun får sove i fred! :)

Ja, helt utrolig. Dagene går så utrolig fort og greier omtrent ikke og holde følge:p Emmeth er en glad blidgutt og skravler og ler dagen lang:D<3 Idag skal jeg bare slappe av. Har støvsugd hele 1 og 2 etasjen, satt på klesvask, vasket badet og lagt på nytt sengetøy;) Nå sitter jeg og skravler med dere herlige frøkner og Emmeth sover søtt ute i vogna si. Heldigvis ikke mer enn -7 her idag og FULL sol, så det kan ikke bli bedre. Skal ut og gi fuglene mat etterpå også:)

å, det blir sikkert rart å se en nyfødt baby ved siden av "storbabyen" din, da ser man hvor utrolig stor de er nå i forhold til da de blei født. Synes jo Hermine er så lita enda, men så en 1 ukers gammel baby på helsestasjonen, og da så jeg hvor enorm snuppa mi er blitt :p

Hehe ja det kan jeg tenke meg:-) Jeg synes det er godt Anette ikke er så lita lenger, men skulle ønske at denne alderen hun er i nå varte bittelitt lenger:-) Venninna mi sin bebis skal også hete Hermine, vakkert navn:-)

Mhm, de små vokser utrolig fort:) Helt rart og tenke på de også har vært biiittesmå og nyfødt for ikke så altfor lenge siden:p

Hermine sover stort sett kun i vogna, men første luren sover hun på soverommet nå når hun våkner så tidlig. Kurven pakka vi vekk for en måned siden for hun fikk ikke sove i den lengre ;)

Hvis du legger henne på soverommet på dagtid anbefaler jeg å ha det lyst der inne så hun skiller mellom dag og natt ;) Hva med å legge henne i vogna inne? F.eks. i gangen eller på et rom hvor du kan ha det litt kjølig. Da kan du rugge henne i søvn, og hun får sove i fred! :)

Ja, jeg kunne prøvd å legge henne i vogna, det har vi inne på soverommet hennes også:-) Lest om det med lyset og sånn ja, derfor jeg var så skeptisk til å la henne sove duppen i senga si, det er jo der hun sover om natten:-)

sitter med frøken utålmodig på fanget og haler ut tida til hun skal sove, må vente til hun er helt ferdig så sover hun lengre ;) Minimum to timer fra forrige blund, så enda 10 minutt igjen før jeg kan legge henne :p

Synes dagene går så altfor fort, skulle visst ha blitt lengre her på ferie. Er så innmari deilig å ikke ha noe spesielt å ta seg til på dagene. Bare babykos, pumping og flaskevask :p

Hehe ja det kan jeg tenke meg:) Jeg synes det er godt Anette ikke er så lita lenger, men skulle ønske at denne alderen hun er i nå varte bittelitt lenger:) Venninna mi sin bebis skal også hete Hermine, vakkert navn:)
hehe, så gøy! Håper bare ikke det blir et sånt poppisnavn om få år :p

Ja, jeg kunne prøvd å legge henne i vogna, det har vi inne på soverommet hennes også:) Lest om det med lyset og sånn ja, derfor jeg var så skeptisk til å la henne sove duppen i senga si, det er jo der hun sover om natten:)
da er jo vogna på rommet ei god løsning ;)

sitter med frøken utålmodig på fanget og haler ut tida til hun skal sove, må vente til hun er helt ferdig så sover hun lengre ;) Minimum to timer fra forrige blund, så enda 10 minutt igjen før jeg kan legge henne :p

Synes dagene går så altfor fort, skulle visst ha blitt lengre her på ferie. Er så innmari deilig å ikke ha noe spesielt å ta seg til på dagene. Bare babykos, pumping og flaskevask :p

Det er godt med ferie ja:-)
Ja tror jeg skal prøve vogna på soverommet, må gå ned trappa med henne da, håper hun ikke våkner:-)

Tilbake fra tannlegen. Gikk bra, tannlegen skryter av meg - første gangene jeg var hos han gråt jeg jo med det samme jeg satte meg i stolen - nå blir jeg bare svett og klam i hendene.

Det er godt med ferie ja:)
Ja tror jeg skal prøve vogna på soverommet, må gå ned trappa med henne da, håper hun ikke våkner:)
du kan jo eventuelt forsøke å legge henne i vogna til neste lur ;)

Back
Topp