Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra hun sover da!!Tida går så alt for fortGår og venter på at bestevenninna mi skal få bebisen sin, gleder meg til å se hennes lille jente
Akkurat nå sover lillemor, godt er det, synes hun sover alt for lite på dagtid.
Så bra hun sover da!!![]()
å, det blir sikkert rart å se en nyfødt baby ved siden av "storbabyen" din, da ser man hvor utrolig stor de er nå i forhold til da de blei født. Synes jo Hermine er så lita enda, men så en 1 ukers gammel baby på helsestasjonen, og da så jeg hvor enorm snuppa mi er blittTida går så alt for fortGår og venter på at bestevenninna mi skal få bebisen sin, gleder meg til å se hennes lille jente
Akkurat nå sover lillemor, godt er det, synes hun sover alt for lite på dagtid.
Hermine sover stort sett kun i vogna, men første luren sover hun på soverommet nå når hun våkner så tidlig. Kurven pakka vi vekk for en måned siden for hun fikk ikke sove i den lengreJa, lurer på om jeg må legge henne i senga si på dagtid, for hun forstyrres i vogga på stua tror jeg. Legger du gutten din inne på rommet hans eller sover han på stua under duppen?![]()
å, det blir sikkert rart å se en nyfødt baby ved siden av "storbabyen" din, da ser man hvor utrolig stor de er nå i forhold til da de blei født. Synes jo Hermine er så lita enda, men så en 1 ukers gammel baby på helsestasjonen, og da så jeg hvor enorm snuppa mi er blitt![]()
å, det blir sikkert rart å se en nyfødt baby ved siden av "storbabyen" din, da ser man hvor utrolig stor de er nå i forhold til da de blei født. Synes jo Hermine er så lita enda, men så en 1 ukers gammel baby på helsestasjonen, og da så jeg hvor enorm snuppa mi er blitt![]()
Hermine sover stort sett kun i vogna, men første luren sover hun på soverommet nå når hun våkner så tidlig. Kurven pakka vi vekk for en måned siden for hun fikk ikke sove i den lengre
Hvis du legger henne på soverommet på dagtid anbefaler jeg å ha det lyst der inne så hun skiller mellom dag og nattHva med å legge henne i vogna inne? F.eks. i gangen eller på et rom hvor du kan ha det litt kjølig. Da kan du rugge henne i søvn, og hun får sove i fred!
![]()
hehe, så gøy! Håper bare ikke det blir et sånt poppisnavn om få årHehe ja det kan jeg tenke megJeg synes det er godt Anette ikke er så lita lenger, men skulle ønske at denne alderen hun er i nå varte bittelitt lenger
Venninna mi sin bebis skal også hete Hermine, vakkert navn
![]()
Mhm, de små vokser utrolig fortHelt rart og tenke på de også har vært biiittesmå og nyfødt for ikke så altfor lenge siden
![]()
da er jo vogna på rommet ei god løsningJa, jeg kunne prøvd å legge henne i vogna, det har vi inne på soverommet hennes ogsåLest om det med lyset og sånn ja, derfor jeg var så skeptisk til å la henne sove duppen i senga si, det er jo der hun sover om natten
![]()
sitter med frøken utålmodig på fanget og haler ut tida til hun skal sove, må vente til hun er helt ferdig så sover hun lengreMinimum to timer fra forrige blund, så enda 10 minutt igjen før jeg kan legge henne
Synes dagene går så altfor fort, skulle visst ha blitt lengre her på ferie. Er så innmari deilig å ikke ha noe spesielt å ta seg til på dagene. Bare babykos, pumping og flaskevask![]()
du kan jo eventuelt forsøke å legge henne i vogna til neste lurDet er godt med ferie ja
Ja tror jeg skal prøve vogna på soverommet, må gå ned trappa med henne da, håper hun ikke våkner![]()
du kan jo eventuelt forsøke å legge henne i vogna til neste lur![]()