Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnineT
ORIGINAL: Tuttelure
[:)] takk, det på Brøttum?
Åh, hehe nei. Så på et i Saksumsdal jeg.
[:)] takk, det på Brøttum?
Åh, hehe nei. Så på et i Saksumsdal jeg.
var i saksumsdalen fredag. Der skal vi IKKE bo! he he langt oppi der og huset var ikke helt som forventa. Tror vi var de eneste på visning. ingen bud inne enda..
Å, såpass ja, hehe. =)
Så jo så fint ut.
Men sikkert litt øde[:)]
Koselig med babysang da!
Takk for det, går nok over snart[:)]
ORIGINAL: almara
Koselig med babysang da!
Ja, kjempekoselig. Og presten er skikkelig ungdommelig og flink, den samme som dopte henne- Sunniva Gylver heter hun, virkelig noe for seg selv. Hun har rasta- haar og kom inn i kirka rett foer daapen i skinnbukse og med piercing og greier, de eldste i familien trodde jo ikke det de saa (men hun hadde paa ei t-skjorte som det stod "prest" paa, saa det var jo ikke til aa ta feil av...: ) Og selv om de ble litt overrasket, likte de henne godt de ogsaa
Hehe, høres ut som en kul prest!
(men du? hvorfor har du ikke æ ø og å??)
ORIGINAL: Leatroll
Koselig med babysang da!
Ja, kjempekoselig. Og presten er skikkelig ungdommelig og flink, den samme som dopte henne- Sunniva Gylver heter hun, virkelig noe for seg selv. Hun har rasta- haar og kom inn i kirka rett foer daapen i skinnbukse og med piercing og greier, de eldste i familien trodde jo ikke det de saa (men hun hadde paa ei t-skjorte som det stod "prest" paa, saa det var jo ikke til aa ta feil av...: ) Og selv om de ble litt overrasket, likte de henne godt de ogsaa
Det må da være hun som var masse på tv for noen år tilbake..Hadde hun eget program tro? Husker ikke sammenhengen men hun er da ganske "kjent"?
Hehe, høres ut som en kul prest!
(men du? hvorfor har du ikke æ ø og å??)
Ja, det hadde jeg faktisk tenkt aa forklare her en dag... Jeg bruker pc-en til mannen min kjopt i Spania (han er spansk) fordi min egen slo seg vrang her en dag, og jeg har enda ikke faatt ordnet det.. det vil si, jeg dro paa el-kjop, der fant de ut at det var krypstroem, men de brukte et annet adapter i butikken, og naar jeg kom hjem viste det seg at det var adapteret mitt det var noe feil med.. har ikke orket aa dra dit igjen.. men maa gjoere det snart, utrolig irriterende dette...
Hehe, sikkert tungvindt å skrive med da[8D]
Ja, skikkelig kjedelig! GRATULERER med ringene, forresten! :)
Hentet ringene i dag! Deilig å få de på!