~Skravle Tirsdag~

Wiilma

Elsker forumet
hei hei Damer =)

Hva skal dere for noe spennende i dag da?
her skal vi ta rs-vaksinen. så har jeg trent litt i dag. ellers skal jeg gå en lang tur med bw nå som det er så mye sol [:D]

Hei[:)] Har planer om å sove litt når lille sover - å gå en lang tur[;)] i ettermiddag skal vi på visning[:)] (woops var sikre på at det var i morgen vi, men den 24. er jo i dag, flaks jg dobbeltsjekka!!) Gleder meg[:)] i kveld er den store tv-kvelden[:)]

AnineT: god bedring - kos dere på svømming
SiljeogBjørnWilliam: tvi tvi m vaksine

Hei hei

Her skjer det lite, men er nydelig vær så blir nok en trilletur etterhvert..

Har prøvd å vaske og rydde litt her hjemme, men Andrea har ikke så veldig lyst til at mammaen skal gjøre husarbeid idag [;)]

[:)] takk, det på Brøttum?

ORIGINAL: AnineT

ORIGINAL: Tuttelure

Åh, hehe nei. Så på et i Saksumsdal jeg.

var i saksumsdalen fredag. Der skal vi IKKE bo! he he langt oppi der og huset var ikke helt som forventa. Tror vi var de eneste på visning. ingen bud inne enda..

Hei jenter [:)]

Akkurat nå ligger Tuva ute i vogna og sover og jeg har bare satt på en maskin klær og rydda litt. Vurderer å ta meg en liten power nap [8D]
Tuva er begynt å bli så flink om natta nå at jeg tror vi skal flytte henne på eget rom snart. [8|][:)] Blir spennende.

heisann[:D]

jeg ska slappe av, kose litt[:D], og gjøre litt husarb før vi skal på utstilling med barnehagen kl 14. så er det idrettskole seinere m storegogutten[:D][:D] leander skal kose litt m mormor da[:)]

nei æsj en uteligger i hagen [&:] vi bor langs e134 så er veldig traffikert vei, mange som hiver søppel i hagen vår. han gikk og plukket det opp[&:]

har dere mange varmegrader ute nå? her er det 7 litt kaldere i dag enn hva det har vært

hei hei :)

her blir det ikkje gjort så mye på dagen... Benjamin er så aktiv og ruller rundt i vegger og alt, så eg må passe på.. :P skal vaske når sambo kommer hjem fra jobb :)

så blir det en tur til mormor og morfar (foreldrene mine) i kveld :)
+prøve desperat å finne igjen kodene til skattegreiene :P

Åh, hehe nei. Så på et i Saksumsdal jeg.

var i saksumsdalen fredag. Der skal vi IKKE bo! he he langt oppi der og huset var ikke helt som forventa. Tror vi var de eneste på visning. ingen bud inne enda..

Å, såpass ja, hehe. =)
Så jo så fint ut.
Men sikkert litt øde[:)]

vi passerte to ferister.. tenkte på elg og bjørn og det som er jeg[8|] hehe.. veldig "hjemmegjort" og forøvrig...

såpass ja[:)] vil ha litt mer nabolag og gitt...

Vi la oss kl. 21.15 i gaar, snuppelura og jeg, var kjempetroette etter daapen enda begge to...: ) Om litt skal vi paa babysang med ei fra barselgruppa, gleder meg. Vaert paa det et par ganger foer, og hun elsker det:)
Ha en fin dag videre alle sammen, og god bedring Anine T!

Silje: den rs-vaksina hores ikke dum ut. Det var kanskje rs som slo ut lillejenta her i januar, da hun maatte paa sykehus... Ekle greier

Koselig med babysang da!
Takk for det, går nok over snart[:)]

Ja, kjempekoselig. Og presten er skikkelig ungdommelig og flink, den samme som dopte henne- Sunniva Gylver heter hun, virkelig noe for seg selv. Hun har rasta- haar og kom inn i kirka rett foer daapen i skinnbukse og med piercing og greier, de eldste i familien trodde jo ikke det de saa (men hun hadde paa ei t-skjorte som det stod "prest" paa, saa det var jo ikke til aa ta feil av...: ) Og selv om de ble litt overrasket, likte de henne godt de ogsaa

ORIGINAL: almara

Koselig med babysang da!

Ja, kjempekoselig. Og presten er skikkelig ungdommelig og flink, den samme som dopte henne- Sunniva Gylver heter hun, virkelig noe for seg selv. Hun har rasta- haar og kom inn i kirka rett foer daapen i skinnbukse og med piercing og greier, de eldste i familien trodde jo ikke det de saa (men hun hadde paa ei t-skjorte som det stod "prest" paa, saa det var jo ikke til aa ta feil av...: ) Og selv om de ble litt overrasket, likte de henne godt de ogsaa

Det må da være hun som var masse på tv for noen år tilbake..Hadde hun eget program tro? Husker ikke sammenhengen men hun er da ganske "kjent"?

Hehe, høres ut som en kul prest!
(men du? hvorfor har du ikke æ ø og å??)

Ja, det hadde jeg faktisk tenkt aa forklare her en dag... Jeg bruker pc-en til mannen min kjopt i Spania (han er spansk) fordi min egen slo seg vrang her en dag, og jeg har enda ikke faatt ordnet det.. det vil si, jeg dro paa el-kjop, der fant de ut at det var krypstroem, men de brukte et annet adapter i butikken, og naar jeg kom hjem viste det seg at det var adapteret mitt det var noe feil med.. har ikke orket aa dra dit igjen.. men maa gjoere det snart, utrolig irriterende dette...

ORIGINAL: Leatroll

Koselig med babysang da!

Det må da være hun som var masse på tv for noen år tilbake..Hadde hun eget program tro? Husker ikke sammenhengen men hun er da ganske "kjent"?

Ja, det er henne[:)]

Hehe, høres ut som en kul prest!
(men du? hvorfor har du ikke æ ø og å??)

Ja, det hadde jeg faktisk tenkt aa forklare her en dag... Jeg bruker pc-en til mannen min kjopt i Spania (han er spansk) fordi min egen slo seg vrang her en dag, og jeg har enda ikke faatt ordnet det.. det vil si, jeg dro paa el-kjop, der fant de ut at det var krypstroem, men de brukte et annet adapter i butikken, og naar jeg kom hjem viste det seg at det var adapteret mitt det var noe feil med.. har ikke orket aa dra dit igjen.. men maa gjoere det snart, utrolig irriterende dette...

Hehe, sikkert tungvindt å skrive med da[8D]

Ja, skikkelig kjedelig! GRATULERER med ringene, forresten! :)

Hentet ringene i dag! Deilig å få de på!

Idag har vi vært på kafe for unge mødre i sandnes. Så har vi handlet litt. Klær til meg og lue og leker til Kjetil. Så nå skal vi spise middag før pappan kommer:)

i dag har vi gjort litt husarbeid,så har jeg vært hos legen en tur..så har vi netopp komt hjem etter en god lapskaus-middag hos mammen min[:D]så nå blir det vel bare sløving frem til hotell cæsar,silent library og sannhetens øyeblikk[:)]håper også at mo i brøstet kommer i dag,har jo bare vært fotball i stedet i det siste[>:]

Back
Topp