skravle-tirsdag

Tutta

Elsker forumet
termin i dag, vil ha babyen ut NÅ. går mot igangsetting her om en liten uke, hvis snuppa ikke kommer før. var ikke spes. moden i går, ikke noe mer enn før (dvs. helt ok.) så burde kanskje ikke forvente fødsel de første dagene. har blitt satt i gang før, ingen super-positiv opplevelse så ville helst sluppet det denne gangen.
nå er det kaffi og litt husarbeid før jordmortime og akupunktur seinere i dag. ellers lite planer...kjenner jeg er kjempetrøtt så skal bli en rolig ettermiddag. pakke inn siste rest av julegaver, mangler kun et par så er de klare... helt topp dt!

dere da?

Her så koser æ mæ med en kopp te, før kontroll hos legen, så blir det og ha med seg shnuppa på siste julegave handling idag, for så å pynte pepperkakene vi har laga :)
Håper også og få skjekket åpning pga lekkasje..
Ellers blir det en slapptirsdag uten store planer :)

Gratulere med termindag! Her er det bare 37+0 gitt, så en stund igjen.
Forstår godt at du begynner å bli utålmodig nå ja. Skal krysse fingrene for at du slipper å bli satt i gang :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er 37+2, så jeg har jo også en stund igjen, håper vel egentlig at lille holder seg inne til over nyttår:-)
I dag har jeg bakt, kakemenn og pepperkaker, lurte på om jeg skulle lagd noen brente mandler også, men etter 2,5 time med å stå å kjevle og stikke ut figurer, blir det heller en time på sofaen før jeg starter på middagen:)

♡ appen ♡

Håper du får ønske oppfylt å slipper i gang setting da! :)
De sier ikke tenk på det så skjer det! Men vanskelig å ikke tenke på det!!! Hehe :P

var hos "min" jordmor idag, snakka litt om sykehustimen i går og at jeg var pittelitt skuffa over ingen fremgang på modninga fra hun sjekka for 1 1/2 uke siden. hun syns det var litt rart at status var omtrent "mindre moden" jeg sa at jeg omtrent ikke kjente at noen var oppi der i går (:);)), så hun ville gjerne røske litt. stor glede for meg; mye mykere og kortere livmorhals, åpen for 2 gode cm og hun kjente godt på hodet... JUHU. små ting, store gleder for en høygravid som er timer unna overtid:p:D:) jammen forskjell fra person til person på undersøkelser. så nå har jeg litt mer håp på at det skal gå i gang en dag selv;)

Håper du føder snart Tutta!

Jeg har vært på Ikea i dag jeg, skulle kjøpe babyseng - men det var tomt for den jeg skulle ha gitt!! Så må resie tilbake en annen gang(heldigvis bor vi nærme...). Fikk med meg en go del annet hjem da - så nå skal jeg rydde og organisere her hjemme. Begynner i gangen og jobber meg innover!!
Så fødselen min kan godt drøye en uke i alle fall, så jeg får gjort litt...

Lykke til Tutta! Håper du føder snart! Jeg har også termin idag men sitter her og ammer min 12 dager gamle jente. Koselig :) gjør ikke noe om jeg ikke fikk gjort alt jeg liksom skulle før fødsel ;)

Jeg er 39 + 4, termin nærmer seg med stormskritt. Har vært å handla litt ull og nå syr vi putetrekk :) Kos:) Ellers blir det avslapning og Farmen senere :)

er i dag 40 + 5 i dag og ingen tegn til fødsel enda, skal på overtidskontroll neste mandag, håper selvfølgelig at fødselen starter av seg selv, men har på følelsen at den kommer til og bli i gang satt :/ gleder meg sånn til og få se jenta i magen :)

er i dag 40 + 5 i dag og ingen tegn til fødsel enda, skal på overtidskontroll neste mandag, håper selvfølgelig at fødselen starter av seg selv, men har på følelsen at den kommer til og bli i gang satt :/ gleder meg sånn til og få se jenta i magen :)
DA er det virkelig lov å begynne å bli utålmodig. Fødte av meg selv på 40+6 forrige gang slår det meg nå. Så jeg skal krysse fingrene for at du hermer ;)

Back
Topp