skravle syk

LindaMamma'n

Forelsket i forumet
Hei [:)] bare lyst til snakke litt. noen som har noe på hjerte som di vil dele med meg? Hehe, kjeder meg å tenkte jeg skulle bli kjent med noen da[:-] hvor kommer dere fra foreksempel?[:)] fortell litt om dere selv[:D] 
 lurer litt på hvem alle er, nysjerrig[:-]

jeg er nå her... kan sikkert prate litt vettu[:)] senga frister ikke enda[:D]

er 22 år, blir 23 i sep. er alenemamma for andrea på 5 måneder(i dag) og bor i trheim..

hva med deg da? og hvorfor har ikke du funnet senga?[:D]

Hehe, nei jeg har ikke klart det enda. Skal på jobbintervju imårgen så jeg tror det er derfor[:@] men det går nok bra. Jeg er en prøver og er fra Otta men har flyttet til lillehammer[:D] Har du barn fra før du eller??[:D] håper du er våken enda da.. hehe[:-]

hehe, er våken enda ja.. hører senga roper på meg men[:D][:D]

hvor leng har du vært prøver da? har du vært innpå "før svangerskepet" forumet da?

oj, så spennende med jobbintervju da!! skjønner at du er spent da jah.. hvilken jobb er det da?[:)] uansett, masse lykke til[:)]

ja det er spennende. [:D] Jeg har ikke vet prøver så veldi leng, men føles lenge nok. nei der har jeg ikke vert inne.. får vel kansje ta meg en tur inn dit da[:-] ja ligger i sengen jeg nå, skal opp til kl 8[:(] hmm.

klokka 8 ja.. ikke lenge til![8D] tror jeg går å finner senga jeg også gitt!! skal sikkert opp om ikke alt for lenge!![:D] god "natt"[:)]

God natt ja[:)] Vi snakkes sikkert inne her igjenn en dag[:D] Ha en fin dag i mårra[:)] Natti natt[:-]

Natta ja, sov godt og drømm søtt. Snakkes sikkert innpå her en an dag. Ha en fin dag i mårra.. Natti natt[:D]

God morgen!
Jeg er 30 aaar og kommer fra nes i akershus og venter min f;rstef;dte.
Ei lita prinsesse[:D]

Back
Topp