Skravle skravle onsdag 2. august

Love4two

Forumet er livet
Heisann juli-mammaer [:D]

Hvordan har natten vært for store og små?
Her har det vært litt av en natt. Thea sovnet tilslutt, utrolig men sant, ved 02.30 tiden. da hadde hun vært våken siden 21.30. Hun klarte ikke slå seg til ro, og sovnet ved flasken flere ganger så da våknet hun igjen noen minutter senere og ville ha mat [&:]
Jaja dette går seg vel til [:)]

Hva er deres plan for dagen?
Vi skal til legen i dag. Ringte og fikk time nå. Thea har hatt puss u øyet siden fødselen og fikk noen øyedråper for 14 dager siden. Det har ikke blitt noe bedre. På HS i går mente hun at Thea kanskje var forkjølet, siden hun også er tett i nesa. Huff lille venn! Og jeg skal endelig få sjekket opp om jeg har trøske. Skal brette frem puppene forran en manllig lege, min kvinnelige fastlege har ferie så jeg gruer meg litt må jeg innrømme.

Der våknet Thea, så jeg får sjekke henne.
Ha en fiiiin dag alle sammen.

Halloen....
Vi har hatt en fin natt i natt, Rikke ville puppe i 4 tiden og sov igjen til 7.  Helt perfekt...  Nå ligger hun på skinnet sitt i sin fine kjole... Har fått en søt liten hvit en fra h&m med korssting....

I dag skal vi ta livet med ro.. Kose oss!!! 

Vi har hatt ei ganske så bra natt i natt- gikk bortimot 4 timer mellom foringene og han sovna stort sett med en gang han ble putta i senga [:D]
Hadde tenkt oss på shopping i dag,men det pøsregner så det frister ikke så mye å gå ut..

Min vesle,vakre gutt begynner å bli stor!- det er helt på grensa til at vi må opp en bleiestørrelse, newborn begynner å bli snaut gitt [:D][:D] kanskje ikke så rart når han legger på seg 3-400 gram hver uke!! Næringsvett har han i hvert fall [:D][:D]

her har vi kjøpt 2 pakker newborn pakker som skal være de siste og en pakke med størrelsen større som vi skal prøve når newbornpakken er tom.....

Forresten hvilken bleietype bruker dere?  Vi har blitt liberofans.... Pampers sine har ikke falt i smak da *skiten* kryper oppover ryggen...  Har hatt flere uhell med de (fikk en pakke i gave)

Vi er også liberofans. Fikk en del gratis pampersbleier (bl.a i apotekpakka)- har brukt en av dem, det var lo på rumpa til lillegutt da jeg tok den av igjen,så da droppa vi det!!!

Hvor mye veier Rikke?

Heisann!
Natten i natt har vært helt grei..
Jeg lå våken en time å hørte på at Adrian trøkket..-og så etter en time våknet han og skulle ha mat..Men sov helt til 8 før han skulle ha mat igjen, og så sov vi helt til kl 12!![:-]  Sov godt gitt!!

nå har han fått mat, og kosa seg litt, så nå sover han igjen..
Hvor lenge er barna deres våkne om gangen??mellom måltider og søvn??

Vi er pampersfan vi da...har ikke hatt noe problemer med de i det hele tatt, uten om at han tisser litt utenfor, men det er nok mammaen sin feil..-siden jeg glemmer å legge tissen hans ned innimellom...[&:]

Ikke sikker på hva Rikke veier i dag, men hadde god oppgang (3590) for snart 2 uker siden... Da var HS på besøk... Kan gå å veie, men har ikke gjort det... Skal på kontroll neste uke...  Merker hun har vokst da.. Og siden hun var over 3500 sist har vi tatt bleier som går fra 3500 og oppover....

Thea var vist ikke forkjølet hun. Måtte ta en tur til legen, og der sa legen at det bare var tette tårekanaler, og dette måtte jeg bare ha tålmodighet med for dette vil kunne komme og gå.

Her bruker vi Libero. Jeg har prøvd pampers, men liker de liksom ikke. Har ingen annen grunn enn at jeg synes mer om Libero. De brukte det merket på A-Hus, så kan hende det bare er noe jeg tror, at de velger Libero forde den er best

Back
Topp