*Skravle så masse dere klarer døgnet* er over! Info!

J

Janet

Guest
Da er klokken tippet 12.00, jeg er imponert over all aktiviteten her. Dette er GØY :)

Har dere det GØY?

Vinnere av ekstra lodd til trekningen publiseres kl.20.30 i kveld på forumet, legger inn info i alle termingruppene.

NB. Alle gruppene har også produsert over kravet som er 100 innlegg det siste døgnet, derfor er alle de samme som stod på listen i går med videre i dag. Nå kan dere slappe litt av damer og gi dere selv en velfortjent klapp på skulderen, det har dere fortjent. (Men ikke slapp for mye av, dere må skrive 100 innlegg i døgnet... ;-) )

Jeg lurer også på hva dere synes om at vi kanskje burde latt "Topp 4" neste gang få lov til å få et ekstra lodd til trekningen i stedet for Topp 3. Det var flere av gruppene her som hadde vokst seg "større" enn jeg var klar over, derfor kan det kanskje føles litt urettferdig ut for de minste gruppene, da de ikke har like store sjangser til å skaffe seg et ekstra lodd.

Evnt. kan vi ved neste skravledøgn si at det er høyest snitt pr. påmeldte bruker som avgjør hvem som er på Topp 3?

Hva mener dere? Kom gjerne med innspill!
 
Det høres ut som en super plan!
Eventuelt at dere åpner opp for muligheten til å sette virus på de store gruppene. :D

BVforum via HTC
 
Synes snitt er det som er absolutt mest rettferdig! Da vil de store gruppene måtte jobbe litt også, og ikke bare surfe på at de er mange:)
 
Back
Topp