S silha Forelsket i forumet 10 Jan 2013 #21 Angelica2010 skrev: Haha, jeg ble overraskede lykkelig av å være på sjette plass LOL Klikk for å utvide … Ja det så jeg også men det er jo ikke rart. Du er jo så flink til å skravle kjempe bra! Da blir det mye liv her inne Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Angelica2010 skrev: Haha, jeg ble overraskede lykkelig av å være på sjette plass LOL Klikk for å utvide … Ja det så jeg også men det er jo ikke rart. Du er jo så flink til å skravle kjempe bra! Da blir det mye liv her inne Sent from my GT-I9100 using BV Forum
H hemmeligennsålenge September 2013 <3 10 Jan 2013 #23 silha skrev: Ja det så jeg også men det er jo ikke rart. Du er jo så flink til å skravle kjempe bra! Da blir det mye liv her inne Sent from my GT-I9100 using BV Forum Klikk for å utvide … Nå når jeg skulle innpå igjen så fikk jeg helt panikk for alt var borte!!!! hvorfor??? fordi jeg ikke var pålogget hehehehe
silha skrev: Ja det så jeg også men det er jo ikke rart. Du er jo så flink til å skravle kjempe bra! Da blir det mye liv her inne Sent from my GT-I9100 using BV Forum Klikk for å utvide … Nå når jeg skulle innpå igjen så fikk jeg helt panikk for alt var borte!!!! hvorfor??? fordi jeg ikke var pålogget hehehehe