skravle 9 april

iris29

Forelsket i forumet
god morgen jenter.. da har vi kommet til 9 april, og det første jeg så når jeg gikk inn var ny fødsel [:D] gratulere så mye 2ivente.

siste dagen i påsken, så nå skal vi ha en skikkelig god frokost[:)]

hei og hopp alle sammen.. nå har jeg kommet hjem fra påskeferie.
har hatt det kjempe fint og vi har kost oss masse[:)]
meeeeeeeen det er godt å være hjemme igjen.. ble skikkelig sliten og di kynnerne er så sterke og ryggen verker så det var godt å komme hjem til min egen seng og hus.. skal heldigvis til jordmor på onsdag.. det blir godt å se fremgangen..  ellers ser jeg st det har skjedd saker og ting her..
ja gratulerer så masse til 2ivente[;)][;)]endelig kom gutta hennes.. så flink og tolmodig hun har vært![;)]
ja og vi nærmer oss slutten....GLEDER MEG,GLEDER MEG,GLEDER MEG...[:D][:D][:D]
NÅ ER DET SNART VÅR TUR JENTER[:)][:D] JIPPI[:D]
godt å være tilbake og nå er jeg bare spent på hvem neste mann ut er.. hihi[:D]

Ja det var en god nyhet!!! Og vi kommer alle etter en snart til å føde!!!

Jeg er veldig delt jeg, noen ganger vil jeg ha ut lille nurk, mens andre ganger skal den bare bli der inne!!! Men jeg blir nok klar når ungen endelig banker på å vil ut!!!

Om noen få dager er jeg offisielt høygravid... HMMM ikke så stor forskjell fra å være gravid syns jeg da... Kjenner ikke at det er spes annerledes, det er jo blitt tyngre for hver uke de siste ukene, men sånn skal det jo være...

Våkna forøvrig opp til 20-30 cm snø på verandagelenderet... Legger ut bilde i en annen tråd... Vil ikke ha mer vinter nå... Har snødd her jevnt i mange dager nå.. Får håpe det blir mildvær igjen!!!

God morgen jenter!

Uff, ikke noe moro å våkne til så mye snø når man har innstillt seg på våren.
Hadde dette vært juleaften hadde man jo hoppet av glede for en hvit jul...

Fødsel ja...
Noen som er heldig med å ha den overstått.
Jeg VIL IKKE!!![:D]

Åh lillepooh!!!

Beklager at jeg ikke sendte deg mld på forrige lørdag, det blei lissom ikke til at jeg satte meg på en cafe, jeg gikk rundt hele dagen.. Ikke lurt, men jeg gjorde det for det...

Jeg våknet til den gode nyheten om 2ivente idag, det var veldig koselig å våkne til (kjæresten hadde vært inne og sjekket- søte gutten min). Gratulerer så masse til henne!!

Selv kjenner jeg at lilleknøtt ligger langt ned nå, derfor lurer jeg på om noen av dere kan fortelle meg hvordan det føles ut når barnet fester seg eller har festet seg??

Hei på dere!! Nå baker jeg Pastellas verdens beste, fuktige sjokoladekake for andre gang. Den var så driiiiitgod! hele familien elsker den! Skal i 20 årsdag til søstra i dag, så da blir den vel poppis tenker jeg!![:D]

Så moro at dere liker den!!!

Elsker den jeg å!!! Lenge siden jeg har baka den nå, men...

Bor du i nærheten catrine???

Syns jeg lukter stekt kake, den lukter jo så nydeli å!!!

Kanskje jeg må til å bake litt jeg å... mmmmmm

det hørtes veldig godt ud.. eg og vil.. kan eg og få oppskrift??[:D]

ORIGINAL: iris25

det hørtes veldig godt ud.. eg og vil.. kan eg og få oppskrift??[:D]

Ja, får vann i munnen her jeg sitter.. en oppskrift hadde vært kjekt!! Har mer lyst å bake enn å lese til eksamen!!![8D][8D]

Tror dere kommer til å føde noenlunde som deres mødre? Da tenker jeg på før tiden/etter tiden ettersom mødrene deres gjorde.Min mor fødte før med meg og søster, så jeg lurer på om jeg kommer til å gjøre det samme... Noen som aner?

Aner ikke egentlig...men tror det er veldig individuelt, det er bare rene tilfeldigheter hvis en opplever det på samme måte som sin mamma...Men det er bare noe jeg tror da [:)]

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Tror dere kommer til å føde noenlunde som deres mødre? Da tenker jeg på før tiden/etter tiden ettersom mødrene deres gjorde.Min mor fødte før med meg og søster, så jeg lurer på om jeg kommer til å gjøre det samme... Noen som aner?

Jeg tror jeg kommer til å føde før tiden egentlig, for det gjorde moren min med meg og med begge brødrene mine. En lege jeg var hos, sa at det kan være litt "arvelig" å føde før tiden... Men ikke alltid at det stemmer.

tror det er litt tilfeldig jeg.. [:)]

ORIGINAL: Pastella

Bor du i nærheten catrine???

Syns jeg lukter stekt kake, den lukter jo så nydeli å!!!

Kanskje jeg må til å bake litt jeg å... mmmmmm

hehe, det er vel et stykke fra Levanger og opp til Tromsø, men du har rett, det luktet himmelsk!![:D]

Jeg våknet til den gode nyheten om 2ivente idag, det var veldig koselig å våkne til (kjæresten hadde vært inne og sjekket- søte gutten min). Gratulerer så masse til henne!!

Selv kjenner jeg at lilleknøtt ligger langt ned nå, derfor lurer jeg på om noen av dere kan fortelle meg hvordan det føles ut når barnet fester seg eller har festet seg??

Dette vet jeg ingenting om, for legen mente at H-T ikke hadde lagt seg med hodet ned,
eller festet seg eller noe, så det var en stund til jeg skulle føde da vi var hos ham den
formiddagen før vi dro på shopping, og tilslutt kranglet oss inn på ullevål for så føde neste
morgen TIDLIG... Ja, jeg fikk beskjed av lege og sykehus om at det var en god stund til
denne ungen ville ut, men jeg er glad vi kranglet oss til å få komme inn, ellers hadde det
blitt forferdelig slitsomt hjemme den natten...[:D]

ORIGINAL: Pastella

Åh lillepooh!!!

Beklager at jeg ikke sendte deg mld på forrige lørdag, det blei lissom ikke til at jeg satte meg på en cafe, jeg gikk rundt hele dagen.. Ikke lurt, men jeg gjorde det for det...

Mest sannsynlig så fartet nok vi også rundt, så det går bra.[;)] Selv om det selvfølgelig hadde
vært hyggelig å treffe deg... Tror det var da vi var på konsert på Gran, faktisk. I deilig vårsol.

quote:

Tror dere kommer til å føde noenlunde som deres mødre? Da tenker jeg på før tiden/etter tiden ettersom mødrene deres gjorde.Min mor fødte før med meg og søster, så jeg lurer på om jeg kommer til å gjøre det samme... Noen som aner?

[hr]

jeg fødte akkurat sånn som mamma.. brukte like lang tid og fødte for tidlig..det er nok induviduelt fra person til person.. så hvis jeg føder sånn som mamma igjen så går det enda fortere og ca på en og en halv time.. håper jeg får litt lenger tid på meg så jeg rekker frem til sykehuset[8|] hehe...[;)]
det blir spennende å se[:)]

Back
Topp