Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07
Tror dere kommer til å føde noenlunde som deres mødre? Da tenker jeg på før tiden/etter tiden ettersom mødrene deres gjorde.Min mor fødte før med meg og søster, så jeg lurer på om jeg kommer til å gjøre det samme... Noen som aner?
ORIGINAL: Pastella
Bor du i nærheten catrine???
Syns jeg lukter stekt kake, den lukter jo så nydeli å!!!
Kanskje jeg må til å bake litt jeg å... mmmmmm
Jeg våknet til den gode nyheten om 2ivente idag, det var veldig koselig å våkne til (kjæresten hadde vært inne og sjekket- søte gutten min). Gratulerer så masse til henne!!
Selv kjenner jeg at lilleknøtt ligger langt ned nå, derfor lurer jeg på om noen av dere kan fortelle meg hvordan det føles ut når barnet fester seg eller har festet seg??
ORIGINAL: Pastella
Åh lillepooh!!!
Beklager at jeg ikke sendte deg mld på forrige lørdag, det blei lissom ikke til at jeg satte meg på en cafe, jeg gikk rundt hele dagen.. Ikke lurt, men jeg gjorde det for det...
quote:
Tror dere kommer til å føde noenlunde som deres mødre? Da tenker jeg på før tiden/etter tiden ettersom mødrene deres gjorde.Min mor fødte før med meg og søster, så jeg lurer på om jeg kommer til å gjøre det samme... Noen som aner?
[hr]