Skravle 60 km i oktober

Et lite teit spørsmål.
Det som teller her er aktivitet utenom vanlig dagligdags aktivitet.
Det vil si når jeg går litt over 1 km til barnehagen etter jobb så teller ikke det.
Men vil det telle dersom jeg skal i møte mens jeg er på jobb og velger å gå istedenfor å ta bilen?
 
Et lite teit spørsmål.
Det som teller her er aktivitet utenom vanlig dagligdags aktivitet.
Det vil si når jeg går litt over 1 km til barnehagen etter jobb så teller ikke det.
Men vil det telle dersom jeg skal i møte mens jeg er på jobb og velger å gå istedenfor å ta bilen?

Ja, noen ganger kjenner jeg også på litt forvirring rundt dette. Jeg har et par ganger gått av bussen to holde plasser for tidlig for å få meg en gåtur. Har da gått raskt som på trimturene mine, så har regnet med disse km'erne. Tenker det blir likt som når du bevist dropper bilen for å gå. Da er du jo trim.
 
Ja, noen ganger kjenner jeg også på litt forvirring rundt dette. Jeg har et par ganger gått av bussen to holde plasser for tidlig for å få meg en gåtur. Har da gått raskt som på trimturene mine, så har regnet med disse km'erne. Tenker det blir likt som når du bevist dropper bilen for å gå. Da er du jo trim.
Da sier vi det.
Ble 2,3 km
 
Tror det blir vanskelig med særlig mye tur/trim i helgen så har sagt hjemme at jeg må ut en tur i kveld også:yuck:
 
Da ble det 8 km i kveld og HURRA for 90 km i oktober. Om jeg skulle få tid til noe mer, blir det bonus.
 
Innså jeg ville få til en kjapp tur ut og litt styrke før det brakte løs i heimen, så ble 2 km småjogg!!!!!! Og 30 min styrke på armer, mage og rygg
 
Back
Topp