Skravle 26.August

Annic73

Gift med forumet
Sitt å vurdere om sænga ska få besøk av mæ no....
Håpe på ei rolig natt...[:)]

I natt har Thea vært urolig, men hun surkler fortsatt og er nok litt sår i halsen. Da er det jo ikke rart. Blir en rolig dag her. Skal kanskje til svigers[:)]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Normal natt...Men jeg trodde min samboer skulle stå opp med Heidi siden han har begynt med pappaperm men han sover i senga si han

I dag har vi regnbyger men har lyst å strekke litt på beina mine jeg..Så det blir sikkert en tur ut etter at hun har sovet tenker jeg...

Ha en toppers dag[:D]

Har du sett sånn, det ble jaggu en liten fest i går [:D] Hadde sånn felles mat og drikke-greie siden vi maler rekkehuset i helga. Koselig! [:D]

Ha en fin dag dere! [:D]

God morgen!

Ja, i går hadde vi fest, så i dag flyter det på bordene [&:]
Vi spilte poker, og så var det to stk som ikke kunne det, og det var og de som var de fulleste. Nytter ikke å forklare noe til fulle folk, det var ganske slitsomt..[8|] Men jeg vant da! [:D]

Mannen var ikke hjemme før 06, han hadde da klart å sovne på et utested [8|] er det mulig....og så var det visst ikke mulig å få tak i taxi, men det er det jo tydeligvis ikke noen av de gangene han er ute [8|] Ble litt irritert jeg, for vi skal snart hente Mathias, og han har nå sovet 5 timer....

jaja, ingen planer i dag. Gå tur senere tenker jeg, selv om det regner.[:)]

Stille og rolig - deter litt digg.

nicholas er med pappaen sin på en gårdsdag og ser på dyr og koser seg....jeg har masse å gjøre før de kommer hjem, men sitter her på BV i steden....

Nå har jeg vært ute å kjørt for første gang på 1/2 år.....hater å kjøre, men må kjøre endel i den nye jobben, så den kommende uken må jeg øve masse! Gikk bra da [:)]

Jeg flyr frem og tilbake på bv og pakker [:D]

Kan vel si meg ferdig nå, sambo har ikke begynt en gang [>:]
Han ligger og snorker i senga, selv om jeg egentlig skulle sove nå!

Ja ja, får sove på flyet
[:)]

Jeg prøvde bikinien min, og den er jo ALT FOR LITEN.
Ringte søstra mi da så jeg får låne av hun, hun har jo større mugger enn meg!

ORIGINAL: Suki

Så godt å være ferdig med pakkingen lucky! Typisk mannfolk tydeligvis å vente til siste liten, og når de pakker er det kun egne ting og ikke felles ting og barnas ting. (Ihvertfall er min sånn). [&o] 

Hehe ja [:D]
Men her vil jeg pakke selv til lille gutt for sambo tror jeg ikke får med seg alt [:D]
Han spurte om jeg kunne pakke for han da, for han likte så godt og ha brettet tøy i kofferten sin, haha han er god da
[:)]

Back
Topp