Skravlærs SØNDAG 19.november

ORIGINAL: ale82

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: ale82

skitt au! gikk inn på termin i juni igjen! skjønte ingenting jeg!!! [:-][:D]

tjihi.......erru gravvid ijenna?

neiiii håper ikke det.... har jo hormomspiralen og hvis den ikke funker som det skal altså [:@]
vi har jo vært litt kaniner i det siste,tjihihii [;)]

 
heldi! her meldes det om null kaninaktivitet over lengre tid pga mens, sjukdom og jobb. og sambo dro på jobb og etterlater en kald seng[:(]
 
ORIGINAL: Bens mamma

ORIGINAL: ale82

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: ale82

skitt au! gikk inn på termin i juni igjen! skjønte ingenting jeg!!! [:-][:D]

tjihi.......erru gravvid ijenna?

neiiii håper ikke det.... har jo hormomspiralen og hvis den ikke funker som det skal altså [:@]
vi har jo vært litt kaniner i det siste,tjihihii [;)]


heldi! her meldes det om null kaninaktivitet over lengre tid pga mens, sjukdom og jobb. og sambo dro på jobb og etterlater en kald seng[:(]

litt morsomt,leste inne på generell at man får økt sex lyst med hormonspiralen.... det forklare veldig mye skal jeg si dere!!!! overskudd de luxe her!!![;)]
 
heisann skravlejenter, gidder ikke lese gjennom alt her jeg... lat idag... men håper dere alle har det bra, tror siden var nede igjen istad kom ikke inn her[:@][:@]
 
hmmm... ingen NEGATIVE bivirkninger da?
Er så møkk lei Cerazette at jeg hiver den rett i do![:@]
 
ORIGINAL: Bens mamma

hmmm... ingen NEGATIVE bivirkninger da?
Er så møkk lei Cerazette at jeg hiver den rett i do![:@]

Da er vi TO[:@][:@]
skal til legen å få noe annet[:'(]
 
nei anbefaler det... ingen blødning eller jo bittelitt.... merker ingenting jeg... grunnen til at jeg tok spiralen inn var at jeg slurva sånn med cerazetten,glemte det osv... veldig greit og slippe og huske på prevensjon....[;)]
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Bens mamma

hmmm... ingen NEGATIVE bivirkninger da?
Er så møkk lei Cerazette at jeg hiver den rett i do![:@]

Da er vi TO[:@][:@]
skal til legen å få noe annet[:'(]

Tenker vi sier tre.... jeg må oxo få meg noe annet... glemmer å ta de pillene hele tiden, ikke at vi har så mye sex for tiden, men det er jo litt viktig å få tatt de uansett, i tilfelle.... [8|]
 
Jeg glemmer ikke å ta pillen jeg, men merker meg null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada..........[:'(][:(][>:][&:]
 
ORIGINAL: Lille-My

ORIGINAL: Bens mamma

hmmm... ingen NEGATIVE bivirkninger da?
Er så møkk lei Cerazette at jeg hiver den rett i do![:@]


har oxo satt inn hormonspiralen............Blødde i 4 uker etterpå jeg[:-][:@][&:][:-][:@][&:].......

Ellers ikke merka noen ting...(hehe..minn mann merka noe som stakk hinn dagen, får vel gå inn igjen til legen og klippe litt mere av tråden)

oi kan det være det? lars kommenterte noe idag, at noe stakk han [:D]...(vi koste litt på formiddagen vi,nesten barnefri,tobias hos svigers og thea-emilie tok seg en lur på to timer!)hihihihihi[;)]
 
ORIGINAL: Bens mamma

Jeg glemmer ikke å ta pillen jeg, men merker meg null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada..........[:'(][:(][>:][&:]
...null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada... høres ut som meg...[8|][>:]
 
ORIGINAL: K@trine

ORIGINAL: Bens mamma

Jeg glemmer ikke å ta pillen jeg, men merker meg null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada..........[:'(][:(][>:][&:]
...null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada... høres ut som meg...[8|][>:]
uff det er ikke greit med humørsvingninger...hmmm lenge siden jeg har hatt,eller kanskje jeg legger ikke merke til de lenger???[X(] hmm må spør lars...[8|]
 
ORIGINAL: K@trine

ORIGINAL: Bens mamma

Jeg glemmer ikke å ta pillen jeg, men merker meg null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada..........[:'(][:(][>:][&:]
...null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada... høres ut som meg...[8|][>:]

 
Samme her!!
 
ORIGINAL: Bens mamma

Jeg glemmer ikke å ta pillen jeg, men merker meg null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada..........[:'(][:(][>:][&:]

Jeg glemmer å ta den stadig vekk......
Også har jeg null sexlyst og er irritabel og sint[:@][:@]
Gidder ikke ha det sånn lengre,så nå tenkte jeg på kobberspiral\hormonspiral
 
holder på laste opp bilder til fremkalling, jeg. Tar tid, ja!
Ellers så håper jeg at alle har det bra! Er her litt lite for tiden, er innom og lester, men skravler ite. Har så mye annet som burde/skal gjöres!!!
..og så driver Emma og surrer på natt, våkner til tider hver halvtime-time. Kan faktisk bli litt gal av mindre...[&:]
men ellers så har jeg det supert![:D]
 
 
ORIGINAL: NullNick

ORIGINAL: K@trine

ORIGINAL: Bens mamma

Jeg glemmer ikke å ta pillen jeg, men merker meg null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada..........[:'(][:(][>:][&:]
...null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada... høres ut som meg...[8|][>:]


Samme her!!

 
Jeg kommer til å kjøpe inn kondomer jeg.. om jeg ikke bruker maaaaasse penger på en sånn babycomp, ladycomp, pearly-dings...[&:]
 
 
ORIGINAL: NullNick

holder på laste opp bilder til fremkalling, jeg. Tar tid, ja!
Ellers så håper jeg at alle har det bra! Er her litt lite for tiden, er innom og lester, men skravler ite. Har så mye annet som burde/skal gjöres!!!
..og så driver Emma og surrer på natt, våkner til tider hver halvtime-time. Kan faktisk bli litt gal av mindre...[&:]
men ellers så har jeg det supert![:D]


 
Oj, skikkelig våken på natt? Ikke noe moro..
Håper det ordner seg!
 
så du jeg svarte deg på spm ang fremkallingen.......
Er postfoto ja jeg har sendt inn bilden til[:D]
Du også?
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Bens mamma

Jeg glemmer ikke å ta pillen jeg, men merker meg null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada..........[:'(][:(][>:][&:]

Jeg glemmer å ta den stadig vekk......
Også har jeg null sexlyst og er irritabel og sint[:@][:@]
Gidder ikke ha det sånn lengre,så nå tenkte jeg på kobberspiral\hormonspiral

uffamei,er det bare meg som har DEN sexlysten for tiden? kanskje det er tablettene som gjør det at dere er sånn.... ??
 
ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Bens mamma

Jeg glemmer ikke å ta pillen jeg, men merker meg null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada..........[:'(][:(][>:][&:]

Jeg glemmer å ta den stadig vekk......
Også har jeg null sexlyst og er irritabel og sint[:@][:@]
Gidder ikke ha det sånn lengre,så nå tenkte jeg på kobberspiral\hormonspiral


 
har aldri tenkt over at det kan väre p.g.a cerazetten jeg er et lite monster her i heimen, har alltid trodd det er fordi jeg aldri får sovet noe särlig, og fordi sambo ofte er borte og jeg fäöler jeg må dra lasset på egenhånd når det gjelder husholdningen...
men kanskje det er en kombinasjon???[;)]
 
ORIGINAL: ale82

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: Bens mamma

Jeg glemmer ikke å ta pillen jeg, men merker meg null sexlyst, humørsvingninger og irritabel over nada..........[:'(][:(][>:][&:]

Jeg glemmer å ta den stadig vekk......
Også har jeg null sexlyst og er irritabel og sint[:@][:@]
Gidder ikke ha det sånn lengre,så nå tenkte jeg på kobberspiral\hormonspiral

uffamei,er det bare meg som har DEN sexlysten for tiden? kanskje det er tablettene som gjør det at dere er sånn.... ??

 
Det er jeg ganske sikker på.. ikke vært sånn før og da gikk jeg på Trinordiol el no sånt.
 
Back
Topp