~Skravetråd for Desember ~

Problemet er at det er vanskelig å finne steder å gjemme seg bort, vi har vurdert å dope henne ned men vet liksom ikke helt
Doping kan fort gjøre vondt verre mentalt sett. Fordi hunden er like redd innvendig, den får bare ikke gjort noe med det fordi den er neddopa. Min veterinær anbefalte å holde seg langt unna medisiner på
Sånne dager. Utrolig synd på dyra på denne tiden av året

Doping kan fort gjøre vondt verre mentalt sett. Fordi hunden er like redd innvendig, den får bare ikke gjort noe med det fordi den er neddopa. Min veterinær anbefalte å holde seg langt unna medisiner på
De sier forskjellig disse veterinærene , noen er for og andre i mot, jeg er skeptisk men samtidig er det heller ikke greit når de er så redde som vår er

Hunden jeg vokste opp med var livredd. Han ble dopa en gang og aldri mer. Ble helt ødelagt av det i flere dager. Nå har jeg en fuglehund som ikke finnes redd, men hadde han vært redd, så hadde jeg leid hytte langt uti gokk.

Hunden jeg vokste opp med var livredd. Han ble dopa en gang og aldri mer. Ble helt ødelagt av det i flere dager. Nå har jeg en fuglehund som ikke finnes redd, men hadde han vært redd, så hadde jeg leid hytte langt uti gokk.
Ja, har sett flere skrekkeksempler selv. Hunden til en jeg kjenner ble aldri helt normal igjen, han ble et nervevrak resten av livet. Ikke verdt risikoen i mine øyne.

Rolig dag i heimen , godt det også i grunn. Vært en tur i byen, ryddet litt og vasket klær, det er det

Rett sløv dag her. Men deilig det også. Jeg er trøtt og det er godt å slappe av

Effektiv dag idag. Vasket sengetøy (jepp, minsten hadde et uhell inatt), hevet i tørketrommel. Brettet to maskiner. Ryddet ut av og inn i oppvaskmaskin. Satt på en ny vask da dressen til minsten var kjempesvart og våt av gjørme :p (spylt i dusj og inn i maskin)

Malt gelender, trappetrinn og på sidene av trappa i det nye huset. La ved bilde, det som er hvitt har jeg malt første strøk på i hele trappa.
Nå funderes det på hva vi skal gjøre med trappa/trinnene. Gammelt, stygt belegg. Vurderer å legge laminat der og trappenese på tuppen, men tuppen av trinn og ned er avrundet. Så da blir det dårlig passform :facepalm:

Vedlegg

• IMG_20201229_121155.jpg
    IMG_20201229_121155.jpg
    24,1 KB · Visninger: 8
  • IMG_20201229_121143.jpg
    IMG_20201229_121143.jpg
    24,7 KB · Visninger: 8
Rett sløv dag her. Men deilig det også. Jeg er trøtt og det er godt å slappe av
Høres deilig ut.
Har montert Ikea seng til frøkna i dag, jeg

Føler en stress i kroppen idag:(. Skall bli herligt att legge seg når den tid kommer :)

Back
Topp