Skrape skrape

Miliane88

Elsker forumet
Januar 2017
Septemberbarna 2019
Flere smårollinger som liker å skrape på alt mulig? [emoji14] Han her elsker å skrape med neglene, enten det e på dyna, bilder, gulvt eller ansiktet mitt [emoji14]

Jaa! Og spesielt på trekket vi har i vognen, og det lager en skikkelig ekkel lyd[emoji25][emoji23]

Japp! Og jeg holder på å tilte helt, for jeg takler ikke lyden [emoji86][emoji23]

Jepp, trekket på innsiden av bedside crib'en... Er lyd nok til å vekke mor i alle fall [emoji85]

Han klorer mest på meg og seg selv. Fæl lyd når han klorer seg selv i hodet.

Mest når hun spiser. Au

Haha ja! Ivrig skraper her i huset. Puppene mine ser alltid helt fæl ut etter amming siden han skraper fra start til slutt:nailbiting:

Oh yes, dyne, siden på sengen, gulvet, bordet, lekematten, ja, alt ho kommer over [emoji846]

Hihi, artig å se at det e flere skrapere her, her må vi klippe neglene titt og ofte på lillegutt, for han e særdeles glad i å bruke neglene på oss [emoji14]

Her vekker han oss på morgenen med å ligge å skrape på sprinklene i senga, lager ikke en lyd med munnen [emoji23]

Ellers så er lekematta en slager

Ja! Våkner på natta av skraping på dynetrekket blant annet[emoji23] hun har kloremerker, jeg har kloremerker..

Samme her. Neglene vokser så sinnsykt raskt. Ekkel lyd når han skraper i vogna :p

Back
Topp