skrape på tunga...

miraculix

Forelsket i forumet
Ser at noen, når det gjelder trøske, sier at det er "bare" å skrape litt på tunga deres, så går det lettere bort. Hvordan i h....te gjøre dere "bare" det? Jeg gjør prøver gang på gang å få inn så mye som en q-tips for å gnu litt, men det er komplett umulig. Hun ligger så urolig at jeg kan bare glemme det. Har dere glupe damer noen triks [:D] ?

Høres brutalt ut, men må bare holde hodet fast og gjøre jobben.. blir ikke lettere når de blir eldre, men er ikke noe vei utenom.. Må gi medisin, øyedråper, nesespray hver dag med eldste.. j*vla kamp hver gang, men jeg er sterkest!! [:D] (foreløpig)

snuppa her har sopp. har aldri skrapt henne på tunga. men har fått no som jeg smører henne med i munnen. eller pensler på kan man vel si. på tunge og innsiden av kinnene! husker ikke hva det heter det jeg smører henne med, men det er iallefall effektivt!

Jeg fikk antibiotika til min kar, men han hadde VELDIG mye da[8|]
Først skrapet jeg også da jeg ikke viste at det var sopp..
Brukte en gulpeklut med matolje på for å skrape bort.

Men skal man i det heletatt skrape det bort??
Legen sa til meg at det svidde når man hadde sopp i munnen[8|]

Tusen takk for svar!

Kanskje skrape er feil ord. Men det var det de sa på helsestasjonen. Men hvor mye "skraping" blir det med q-tips. Får prøve å holde henne mer fast. Det ser ikke ut som hun har vondt. Hun kan gjerne smile og le mens hun vrir seg i alle retninger, og kaver med armer og bein. (Å ligge rolig er da ikke noe gøy [:D])

Jeg fikk beskjed på helsestasjonen om å bruke baby tannbørst og duppe den i farris og pusse tungen, funket kjempefint men måtte gjør det endel ganger før det forsvant.[:)]

ORIGINAL: sørlandschips

Jeg fikk beskjed på helsestasjonen om å bruke baby tannbørst og duppe den i farris og pusse tungen, funket kjempefint men måtte gjør det endel ganger før det forsvant.[:)]

hørtes smart ut! Istede for å bruke x antall qtips!! [8|]

Back
Topp