Skralvletråd 18.juni

ORIGINAL: sol77

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: xcrazyx

Merker tonen er mer desperat og leiere enn noensinne her inne... Husk at det fremdeles er 12 dager igjen av juni.[;)]
Ellers så krysser jeg fingrene for alle dere som er rett rundt føde-hjørnet. På tide med litt action igjen synes jeg!

kunne ikke skrevet d bedre selv!!! *sender ut masse fødestøv til dere alle*

som jeg skrev tildligere i dag, så skulle jeg sove....d var visst noe jeg kunne drømme om...kjæresten sovna, men Sara nektet...så vi sto opp litt over 8!!
sitter her lysvåken nå, men vet dagen kommer til å bli slitsom...
Sara sover som en stein ved siden av meg her...typisk at hun gjør d når jeg ikke får sove!!

Det er så typisk ja.
Benjamin sover urolig her nå som vanlig..
Jeg har begynt å notere meg når Benjamin er våken og vil ha mat... i natt var det verre enn noensinne; kl0045-0215-0430-0700-0845-1045
Noen flere som har erfaring med slike hyppige ammetider?

Er trøtt som ei strømpe og skal egentlig i bursdagsselskap kl 16, men tror jeg holder meg hjemme.

Heia!
vi er vel på feil forum nå, men tenkte jeg skulle fortelle at jeg har det heilt motsatt!
Emma sover heile natta, så jeg må faktisk ha vekkerklokke på og pröve å vekke henne for å gi henne mat. Har fått beskjed om at det ikke bör gå mer enn 4 timer mellom måltidene. Hun roter litt mer på dagen, men sover stort sett MYE, og gråter lite. Ikke alltid like göy det. Blir jo bekymra jeg da!

Ja, jeg vingler imellom termin og født forumet, men det er bra stille på det andre forumet.

Fikk beskjed om det samme, men her har det aldri gått mer enn tre timer.
Kan forstå at det er bekymringsverdig når de ikke våkner etter mat heller. Blir vel til at man sjekker tilstanden innimellom...

jeg får også store barn, har ikke fått beregnet hvor stort dette er, men ho forrige var 4670gr [&:][&:][&:] (fikk dagen før termin) og nu er jeg i uke 41+4. Jormora har uttalt seg bare ut i fra magestørrelse at denne ikke blir så stor, men dæm kan nu ta feil.

Hallo jenter!
da var vi kommet hjem,herlig....
Hun er så nydelig, er helt forelsket jeg... jeg er i lykkerus, 2 nydelige barn og en fantastisk mann....
Ellers har det skjedd noe mens jeg var borte? er det noen som har født? har ikke så mye tid, må rydde litt mens baby`en(vi har ikke bestemt oss for navn enda) sover og tobias er ute og leker....
Ville bare innom og si hei!![:D]

Ikke at jeg har det problemet... men på sykehuset så var de ganske klar på at de måtte  ha mat innenfor fire timer. Men om det bare var den første uka aner jeg ikke.

ORIGINAL: Flori

Fy F**N. Nå har vannet gått på venninna mi som har termin 2 juli, det er surt det [:'(][:'(][:'(]. Æsj altså. 

jeg blir med å banker henne[:D][:D]

hei...
nå er jeg her..fortsatt[:@]
men nå har jeg forberedt meg på å gå over tia....
så nå gidder jeg ikke bry meg mer...
skal på UL på onsdag så får høre hva jordmora sier da...

er ferdig med snøggeln til prinsessa mi[:D]

ORIGINAL: ale82

Hallo jenter!
da var vi kommet hjem,herlig....
Hun er så nydelig, er helt forelsket jeg... jeg er i lykkerus, 2 nydelige barn og en fantastisk mann....
Ellers har det skjedd noe mens jeg var borte? er det noen som har født? har ikke så mye tid, må rydde litt mens baby`en(vi har ikke bestemt oss for navn enda) sover og tobias er ute og leker....
Ville bare innom og si hei!![:D]

Gratulerer så mye Ale82!
Kos dere masse.[:)]

ORIGINAL: Lisbeth83

ORIGINAL: Flori

Fy F**N. Nå har vannet gått på venninna mi som har termin 2 juli, det er surt det [:'(][:'(][:'(]. Æsj altså. 

jeg blir med å banker henne[:D][:D]

hei...
nå er jeg her..fortsatt[:@]
men nå har jeg forberedt meg på å gå over tia....
så nå gidder jeg ikke bry meg mer...
skal på UL på onsdag så får høre hva jordmora sier da...

Så flott Lisbeth!! Innmari flink du er....
Tar du imot bestilling?[8D]

I DAG HAR JEG TERMIN!

Kjempe fin snøggel lisbeth!

Heia irene: stille på født i juni ja? Kanskje vi skal starte en skravletråd der å??? Blir lettere for praten sin del? Kanskje...?

Med othilie så hadde vi matregime, det måtte aldri gå mere enn 4 timer fra det forrige måltidet startet, til hun skulle ha ett nytt ett..
Hvis de på føden hadde kommet å sagt det til meg nå, med Amalie, så hadde jeg ledd de høyt i ansikte... Her er det selvregulering! Kjenner det på puppen at nå er det ikke lenge til hu våkner. En ser og tenker annerledes med nr 2. Hun er våken og fin, tar puppen bra...

tusen takk...

tenkte faktisk på det[:D]
men er litt usikker..
hva har du villet betalt for den?

ORIGINAL: carina82

I DAG HAR JEG TERMIN!

Kjempe fin snøggel lisbeth!

Heia irene: stille på født i juni ja? Kanskje vi skal starte en skravletråd der å??? Blir lettere for praten sin del? Kanskje...?

Med othilie så hadde vi matregime, det måtte aldri gå mere enn 4 timer fra det forrige måltidet startet, til hun skulle ha ett nytt ett..
Hvis de på føden hadde kommet å sagt det til meg nå, med Amalie, så hadde jeg ledd de høyt i ansikte... Her er det selvregulering! Kjenner det på puppen at nå er det ikke lenge til hu våkner. En ser og tenker annerledes med nr 2. Hun er våken og fin, tar puppen bra...

Ja, en skravletråd der hadde vært kjekt, så  fikk baby-praten skille seg fra gravid-praten...
Er selvregulering her også, men kjipt når mageknipen tar overhånd og ødelegger den fine rytmen vi hadde.

tusen takk...

men er litt usikker..

Aner ikke egentlig...

gleder meg til middag..
skal ha grillskiver i ovnen da siden det regner og salat og bakt potet...
sulten bare jeg tenker på det[:D]

ORIGINAL: Lille0My

tusen takk...

men er litt usikker..

Aner ikke egentlig...

Irene: Annbefaler deg å kjøre på med miniform,før hvert eneste måltid...Viss ikke det er kolikk så skal miniformen hjelpe på..
Mine babyer har ikke vært lett å få til å rape etter måltidene.ihvertfall ikke om natta.for da sovnet de jo på puppen igjen.gadd ikke å vekke dem for a de skulle rape.......Men hos oss var miniform-dråpene effektive da babyen var 14 dager gammel og ble litt plaget med mageknip.......

Er i gang...
Håper det retter seg snart.. synes han har blitt så slapp og varm det siste døgnet også for han spiser dårligere.

Irene: Har du snakka med helsesøster om dette ?
Har du tatt tempen på han?
syns du han virker slapp og uopplagt?
Hm...skal jo ikke være det da, så her syns jeg du burde kontakte fagfolk som kan gi deg rette svar og veiledning.....

Helsesøster var her tirsdag og på torsdag var vi på helsestasjonen og legen undersøkte han. Ble innlagt på barneavdelinga på sykehuset torsdag ettermiddag for observasjon av gulsott og pust. Men alt var så fint at vi slapp ut igjen fredag.. De merket seg at han presset og mente det var mye luft i systemet. De anbefalte fennikel-te eller Minifom.
Slappheta hans merket jeg først i dag. Skal ta tempen ved neste skift.. Tror egentlig han er mest trøtt og sliten for han sover jo så dårlig...
Skal ringe helsestasjonen i morgen om det vedvarer.

Må bare få si meningen min nå. Dere er veldig dumme viss dere vekker babyen om natta for å gi dem mat. Skjønner at dere blir litt gekymret, men ikke vekk babyen. Den vokner selv når den er s ulten, ikke alle babyer trenger nattmat. Det holder lenge å stryke babyen lett i fjeset , til du får litt respons...den vil sikkert vri litt på seg eller lage en grimase...men herlighet ikke vekk dem for å mate! Tenk heller så heldig dere er at babyen sover on natta!!! Babyen vokner når den blir sulten.......!!!! 

...ikke ofte jeg er innom her nå, ser dere.
Har fått beskjed om å vekke henne, da vi måtte ligge lengre på sykehuset pga at hun ikke tok til seg nok näring. Så; jeg vekker henne heller slik at hun får i seg mat og vokser som hun skal.

Den var bare KJEMPEFIN[:)] Så flink du er!!

noen som fryser..???
jeg har det så varmt å sender gjerne litt varme...
svetter som en gris..
høres sikkert veldig deilig ut da[8|][8|]
kanskje jeg skulle spise is[:D][:D]

ORIGINAL: xcrazyx

er varmt her og...så trenger ikke mere varme nei....
hehe....

var da som svarte[8D][&:]
*springer å henter meg is*

Back
Topp