BIBBI3
Forumet er livet
ORIGINAL: sol77
ORIGINAL: Irene30
ORIGINAL: xcrazyx
ORIGINAL: Irene30
Merker tonen er mer desperat og leiere enn noensinne her inne... Husk at det fremdeles er 12 dager igjen av juni.[;)]
Ellers så krysser jeg fingrene for alle dere som er rett rundt føde-hjørnet. På tide med litt action igjen synes jeg!
kunne ikke skrevet d bedre selv!!! *sender ut masse fødestøv til dere alle*
som jeg skrev tildligere i dag, så skulle jeg sove....d var visst noe jeg kunne drømme om...kjæresten sovna, men Sara nektet...så vi sto opp litt over 8!!
sitter her lysvåken nå, men vet dagen kommer til å bli slitsom...
Sara sover som en stein ved siden av meg her...typisk at hun gjør d når jeg ikke får sove!!
Det er så typisk ja.
Benjamin sover urolig her nå som vanlig..
Jeg har begynt å notere meg når Benjamin er våken og vil ha mat... i natt var det verre enn noensinne; kl0045-0215-0430-0700-0845-1045
Noen flere som har erfaring med slike hyppige ammetider?
Er trøtt som ei strømpe og skal egentlig i bursdagsselskap kl 16, men tror jeg holder meg hjemme.
Heia!
vi er vel på feil forum nå, men tenkte jeg skulle fortelle at jeg har det heilt motsatt!
Emma sover heile natta, så jeg må faktisk ha vekkerklokke på og pröve å vekke henne for å gi henne mat. Har fått beskjed om at det ikke bör gå mer enn 4 timer mellom måltidene. Hun roter litt mer på dagen, men sover stort sett MYE, og gråter lite. Ikke alltid like göy det. Blir jo bekymra jeg da!
Ja, jeg vingler imellom termin og født forumet, men det er bra stille på det andre forumet.
Fikk beskjed om det samme, men her har det aldri gått mer enn tre timer.
Kan forstå at det er bekymringsverdig når de ikke våkner etter mat heller. Blir vel til at man sjekker tilstanden innimellom...