Skralvletråd 18.juni

ORIGINAL: Flori

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: xcrazyx

Største gutten min lurte faktisk på om ikke babyen skulle komme før til vinteren.

Knis.. de barna har gullkorna![:D]

Ja, han er utålmodig han også. Så han har bursdag på tirsdag, så han håper babyen kommer da.

Det hadde jo vært moro da!

er ingen dag sover jeg heller, har jeg først stått opp så er d dagen...hender noen ganger jeg sovner på sofaen om jeg er helt utslått....
sitter gjerne til klokken passerer både ett og to før jeg klarer å komme meg i seng her..[:@] nei må bli flinkere til å legge meg når Sara har sovnet i 23 tiden...

Som om jeg skulle skrevet det selv.. Litt lettere å sove i godstolen på hverdagene når sambo ikke er hjemme.

Irene: Kan du kolikkmassasje? Viss ikke så skal jeg prøve å finne mine papirer (har gått på kurs jeg). Så kan jeg skrive det inn her på BV. Men har ikke tid før kanskje ikveld. 

Nei, jeg kan ikke dette. Har prøvd å se litt på nett, men ikke funnet noe enda.
Hadde vært kjempefint om du orka skrive det inn her på BV![:D]

hei på dere jenter.
Jeg er bare såååååå leeeeeiiiii nååååå. Er 11 dager på overtid[:@]

ORIGINAL: tamiya

hei på dere jenter.

7 dager her. Føler med deg!!! Skikkelig kjipt å gå på overtid!! Det tar på!

Huff, kan tenke meg at du er lei da ja.. Har du vært på noe slags sjekk i det siste? Er babyen stor?

ORIGINAL: Marihøne77

hei på dere jenter.

7 dager her. Føler med deg!!! Skikkelig kjipt å gå på overtid!! Det tar på!

Er virkelig sliten av å gå slik.Håper jeg har krefter til en fødsel[;)]

Huff, kan tenke meg at du er lei da ja.. Har du vært på noe slags sjekk i det siste? Er babyen stor?

babyen er stor .Den lå 24 % over gjennomsnittet for 3 uker siden.

hei på dere jenter.

Stakkars deg, men nå blir du vel satt i gang snart.

Det håper jeg også.Legen mener at jeg skulle bli satt i gang for 2 uker siden ,men føden nekter[:@] Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet[;)]

Irene: Kan du kolikkmassasje? Viss ikke så skal jeg prøve å finne mine papirer (har gått på kurs jeg). Så kan jeg skrive det inn her på BV. Men har ikke tid før kanskje ikveld. 
jeg og vil lære....[:D]

Fant papirene mine her, men vet søren med ikke om jeg får til å forklare alt (er endel tegninger her) Men skal se på det senere hva jeg kan få til.

Hm... Ingen scanner i nærheten?[8D]

Merkelig at de nektet... [8|]

jeg og vil lære....[:D]

Fant papirene mine her, men vet søren med ikke om jeg får til å forklare alt (er endel tegninger her) Men skal se på det senere hva jeg kan få til.
har du ikke tilgang på scanner da? kunne scannet d inn og sendt...[;)]

Nei har ikke det [:@], typisk.
vi skal vel klare og tyde d alikevel skal du se[:D]
er her i kveld jeg hvertfall....kjærest skal jobbe igjen så. for 7kvelden på rad[:(]
men fra i morgen av har han fri uke, og da er han hjemme i en uke[:D]

Ja, alt tas imot med stor takknemlighet![:)]

Merkelig at de nektet... [8|]

Jordmoren på føden mener at naturen må gå sin gang.Det er bedre det siden at barnet er stort.Fødselen kommer til å gå for raskt og kan bli smertefull,om jeg får drypp.Men jeg tenker på at hver dag som går så blir jenta i magen større og større.

Gratulerer med 600 inlegg!!!

Det går nok bra skal du se.. De jordmødrene har en tendens til å vite hva de snakker om.[;)]

Grattis med 600 Tamiya[:)] Lykke til på overtidskontrollen. Håper babyen din kommer SNART, og at du slipper igangsetting[:)]

Stikker ut en tur[:)] 
Stikker nok innom senere

Merker tonen er mer desperat og leiere enn noensinne her inne... Husk at det fremdeles er 12 dager igjen av juni.[;)]
Ellers så krysser jeg fingrene for alle dere som er rett rundt føde-hjørnet. På tide med litt action igjen synes jeg!

kunne ikke skrevet d bedre selv!!! *sender ut masse fødestøv til dere alle*

som jeg skrev tildligere i dag, så skulle jeg sove....d var visst noe jeg kunne drømme om...kjæresten sovna, men Sara nektet...så vi sto opp litt over 8!!
sitter her lysvåken nå, men vet dagen kommer til å bli slitsom...
Sara sover som en stein ved siden av meg her...typisk at hun gjør d når jeg ikke får sove!!

Det er så typisk ja.
Benjamin sover urolig her nå som vanlig..
Jeg har begynt å notere meg når Benjamin er våken og vil ha mat... i natt var det verre enn noensinne; kl0045-0215-0430-0700-0845-1045
Noen flere som har erfaring med slike hyppige ammetider?

Er trøtt som ei strømpe og skal egentlig i bursdagsselskap kl 16, men tror jeg holder meg hjemme.

Heia!
vi er vel på feil forum nå, men tenkte jeg skulle fortelle at jeg har det heilt motsatt!
Emma sover heile natta, så jeg må faktisk ha vekkerklokke på og pröve å vekke henne for å gi henne mat. Har fått beskjed om at det ikke bör gå mer enn 4 timer mellom måltidene. Hun roter litt mer på dagen, men sover stort sett MYE, og gråter lite. Ikke alltid like göy det. Blir jo bekymra jeg da!

Back
Topp